Ik heb 24 jaar in een bedstede geslapenquote:
Maar een la wel?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
mijn zus wilde een sort of bedstede maken in mijn inbouwkast voor die kleine.
Ik kan het niet over mijn hart verkrijgen
nee ook nietquote:
quote:
Ik wist niet dat ze nog bestonden. Grappig.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik heb 24 jaar in een bedstede geslapenik vond het geweldig, en ik mis hem nog elke dag
Mijn papa heeft ons hele huis zelf gemaakt. Dus die heeft die er gewoon ingemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 11:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze nog bestonden. Grappig.
Het zou vanmiddag opklarenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:07 schreef Myraela het volgende:
Ik wil vanavond de bbq aan. Waarom is het aan het regenen.
ik ookquote:Op maandag 16 juni 2014 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
Lijkt me heerlijk, een bedstee![]()
Ik hou sowieso wel van kleine ruimtes
Ah, tof wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Mijn papa heeft ons hele huis zelf gemaakt. Dus die heeft die er gewoon ingemaakt![]()
Maar ze bestaan gewoon nog, zelfs in vakantiehuisjes.
quote:
ik had als tiener aan beide kanten van t hoofdeinde van m'n bed kasten staanquote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Myraela het volgende:
Het lijkt mij juist helemaal niets. Vind het wel lekker om aan beide kanten uit het bed te kunnen. Ik vind het wel mooi, dus voor een kind is het wel leuk.
Mag ik daar ook eens in slapen?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik ookis zo geborgen
ik slaap nu ook super lekker in mijn klamboe
ja, stap maar op de trein.quote:
bij mijn ex deed ik eens de deur open toen die Jehova's voor de deur stonden, tussen mijn benen ontsnapte onze mechelse herder. En die heet Diablo. Toen ik die meermaals riep waren ze zo wegquote:Op maandag 16 juni 2014 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net doen if je niet thuis bent voor Jehova's die vervolgens nog tien minuten voor je huis blijven staan kletsen is niet handig
morgen positiekleding kopenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Mensen die morgen niet naar Pearl Jam gaan.
ik zeg meestal dat ik geen interesse heb, maar de vorige keer heb ik n praatje met ze gemaaktquote:Op maandag 16 juni 2014 11:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
bij mijn ex deed ik eens de deur open toen die Jehova's voor de deur stonden, tussen mijn benen ontsnapte onze mechelse herder. En die heet Diablo. Toen ik die meermaals riep waren ze zo weg
grootste fout van je leven?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zeg meestal dat ik geen interesse heb, maar de vorige keer heb ik n praatje met ze gemaakt
Niks mis mee toch?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik zeg meestal dat ik geen interesse heb, maar de vorige keer heb ik n praatje met ze gemaakt
Stukken toffer dan Pearl Jam natuurlijk.quote:
Uiteraard.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stukken toffer dan Pearl Jam natuurlijk.
Ja, dan heb ik ze woensdag weer aan de deurquote:Op maandag 16 juni 2014 11:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
Net doen if je niet thuis bent voor Jehova's die vervolgens nog tien minuten voor je huis blijven staan kletsen is niet handig
doe als of je geen nederlands kuntquote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ja, dan heb ik ze woensdag weer aan de deur
Kun je meteen vragen of zij nog een leegstaande kerk weten die je kan gebruiken voor het bedrijfje dat je gaat starten met Bels.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Adolecens het volgende:
Ze kennen me, ze zijn al vaker aan de deur geweest voor JB omdat ze er eens een praatje mee heeft gemaaktquote:
Die locaties heb je niet in de nieuwbouw polderquote:Op maandag 16 juni 2014 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je meteen vragen of zij nog een leegstaande kerk weten die je kan gebruiken voor het bedrijfje dat je gaat starten met Bels.
Ze hebben ongetwijfeld een netwerk dat groter is dan dat.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Adolecens het volgende:
Die locaties heb je niet in de nieuwbouw polder![]()
nee hoor, ik heb gezegd dat ik alleen op ma thuis benquote:Op maandag 16 juni 2014 11:53 schreef Adolecens het volgende:
[..]
nee, dit zijn twee mannen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze kennen me, ze zijn al vaker aan de deur geweest voor JB omdat ze er eens een praatje mee heeft gemaakt![]()
Laatst had ik ook iemand aan de deur "Bent u de hoofdbewoner?' - "Nee, die is op vakantie, ik geef de katten eten, dááág" BAM, deur dicht
ik heb hier al een paar keer gezegd dat mn ouders niet thuis waren. voordeel van een jonge kop.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ze kennen me, ze zijn al vaker aan de deur geweest voor JB omdat ze er eens een praatje mee heeft gemaakt![]()
Laatst had ik ook iemand aan de deur "Bent u de hoofdbewoner?' - "Nee, die is op vakantie, ik geef de katten eten, dááág" BAM, deur dicht
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb gezegd dat ik alleen op ma thuis ben
Ah, ze hebben nieuwe voorgangersquote:
En straks met je dikke buik, kijken ze helemaal raar aan..quote:Op maandag 16 juni 2014 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ik heb hier al een paar keer gezegd dat mn ouders niet thuis waren. voordeel van een jonge kop.
Die slechte smoes zullen ze vast nooit eerder hebben gehoord.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:01 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb hier al een paar keer gezegd dat mn ouders niet thuis waren. voordeel van een jonge kop.
Zolang ze maar optiefen.quote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die slechte smoes zullen ze vast nooit eerder hebben gehoord.Wel schattig dat je denkt dat zij er echt intrappen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
nee hoor, ik heb gezegd dat ik alleen op ma thuis ben
quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 12:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
[..]
Ah, ze hebben nieuwe voorgangers
[..]
En straks met je dikke buik, kijken ze helemaal raar aan..![]()
"Ah, een tienerzwangerschap"
Zeg dan gewoon: optiefen.quote:
ze trappen erin, geloof me, sommige mensen schatten mij 16quote:Op maandag 16 juni 2014 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die slechte smoes zullen ze vast nooit eerder hebben gehoord.Wel schattig dat je denkt dat zij er echt intrappen.
Echt?quote:Op maandag 16 juni 2014 12:06 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ze trappen erin, geloof me, sommige mensen schatten mij 16qua uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |