Mooi zoquote:Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goed hoor. De strijd gaat zo beginnen hier op de bank, ik ben voor Duitsland, opa heeft Portugal winnend.
Ik ga irl ook altijd van het slechtste uit.... kan het niet tegenvallenquote:
Daarom is het ook zo'n goede uitspraakquote:Op maandag 16 juni 2014 17:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga irl ook altijd van het slechtste uit.... kan het niet tegenvallen
We moeten eigenlijk een actie beginnen. Ze bombarderen met e-mails, dat als ze niet ophouden met dat gemanipuleer, we niet meer kijken.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:28 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ga irl ook altijd van het slechtste uit.... kan het niet tegenvallen
Droom jij lekker verder. Het blijft tv maak je niet te druk erom.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een actie beginnen. Ze bombarderen met e-mails, dat als ze niet ophouden met dat gemanipuleer, we niet meer kijken.
LOL, dat zal JdM aan zijn ballen jeuken. Ik heb vanmorgen Nico al gemaild dat ik die kut haan niet meer hoef.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:30 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
We moeten eigenlijk een actie beginnen. Ze bombarderen met e-mails, dat als ze niet ophouden met dat gemanipuleer, we niet meer kijken.
beeld is al niet meer te vertrouwen, zo echt kunnen ze alles maken,quote:Op maandag 16 juni 2014 17:28 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Ik kijk nooit naar die 'making of' programma's. Ik wil het niet weten.
Waarom zouden ze dat doen en dan zou ik nooit meer naar die winkel gaan. Je wordt al genoeg geconfronteerd met ellende en hier in Nederland is er ook genoeg waar je bijna niets over hoort.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Joezi het volgende:
Leuk winkelwagentjes concept.
[ afbeelding ]
Wel bij maar kapoetquote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lekker handig van je dan om dat te vergeten
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Geef je nummerquote:Op maandag 16 juni 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
En zo hoort het, die irritante koptelefoons in de trein.
Ik zou eerder actief zo'n organisatie gaan tegenwerken dan er aan doneren. Flikker toch op met je manipulatieve meuk. Net als met die dierenrechtenorganisaties die je ongevraagd bombarderen met beelden van kuikentjes die in de shredder gaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Briljantquote:Op maandag 16 juni 2014 17:35 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
En dat allemaal in zo'n korte tijd. Moet je nagaan wat er over 100 jaar, 1000 jaar enz mogelijk is.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:34 schreef Joezi het volgende:
[..]
beeld is al niet meer te vertrouwen, zo echt kunnen ze alles maken,
Wat is er irritant aan een koptelefoon? Mits je een gesloten koptelefoon hebt waarmee je niet je medepassagiers lastig valt dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
En zo hoort het, die irritante koptelefoons in de trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |