Ik heb 24 jaar in een bedstede geslapenquote:
Maar een la wel?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn zus wilde een sort of bedstede maken in mijn inbouwkast voor die kleine.
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen
nee ook nietquote:
quote:
Ik wist niet dat ze nog bestonden. Grappig.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb 24 jaar in een bedstede geslapenik vond het geweldig, en ik mis hem nog elke dag
Mijn papa heeft ons hele huis zelf gemaakt. Dus die heeft die er gewoon ingemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog bestonden. Grappig.
Het zou vanmiddag opklarenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:07 schreef Myraela het volgende:
Ik wil vanavond de bbq aan. Waarom is het aan het regenen.
ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lijkt me heerlijk, een bedstee![]()
Ik hou sowieso wel van kleine ruimtes
Ah, tof wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn papa heeft ons hele huis zelf gemaakt. Dus die heeft die er gewoon ingemaakt![]()
Maar ze bestaan gewoon nog, zelfs in vakantiehuisjes.
quote:
ik had als tiener aan beide kanten van t hoofdeinde van m'n bed kasten staanquote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
Het lijkt mij juist helemaal niets. Vind het wel lekker om aan beide kanten uit het bed te kunnen. Ik vind het wel mooi, dus voor een kind is het wel leuk.
Mag ik daar ook eens in slapen?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ookis zo geborgen
ik slaap nu ook super lekker in mijn klamboe
ja, stap maar op de trein.quote:
bij mijn ex deed ik eens de deur open toen die Jehova's voor de deur stonden, tussen mijn benen ontsnapte onze mechelse herder. En die heet Diablo. Toen ik die meermaals riep waren ze zo wegquote:Op maandag 16 juni 2014 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net doen if je niet thuis bent voor Jehova's die vervolgens nog tien minuten voor je huis blijven staan kletsen is niet handig
morgen positiekleding kopenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die morgen niet naar Pearl Jam gaan.
ik zeg meestal dat ik geen interesse heb, maar de vorige keer heb ik n praatje met ze gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mijn ex deed ik eens de deur open toen die Jehova's voor de deur stonden, tussen mijn benen ontsnapte onze mechelse herder. En die heet Diablo. Toen ik die meermaals riep waren ze zo weg
grootste fout van je leven?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zeg meestal dat ik geen interesse heb, maar de vorige keer heb ik n praatje met ze gemaakt
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zeg meestal dat ik geen interesse heb, maar de vorige keer heb ik n praatje met ze gemaakt
Stukken toffer dan Pearl Jam natuurlijk.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukken toffer dan Pearl Jam natuurlijk.
Ja, dan heb ik ze woensdag weer aan de deurquote:Op maandag 16 juni 2014 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net doen if je niet thuis bent voor Jehova's die vervolgens nog tien minuten voor je huis blijven staan kletsen is niet handig
doe als of je geen nederlands kuntquote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik ze woensdag weer aan de deur
Kun je meteen vragen of zij nog een leegstaande kerk weten die je kan gebruiken voor het bedrijfje dat je gaat starten met Bels.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Adolecens het volgende:
Ze kennen me, ze zijn al vaker aan de deur geweest voor JB omdat ze er eens een praatje mee heeft gemaaktquote:
Die locaties heb je niet in de nieuwbouw polderquote:Op maandag 16 juni 2014 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen vragen of zij nog een leegstaande kerk weten die je kan gebruiken voor het bedrijfje dat je gaat starten met Bels.
Ze hebben ongetwijfeld een netwerk dat groter is dan dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Adolecens het volgende:
Die locaties heb je niet in de nieuwbouw polder![]()
nee hoor, ik heb gezegd dat ik alleen op ma thuis benquote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, dit zijn twee mannen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze kennen me, ze zijn al vaker aan de deur geweest voor JB omdat ze er eens een praatje mee heeft gemaakt![]()
Laatst had ik ook iemand aan de deur "Bent u de hoofdbewoner?' - "Nee, die is op vakantie, ik geef de katten eten, dááág" BAM, deur dicht
ik heb hier al een paar keer gezegd dat mn ouders niet thuis waren. voordeel van een jonge kop.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze kennen me, ze zijn al vaker aan de deur geweest voor JB omdat ze er eens een praatje mee heeft gemaakt![]()
Laatst had ik ook iemand aan de deur "Bent u de hoofdbewoner?' - "Nee, die is op vakantie, ik geef de katten eten, dááág" BAM, deur dicht
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb gezegd dat ik alleen op ma thuis ben
Ah, ze hebben nieuwe voorgangersquote:
En straks met je dikke buik, kijken ze helemaal raar aan..quote:Op maandag 16 juni 2014 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb hier al een paar keer gezegd dat mn ouders niet thuis waren. voordeel van een jonge kop.
Die slechte smoes zullen ze vast nooit eerder hebben gehoord.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb hier al een paar keer gezegd dat mn ouders niet thuis waren. voordeel van een jonge kop.
Zolang ze maar optiefen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die slechte smoes zullen ze vast nooit eerder hebben gehoord.Wel schattig dat je denkt dat zij er echt intrappen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee hoor, ik heb gezegd dat ik alleen op ma thuis ben
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ah, ze hebben nieuwe voorgangers
[..]
En straks met je dikke buik, kijken ze helemaal raar aan..![]()
"Ah, een tienerzwangerschap"
Zeg dan gewoon: optiefen.quote:
ze trappen erin, geloof me, sommige mensen schatten mij 16quote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die slechte smoes zullen ze vast nooit eerder hebben gehoord.Wel schattig dat je denkt dat zij er echt intrappen.
Echt?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze trappen erin, geloof me, sommige mensen schatten mij 16qua uiterlijk
ja; ik ben klein en ik heb gewoon een jonge kop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Jehova's geloven wel meer dat niet waar is.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
ze trappen erin, geloof me, sommige mensen schatten mij 16qua uiterlijk
Dan valt je kunstgebit eruit?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
ja; ik ben klein en ik heb gewoon een jonge kop.
tot ik mn bek open trek
sowiesoquote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jehova's geloven wel meer dat niet waar is.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tot ik mn bek open trekJe ziet er inderdaad erg jong uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
zie edit.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je ziet er inderdaad erg jong uit.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
tot ik mn bek open trekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
deze vroeg vorige week aan m'n dochter of d'r zus thuis wasquote:Op maandag 16 juni 2014 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
deze vroeg vorige week aan m'n dochter of d'r zus thuis was![]()
Zó jong zie ik er nou ook weer niet uit en zij niet zo oud...
Hij verbeterde zich overigens wel vrij snel
Logisch dat ze erom vroegen, Canei is wijn voor 16-jarigen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
![]()
![]()
![]()
bij de AH canei kopen met mijn zus en haar kindje. Zij met st.ef.an. op de arm en ik ging sigaretten en canei halen.
Ik moest me legitimeren en 'mijn vriendin" moest dat ook. ik zei; ik ben 25 en mijn zus is 35, kweenie![]()
De Canei was voor mijn zusquote:Op maandag 16 juni 2014 12:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Logisch dat ze erom vroegen, Canei is wijn voor 16-jarigen.
bij de la place vroegen ze of dochter en ik apart wilden afrekenenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
bij de AH canei kopen met mijn zus en haar kindje. Zij met st.ef.an. op de arm en ik ging sigaretten en canei halen.
Ik moest me legitimeren en 'mijn vriendin" moest dat ook. ik zei; ik ben 25 en mijn zus is 35, kweenie![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij de la place vroegen ze of dochter en ik apart wilden afrekenen
Maar! Ik hoef me nooit te legitimeren
I know. Ooit ben ik ook jong geweest. Nog even en dan ben ik echt zo oud als ik er nu al uitzie.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:14 schreef Moeraskat het volgende:
De Canei was voor mijn zus
Canei is niet te zuipen
ik dronk vroeger gewoon bier, en nog overigens. Drink wel wijn, maar ik hoef ook niet elke wijn eigenlijk. Al drink ik wel netjes de canei op als ik bij mn zus ben.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know. Ooit ben ik ook jong geweest. Nog even en dan ben ik echt zo oud als ik er nu al uitzie.
Ziet hij er zo oud uit dan?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze vroegen pas aan mijn zoon of ik zijn zus was
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
I know. Ooit ben ik ook jong geweest. Nog even en dan ben ik echt zo oud als ik er nu al uitzie.
jezusquote:Op maandag 16 juni 2014 12:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze vroegen pas aan mijn zoon of ik zijn zus was
Je bent zwanger, dat mag nietquote:Op maandag 16 juni 2014 12:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik dronk vroeger gewoon bier, en nog overigens. Drink wel wijn, maar ik hoef ook niet elke wijn eigenlijk. Al drink ik wel netjes de canei op als ik bij mn zus ben.
nu niet meer, aapje.quote:
Wat verwacht je dan bij een tienerzwangerschap? Verstandig gedrag?quote:
quote:
er mag wel meer nietquote:
complimenten. We houden er wel van.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:19 schreef AirwiN het volgende:
Wel schattig, al die vrouwen met hun 'kijk es hoe jong ik word geschat' verhalen.
ik drink netjes 0.0 procent.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er mag wel meer niet
Je mag heus een wijntje hoor.
Zolang je niet systematisch hele flessen wijn per dag drinkt.
Ik zou me zwaar kut voelen als ik 20 geschat werd, of vrouwen dachten dat ik nog zo'n lekker jong onervaren jochie zou zijnquote:Op maandag 16 juni 2014 12:19 schreef AirwiN het volgende:
Wel schattig, al die vrouwen met hun 'kijk es hoe jong ik word geschat' verhalen.
nja, ik neem dat soort dingen niet serieus, mensen die dat zeggen, kijken maar half.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]wauw.
Wees blij, ik echt altijd, al is het sinds ik mijn haar donker heb een stuk minder.
ik vind het eigenlijk niet eens leuk. Dat komt pas als ik ouder ben. Ik zou wel gewoon 25 geschat willen worden. Want mensen nemen je in eerste instantie niet serieus. En dat is gewoon niet altijd even leuk...quote:Op maandag 16 juni 2014 12:19 schreef AirwiN het volgende:
precies, zo leuk is het niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik zou me zwaar kut voelen als ik 20 geschat werd, of vrouwen dachten dat ik nog zo'n lekker jong onervaren jochie zou zijn
omg ik hoop niet dat ik dat ook krijg.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nja, ik neem dat soort dingen niet serieus, mensen die dat zeggen, kijken maar half.
Maar goed, alsnog wel grappig
Ik vond het wel vervelend toen ik net kinderen had, als ik met mijn moeder en kinderwagen weg was, dachten mensen bijna standaard dat zij de moeder was. Vond ik echt niet leuk
Ik vind het zelf wel meevallen dat ik er jong uit zie maar ik krijg teveel reacties vol van ongeloof als ik vertel dat ik een zoon van 16 heb. "maar hoe oud ben je dan? Ik had je niet ouder dan 28 geschat!!"quote:Op maandag 16 juni 2014 12:19 schreef AirwiN het volgende:
Des te groter de verrassing als je de kast met hulpstukken opentrekt. Kun je ze daarna dubbel straffen voor die kapitale inschattingsfout van ze.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:20 schreef Adolecens het volgende:
Ik zou me zwaar kut voelen als ik 20 geschat werd, of vrouwen dachten dat ik nog zo'n lekker jong onervaren jochie zou zijn
inb4 fas die je wel ff serieus neemt.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik vind het eigenlijk niet eens leuk. Dat komt pas als ik ouder ben. Ik zou wel gewoon 25 geschat willen worden. Want mensen nemen je in eerste instantie niet serieus. En dat is gewoon niet altijd even leuk...
Dat heb ik ook meegemaakt zo irritantquote:Op maandag 16 juni 2014 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nja, ik neem dat soort dingen niet serieus, mensen die dat zeggen, kijken maar half.
Maar goed, alsnog wel grappig
Ik vond het wel vervelend toen ik net kinderen had, als ik met mijn moeder en kinderwagen weg was, dachten mensen bijna standaard dat zij de moeder was. Vond ik echt niet leuk
Wel makkelijk dat fas en fax maar één letter scheelt.quote:
dat neem je ook gewoon niet serieus.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:20 schreef Adolecens het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
inb4 fas die je wel ff serieus neemt.
ik wil fax niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat fas en fax maar één letter scheelt.
zal wel als je er zo jong uitzietquote:Op maandag 16 juni 2014 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
precies, zo leuk is het niet.
[..]
omg ik hoop niet dat ik dat ook krijg.
Voor zover mijn kennis reikt is dat voor hem geen selectiecriterium.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor zover mijn kennis reikt is dat voor hem geen selectiecriterium.
Dan maakt het ook niet uit of je een typefout maaktquote:Op maandag 16 juni 2014 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel makkelijk dat fas en fax maar één letter scheelt.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Ik schatte ado wel srs jonger dan hij is.
hoe oud schatte je mij toen je mij zag?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zal wel als je er zo jong uitziet
Mensen dachten toen ook dat ik 16 was ofzo.
dan ken je mij nog nietquote:Op maandag 16 juni 2014 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Es ff lurken op zijn Facebook.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
3 of 4 jaar geloof ik.quote:
ik heb daar echt totaal niet over nagedacht toen. Nu nog steeds niet eigenlijk en ik kan t me niet goed meer voor de geest halen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hoe oud schatte je mij toen je mij zag?
20?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:24 schreef Moeraskat het volgende:
Klopt, is op sterkte. En ik krijg koppijn van de zon, ik kan niet tegen fel licht, dus ik heb in de zomer bijna constant mijn zonnenbril opquote:Op maandag 16 juni 2014 12:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik heb daar echt totaal niet over nagedacht toen. Nu nog steeds niet eigenlijk en ik kan t me niet goed meer voor de geest halen.
In mijn herinnering had je een zonnebril op, maar dat kan ook van n foto van FB zijn ofzo.
dat maakt schatten wel lastiger :quote:Op maandag 16 juni 2014 12:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, is op sterkte. En ik krijg koppijn van de zon, ik kan niet tegen fel licht, dus ik heb in de zomer bijna constant mijn zonnenbril op
Was je wel jaloers op JB dan?quote:
ik zal je even een foto dm'en zonder zonnebrilquote:Op maandag 16 juni 2014 12:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat maakt schatten wel lastiger :
En ik weet nu hoe oud je bent, dat maakt t ook wel lastiger vaak.
Overigens ben ik er wel vrij goed in, leeftijden schatten(bij volwassen Blanke mensen, buitenlandse is moeilijker
)
Of tenminste, dat wás ik, geen idee of ik het nu nog kan, al lang niet geprobeerd.
Ik heb weleens mensen beledigd door hun leeftijd precies goed te schatten
Ja, graag.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:38 schreef Moeraskat het volgende:
ik zal je even een foto dm'en zonder zonnebril
oke ik post hem wel even 20 seconden.quote:
Fas moet ook lachenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je maakt fas aan t lachen zo![]()
Je was natuurlijk jaloers op Ado![]()
grapje![]()
quote:
quote:afgelopen maart in schotland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
ik bedoelde dat je míj wilde, niet hemquote:Op maandag 16 juni 2014 12:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fas moet ook lachen![]()
ja extreem jaloers. daarom zei ik niets.nee hoor hou hem maar lekker
![]()
^^ Boven je.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je míj wilde, niet hem [ afbeelding ]
Maar waar blijft die foto?
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik bedoelde dat je míj wilde, niet hem [ afbeelding ]
Maar waar blijft die foto?
Mooie kleur ogen.quote:
je hebt idd wel n jong gezichtquote:
Wie is deze hipster?quote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Dat wordt een leuke grote zus voor je baby gaan de mensen denkenquote:
Girlmore Girls 2.0quote:Op maandag 16 juni 2014 12:45 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke grote zus voor je baby gaan de mensen denken
totaal anders. Mis de bril ook!quote:Op maandag 16 juni 2014 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
vergelijking met blond. heb hier helaas geen kleur meer van
[..]
Ja bizar hequote:Op maandag 16 juni 2014 12:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
totaal anders. Mis de bril ook!
Totaal ander gezichtquote:Op maandag 16 juni 2014 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Paar jaar eerder maar. Voor ik begon met het verven. Ik verander niet zoveel door de jaren heenquote:Op maandag 16 juni 2014 12:47 schreef Myraela het volgende:
Hoe oud ben je op die laatste foto dan? Want daar zie je er wel echt extreem jong uit.
ik vind mezelf met bril ook leukerquote:Op maandag 16 juni 2014 12:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wel grappig dat dat zoveel scheelt. Vind met bril leukerstaat je goed
welke kleur?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado vindt dat ik m'n haar binnenkort weer moet kleuren.
Mag hij doen dan trouwens, ik maak er zelf n teringbende van
Ik mag mijn haar juist niet meer kleuren van twi.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ado vindt dat ik m'n haar binnenkort weer moet kleuren.
Mag hij doen dan trouwens, ik maak er zelf n teringbende van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |