abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141157217
Deel 1:R&P / Paardenmeisjes
N.a.v. dit topic R&P / Mijn vriend zeurt teveel

En overige reacties in bijv. datingtopics dit subforum over dit onderwerp, ben ik erg benieuwd:

Wat zijn jullie ervaringen met paardenmeisjes?

Barst los!

Toevoeging: Vaak wordt er geklaagd dat vrouwen geen echte hobby of interesse hebben, maar als ze er een hebben dan is het blijkbaar weer niet goed?
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 10:24 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Omdat het paard altijd nummer 1 is en jij als vriendje echt altijd de lul bent :').

Die meiden zijn gewoon geobsedeerd, het is geen hobby meer :P.
Relevante posts deel 1:
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef Silenus het volgende:
Om hier even op door te gaan: je kon de paardenmeisjes er vroeger op school altijd zo uithalen. Het waren al-tijd de grijze muizen. De stille meisjes die zo dicht mogelijk tegen een muur zaten, of in een hoekje. Nooit op een mening te betrappen. Altijd dromerig in hun fucking penny-agenda kijken.

En omdat ze zo saai waren hadden ze ook nooit echt connectie met de rest. En waarin zochten ze hun emotionele toevlucht? Juist, hun 'blessy'. Want 'die begrijpt haar tenminste wel'. Flikker toch op. :') Dat paard heeft geen idee, natuurlijk vindt-ie het chill dat iemand wat haver komt brengen maar die zogenaamde diepe band wordt echt niet gevoeld door zo'n beest hoor.

Als iedereen lekker met elkaar af ging spreken ging het paardenmeisje naar haar paard. "Heee blessy, wat ben je toch een lieverd! Wil je wat eten? Ja he? Heb je honger? Jaaaa...Oh...Blessy. Jij weet tenminste wat ik bedoel. Je hebt aan één blik genoeg."
Paard: SNNGRFFFFFFF *kwijl*

En dan later als ze groot zijn, gaan ze aan WEDSTRIJDEN mee doen. Onflatteuze broek aan, zo'n stomme muts/pet/hoed/cap op en dan dat wanstaltige zweepje erbij. Bespottelijk. Beetje over wat balken heenspringen. Echt níemand behalve paardenmensen vinden zoiets leuk. De enige reden waarom je dat af en toe blijft kijken is dat je hoopt dat zo'n knol eens keihard tegen zo'n obstakel aan pleurt.

Paardenmeisjes zijn saai, ze stinken en hebben niets te melden. Ontken het nou maar niet, iedereen weet dat het zo is. Jij ook, paardenmeisje.
quote:
1s.gif Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Sarasi het volgende:
Overigens is de mannelijke tegenhanger hiervam de voetbalfan die elke wedstrijd van 'zijn club' in het stadion wil zien, dekbedden, shirts en ondergoed van 'zijn club' heeft en absoluut onbeschikbaar is als VI op tv is.

Hobbies zijn niet erg, obsessies wel. Een paard kun je prima onderhouden zonder dat al je vrije tijd er naartoe hoeft te gaan en een baby kun je samen opvoeden zonder je man uit het oog te verliezen. Net zoals je prima voetbalfan kunt zijn zonder voetbaldekbed.

Dat gezegd hebbende, moet ik Silenus toch een punt geven. Ik denk wel dat een paard een hobby is waar je gemakkelijk in wegvlucht als je puberleven niet zo tof is.
quote:
9s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef Angel-Joy het volgende:
Heb er paar op Facebook, en 90% wat ze liken of posten gaat over paarden.

Vreselijk, alsof ze over niks anders kunnen praten
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef Pasl2001 het volgende:

[..]

Zie hier: paardenmeisjes zijn grote egoïsten. Alles gaat voor HUN plezier en moet wijken, want het paardje is zooo zielig als deze door een ander wordt 'uitgelaten'. Ik ben 12 jaar samen geweest, waarvan 7,5 jaar getrouwd met een paardenmeisje die een eigen bedrijf heeft, om 6 uur thuis kwam, ging eten en vervolgens vaak tot kwart over 10 weg was om daarna nog wat administratie te doen. Ik heb wel degelijk beseft dat ik met een paardenmeisje had en heb dat altijd geaccepteerd, maar dat je paardenmeisje bent is en blijft geen excuus om je relatie te verwaarlozen en op de laatste plaats te zetten. Dat is simpelweg de behoeften van je partner ontkennen en heeft niets met jaloerse puberjongens te maken!
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:17 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

4 meisjes gehad die een paard hadden op 't moment dat ik met ze gedate had erg obsessief met het paard bezig waren en amper tijd doormaakte. Ook heb ik een stiefzus en 3 vriendinnen die ik ken met paarden. Allemaal hetzelfde verhaal.

Mijn conclusie is dus: Een vrouw met paard? Niet aan beginnen!
quote:
10s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:21 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ow, als we toch bezig zijn met zeiken. Kunnen al die paardenmeisjes al die posters en fotolijstjes met hun paard weghalen uit de woon/slaapkamer, want dat schrikt ook enigszins af als je voor het eerst bij ze op bezoek komt.. :')
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef Metalfreak het volgende:
Mijn vriendin is ook een paardenmeisje, maar buiten het feit dat ze het met een vriendin wel eens tot in den treure over paarden heeft als ik erbij ben en ik er dan wat nutteloos bij zit, heb ik er eigenlijk niet zo'n last van. Maar ze deelt een paard met haar oom en dat paard staat lekker in de wei en heeft echt niet dagelijks ontzettend veel onderhoud nodig. Ik heb liever dat ze een hobby zoals dit heeft dan dat ze niets doet en alleen maar dingen samen wil doen.
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:44 schreef LaggyLenny het volgende:
Ik heb vroeger een vriendin gehad die een paard had. Die liep overigens wel in de wei, dus die had minder tijd nodig. Ik vind dat ieder zijn hobby moet hebben. Bij haar bleef dit ook een hobby en geen obsessie gelukkig. Je hoort allemaal verhalen over paardenmeisjes mbt sex. Ik kan uit ervaring zeggen dat de sex het beste was dat ik ooit heb gehad. Ze had vaak meer zin in sex dan ik. In mijn huidige relatie moet ik er soms om vragen. De paard was niet de reden dat het uitging iig ;)
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
Het gaat hier over fucking paardenmeisjes met een paardenbek die een penny agenda hebben en in hun vrije tijd met een stinkbroek rondlopen en een zilveren ketting met een gegraveerde hanger met een foto van hun Black Beauty hebben waar elke pener van elke man terstond zal imploderen. Niet over professionals. FFS :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2014 17:05:44 ]
pi_141157259
Reeks dit dat
  maandag 16 juni 2014 @ 17:05:56 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_141157342
hoog vooroordelen-en-generalisatie-topic wel *O*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_141157371
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:05 schreef Re het volgende:
Omdat het kan!
Ja doei.
  maandag 16 juni 2014 @ 17:07:35 #5
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_141157385
quote:
14s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:07 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Omdat het kan!
Omdat het moet!
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_141157412
quote:
Zo gaat het op Fok! hè :P
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_141157439
quote:
Nogal ja :')
pi_141157467
Sowieso, alsof FOK!kers ene paard hebben. Lekker knus daar op die zolderkamer...

Zet "er staat een paard in de gang" in.
Ja doei.
pi_141157505
quote:
Het 'ik moet minimaal 3 uur per dag bij mijn paard zijn' stereotype werd heel sterk vertegenwoordigd en geïllustreerd, dus tja.
pi_141157990
Komen in dit topic ook nog foto's van paardenmeisjes of zitten we allemaal op Ouder1 te wachten ?
pi_141158051
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:23 schreef LesMiserables het volgende:
Komen in dit topic ook nog foto's van paardenmeisjes of zitten we allemaal op Ouder1 te wachten ?
Dit topic is meer bedoelt om ervaringen te delen, zoals bijvoorbeeld Pasl2001 en Redbullkid hebben gedaan, zie OP. :)
pi_141158139
Heb je nou al Ouder1 haar nuttige bijdragen eruit geKimJongIled ? Teleurstellend. Ik wacht hier wel op de foto's van de ervaring van de mannen die paarden meisjes kennen. Dat is uiteindelijk toch het enige dat telt.
pi_141158166
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:27 schreef LesMiserables het volgende:
Heb je nou al Ouder1 haar nuttige bijdragen eruit geKimJongIled ? Teleurstellend. Ik wacht hier wel op de foto's van de ervaring van de mannen die paarden meisjes kennen. Dat is uiteindelijk toch het enige dat telt.
Ouder1 vertelde teveel over haar ervaringen als professional terwijl we het hier over de recreanten hebben.
  maandag 16 juni 2014 @ 23:29:09 #14
428862 Plausibel
Écht waar!
pi_141182237
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
Sowieso, alsof FOK!kers ene paard hebben. Lekker knus daar op die zolderkamer...

Zet "er staat een paard in de gang" in.
Past prima hier op de zolderkamer.
Ik lekker binnen, paard op t balkon.
Af en toe eens een wortel door t raam steken, geen probleem :)

Regenboog, regenboog
gelukkig ben je krom,
anders heette je regenstreep,
en dat klinkt toch wel zo stom
pi_141183922
Haha paardenmeisjes, het eerste wat mij gevraagd werd op een date... Rijd je paard of heb je een paard ?

Nee ? Mooi zo, aan dat soort meisjes heb je niks, die staan alleen maar in de stal hun paard te borstelen of ze daten je alleen vanwege de stalling/weilanden...

Nu dacht ik dat iederen een grap maakte.. ( is mij 3 keer gevraagd door 3 verschillende jongens ) maar ze waren allemaal stuk voor stuk bloedserieus.
Nu kom ik dit topic tegen.
Vraag ik mij toch af.. zijn ze echt zo erg ?
pi_141183970
paardenmeisjes O+
  Moderator / Redactie FP dinsdag 17 juni 2014 @ 00:04:09 #17
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_141184371
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:58 schreef Aloria het volgende:
Haha paardenmeisjes, het eerste wat mij gevraagd werd op een date... Rijd je paard of heb je een paard ?

Nee ? Mooi zo, aan dat soort meisjes heb je niks, die staan alleen maar in de stal hun paard te borstelen of ze daten je alleen vanwege de stalling/weilanden...

Nu dacht ik dat iederen een grap maakte.. ( is mij 3 keer gevraagd door 3 verschillende jongens ) maar ze waren allemaal stuk voor stuk bloedserieus.
Nu kom ik dit topic tegen.
Vraag ik mij toch af.. zijn ze echt zo erg ?
Helemaal niet. Mijn ervaringen ermee zijn vrij gewoon en ik heb gemerkt dat ze echt niet elk vrij moment van de dag bij hun paard zijn. Of ik tref de uitzonderingen op de regel, dat kan ook. Maar zoals mensen ze hier afschilderen heb ik het niet meegemaakt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_141184586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:04 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Helemaal niet. Mijn ervaringen ermee zijn vrij gewoon en ik heb gemerkt dat ze echt niet elk vrij moment van de dag bij hun paard zijn. Of ik tref de uitzonderingen op de regel, dat kan ook. Maar zoals mensen ze hier afschilderen heb ik het niet meegemaakt.
vrij toevallig hebben praktisch al mijn vriendinnetjes ooit ergens in hun leven een eigen paard gehad, 2 hadden er nog 1 terwijl ik wat met ze had. het paard is inderdaad belangrijk, maar ze hebben zich wel aangepast met hun tijden. ik was toch niet 24/7 niet bij ze, dus wat ze daarbuiten doen moeten ze zelf weten. ik vind het wel een schitterende hobby.
maar goed mijn ui verraadt ook wel een beetje een plattelandse achtergrond. heb niet zo veel op met de meisjes die vies zijn voor een beetje modder, niet weten wat bewegen/wandelen/fietsen is en denken dat de pakken melk aan de bomen groeien.
pi_141184634
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 23:29 schreef Plausibel het volgende:

[..]

Past prima hier op de zolderkamer.
Ik lekker binnen, paard op t balkon.
Af en toe eens een wortel door t raam steken, geen probleem :)

[ afbeelding ]
_O-
pi_141185194
Vrouwen mogen van mij best een paard als hobby hebben maar dan hoef ik er niets mee.
Dan hebben ze veel te weinig tijd voor andere dingen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_141185354
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 00:20 schreef LookAtMe het volgende:

Dan hebben ze veel te weinig tijd voor andere dingen.
Welke dingen bedoel je dan?
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:08:32 #22
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_141186779
Voetbaljongens :') meestal geen groot intellect
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
pi_141186873
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:08 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
Voetbaljongens :') meestal geen groot intellect
Grote uitvinders zijn vaak motoriek niet geweldig.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 01:21:06 #24
298150 YouCanLeaveYourHeadOn
Als je dit leest ben je dom.
pi_141187069
Uitvinders, gotta love smart people
En god zag dat YouCanLeaveYourHeadOn gelijk had.
  dinsdag 17 juni 2014 @ 08:04:21 #25
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_141189228
quote:
3s.gif Op dinsdag 17 juni 2014 01:12 schreef sig000 het volgende:

[..]

Grote uitvinders zijn vaak motoriek niet geweldig.
Klopt wel, je bent vaak motoriek geweldig of geestelijk, de combinatie is vrij zeldzaam :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')