SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op dé plek op FOK! waar de beoefenaars van de edele wielersport zich verzamelen! Wil je beginnen met fietsen en heb je vragen over bijvoorbeeld materiaal of trainingen, dit is de plek om ze te stellen. Verder is deze topicreeks vooral geschikt om ervaringen te delen, tips & tricks kwijt te kunnen en geile verhalen over al je fietsavonturen te vertellen. Alles wat je meemaakt tijdens het peddelen door de polder kan je hier kwijt! Veel plezier.
Eerstvolgende meet:
* za/zo 26/27 juli - Iets bij Kano ofzo
* zo 5 juli 2015, Tour de Frans meet bij Gripper in Vreeswijk
Wij doen aan Strava
Nuttige links:
Algemene info • Fok! fietsers op de kaart• Wielersportinfo • Teamwebs fietsagenda van de FOK!kers
Toertochten • Toertochten (komende week) in NL • Toertochten in België (BBR-FBC), • Lotto Cycling Tour • Toertochten in Frankrijk • Toertochten in Dld • Toertochten in Engeland
Cyclo's • Cyclo's (deze maand) in Frankrijk • Jedermannrennen in Dld • Granfondo's in Italië • Cyclo's in SpanjeSPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mooie fietsen idd, De Rosa's.
Ik was helemaal verbaasd dat dit leuke segmentje in Leersum nog niet bestond, dus heb m gisteren zelf aangemaakt: http://www.strava.com/segments/7441838
en sta prompt nog KOM ook, op die rit van gisteren. Wel met 1 sec voorsprong op de nummer 2, maar toch...
Mijn foto's op Flickr!
[b]Op 15-09-2006 10:28 schreef Hans_Gielus[/b]
Namens Fryslân hoop ik dat je van een berg afkukelt _O-![]()
![]()
Iets hogere wielen moet ie wel hebben. Maar ik vind ze heel elegant. Ben niet zo van de schreeuwfietsen. Grootste nadeel vind ik dan ook die '888' op de zadelbuis.![]()
Vind dat teamframe idd wel mooi. Weinig poespas, recht toe recht aan. Maar dan in de kleuren van die retrobak er onder. Dat legergroen kan me niet bekoren. Bij die carbonframes zit vaak wel net ff een leukigheidje qua vorm in de balhoofdsbuis of vork... Vind ik wel leuker denk ik.
Maar goed er gaat natuurlijk niks boven een ongesoigneerd alu polderbarrel met triple
En ik zal het er voorlopig mee moeten doen![]()
![]()
Weet iemand of je ook op Sloten mag starten zonder een licentie, net als in Groningen? Zoja bij welke groep kan ik dan starten? Ik ben zaterdag namelijk op de Veluwe, ik wert niet precies hor ver dat er vandaan is, maar lijkt me misschien wel leuk om een koersje te rijden.![]()
Ik spreek een beetje voor m'n beurt, maar kano rijdt er zonder licentie volgens mij? Hij heb wel zo'n chip aan z'n voorvork... Voor de tijd, die moet je wel hebben dacht ik.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
Weet iemand of je ook op Sloten mag starten zonder een licentie, net als in Groningen? Zoja bij welke groep kan ik dan starten?
Maar kano weet dat beter dan ik.![]()
Die chip heb ik nog wel in de schuur ergens liggen, misschien kan ik wel samen starten met Kano dat lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:34 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik spreek een beetje voor m'n beurt, maar kano rijdt er zonder licentie volgens mij? Hij heb wel zo'n chip aan z'n voorvork... Voor de tijd, die moet je wel hebben dacht ik.
Maar kano weet dat beter dan ik.![]()
Ja je mag bij de trimmers om 13u zo meedoen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
Weet iemand of je ook op Sloten mag starten zonder een licentie, net als in Groningen? Zoja bij welke groep kan ik dan starten? Ik ben zaterdag namelijk op de Veluwe, ik wert niet precies hor ver dat er vandaan is, maar lijkt me misschien wel leuk om een koersje te rijden.![]()
Oke bedankt, we hebben een verjaardag in Elspeet dan. Even met mijn ouders overleggen of ik dan mee kan en dat ik dan daar naar toe ga fietsen. Rijden er meer fokkers zaterdag mee bij de trimmers?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:35 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja je mag bij de trimmers om 13u zo meedoen.![]()
Laat ik dan ook maar inhaken op deze vraag. Kan je ook bij de trimmers (stiekem) starten met licentie? Zullen ze moeilijk doen?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ze kennen je niet toch? Welke klasse rij je?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:58 schreef FastFox91 het volgende:
[..]
Laat ik dan ook maar inhaken op deze vraag. Kan je ook bij de trimmers (stiekem) starten met licentie? Zullen ze moeilijk doen?Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Nope, 'k heb amateurlicentie (en ook een basislidmaatschap).quote:Op maandag 16 juni 2014 12:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ze kennen je niet toch? Welke klasse rij je?![]()
Zoals het er nu uit ziet ben ik er. Wilde eigenlijk om 3 uur starten maar om 13:00 kan ook.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Sloten 15:00 is een stuk fijner fietsen.quote:Op maandag 16 juni 2014 13:10 schreef kanovinnie het volgende:
Zoals het er nu uit ziet ben ik er. Wilde eigenlijk om 3 uur starten maar om 13:00 kan ook.
2 km/u harder maar veel relaxter peloton.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |