Ik hoop over 20 jaar al veel leuke dingen nog te kunnen meemaken hoor.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
En dat allemaal in zo'n korte tijd. Moet je nagaan wat er over 100 jaar, 1000 jaar enz mogelijk is.
Dan heb je een hekel aan jezelf dusquote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef isax het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die in de trein eten ook al doe ik het nu ook.
Ik zie regelmatig van die domme wijven die hun kutmuziek op vol volume afspelen op van die krakkemikkige Apple oordopjes. Wat een slechte kwaliteit is dat zeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat is er irritant aan een koptelefoon? Mits je een gesloten koptelefoon hebt waarmee je niet je medepassagiers lastig valt dan.
Sennheiser in-ear. Kun je alles zo hard luisteren als je zelf wil, en niemand die er last van heeft.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:42 schreef ChocoFan het volgende:
Ik heb Apple oordopjes![]()
Zijn wel kut ja maar geen idee welke wel goed zijn, teveel keus...
Zullen ook wel een hoop geld kosten dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Sennheiser in-ear. Kun je alles zo hard luisteren als je zelf wil, en niemand die er last van heeft.
Vind het wel meevallen. Tegen de tijd dat ik nieuwe moet kopen zou ik al minstens 5 paar Apple oordopjes versleten hebben. Dus ik heb liever langer goed geluid waar ik iets meer voor betaal dan constant het gezeik met nieuwe goedkope shit moeten kopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen ook wel een hoop geld kosten dan.
Ik gebruik ze dan gewoon minder dan jij want ik heb de mijne al 4 jaar en doen het nog steeds.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:45 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Vind het wel meevallen. Tegen de tijd dat ik nieuwe moet kopen zou ik al minstens 5 paar Apple oordopjes versleten hebben. Dus ik heb liever langer goed geluid waar ik iets meer voor betaal dan constant het gezeik met nieuwe goedkope shit moeten kopen.
Ja ik ben wel een intensieve gebruiker. En ik wil die bass voelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik gebruik ze dan gewoon minder dan jij want ik heb de mijne al 4 jaar en doen het nog steeds.
Voor achter de pc heb ik gewoon een koptelefoon, sowieso veel beter dan dopjes want ik heb gevoelige oren.
Ik heb er in principe niets tegen, maar er ging een keer in de spits een dikke negerin naast me zitten met een Burger King menu, dat was echt gewoon onbeschoft. Als je iets gaat lopen eten dat ze aan de andere kant van de coupé nog kunnen ruikenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:40 schreef isax het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die in de trein eten ook al doe ik het nu ook.
Ik ook vandaar de koptelefoon maar op de scootert met dat ding rondrijden ziet er een beetje schuimpjes achtig uitquote:Op maandag 16 juni 2014 17:48 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ja ik ben wel een intensieve gebruiker. En ik wil die bass voelen.
Dat is wel grappig. Die beelden heb ik ook nog voor me. Beetje als dit.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:48 schreef Joezi het volgende:
Vroegah liepen we met een dikke ghettoblaster op de schouder, met NWA en hardocore bandjes![]()
Hoe meer motherfuck erin zat hoe stoerder we dachten te zijn.
Cool!quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef isax het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)het-nu-met-hem-gaat/
Uw dagelijkse Kees fix
Heb je ook "de regels van Matthijs" gezien?quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef isax het volgende:
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)het-nu-met-hem-gaat/
Uw dagelijkse Kees fix
Ik gebruik m'n koptelefoon alleen als ik thuis ben. Vind het er zo dom uitzien, terwijl het nog wel een mooie koptelefoon is.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik ook vandaar de koptelefoon maar op de scootert met dat ding rondrijden ziet er een beetje schuimpjes achtig uit![]()
Maar dopjes met een bas zou leuk zijn dus ik heb het genoteerd
Ik moet nog even een nieuwe voor thuis kopen, had laatst de buurman om 5 uur snachts in de huiskamer staan. Buiten gebruik ik ook alleen die in-ear doppies wel eens.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n koptelefoon alleen als ik thuis ben. Vind het er zo dom uitzien, terwijl het nog wel een mooie koptelefoon is.
Yes, alhoewel de nieuwe al beter klinken dan de vorige generatie, is het nog steeds meuk. Maar er zijn maar weinig fabrikanten die degelijke oortjes meeleveren met de mp3speler. Sony doet het bijvoorbeeld wel bij de betere mp3spelers van ze.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:41 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig van die domme wijven die hun kutmuziek op vol volume afspelen op van die krakkemikkige Apple oordopjes. Wat een slechte kwaliteit is dat zeg.
Dat dusquote:Op maandag 16 juni 2014 17:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik gebruik m'n koptelefoon alleen als ik thuis ben. Vind het er zo dom uitzien, terwijl het nog wel een mooie koptelefoon is.
20 / 30 euro heb je al enorm goede. In vergelijking met de standaard dopjes dan. Die van een tientje zijn zelfs al beter eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zullen ook wel een hoop geld kosten dan.
Julias is ook zo iets.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb er in principe niets tegen, maar er ging een keer in de spits een dikke negerin naast me zitten met een Burger King menu, dat was echt gewoon onbeschoft. Als je iets gaat lopen eten dat ze aan de andere kant van de coupé nog kunnen ruiken
Dus dat. En ik wil niet die dude zijn die anderen deelgenoot wil maken van z'n muziek. Regel je eigen muziek maar.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yes, alhoewel de nieuwe al beter klinken dan de vorige generatie, is het nog steeds meuk. Maar er zijn maar weinig fabrikanten die degelijke oortjes meeleveren met de mp3speler. Sony doet het bijvoorbeeld wel bij de betere mp3spelers van ze.
Ik stond laatst in een volle trein, dus niet bepaald stil. Raampjes open, windgeruis, pratende mensen. En ik hoorde iemand z'n hardcore uit z'n dopjes komen op zo'n volume dat ik op het ritme mee kon dansen.
Dat kan niet goed zijn
Dat is het dus, teveel keus en welke zijn dan goed en ben bezig geweest met revieuws lezen e.d. maar daar werd ik alleen verwarder vanquote:Op maandag 16 juni 2014 17:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
20 / 30 euro heb je al enorm goede. In vergelijking met de standaard dopjes dan. Die van een tientje zijn zelfs al beter eigenlijk.
quote:Op maandag 16 juni 2014 17:55 schreef ChocoFan het volgende:
Ik moet ook wilde beesten gaan voederen![]()
Tot straks allemaal![]()
![]()
Sennheiser heeft voor de meeste mensen wel een prettig geluid. Iedere fabrikant heeft zo z'n huis "sound" die afhankelijk is van smaak. Of in het geval van Beats en andere modemerken, het gebrek daar aan.quote:Op maandag 16 juni 2014 17:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is het dus, teveel keus en welke zijn dan goed en ben bezig geweest met revieuws lezen e.d. maar daar werd ik alleen verwarder van
Ligt er een beetje aan wat je kiest daar. Vaak is het wel te doen, die snackbarmeuk van de Burger King of de Smullers is erger.quote:
Uhuh. Ik moet eens een nieuwe kabel in mijn "buiten" koptelefoon solderen, ik mis het zo erg om onderweg muziek te luisterenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dus dat. En ik wil niet die dude zijn die anderen deelgenoot wil maken van z'n muziek. Regel je eigen muziek maar.
Friet met satesaus is om van te gruwelenquote:Op maandag 16 juni 2014 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je kiest daar. Vaak is het wel te doen, die snackbarmeuk van de Burger King of de Smullers is erger.
Knuppel maakt wel veel geluidquote:Op maandag 16 juni 2014 18:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het zou zoveel schelen als ze stiltecoupés zouden handhaven. Met een knuppel.
Ik accepteer Allah als de enige echte god, bid 5 keer per dag richting Mekka, als Iwan hem er straks uitgooit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |