Zekerquote:
Kom je hierheen dan?quote:
iedereen wordt toch blij van mijn aanwezigheid?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ddat weet ik.
Nog núttige bijdragen? Of wilde je gewoon even laten weten dat je er bent?
Nee we doen het in de scquote:
goed punt wel, juli/aug dus?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat weet ik dus niet, ik moet mnn zusje ook nog vragen en die kan/wil natuurlijk weer nooit en dan moet t ook nog als de kinderen thuis zijn... Die over twee weken drie weken weg zijn...
En jij bent ook zo weg.
niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iedereen wordt toch blij van mijn aanwezigheid?
Van seizoen 4? Aflevering 2 ga je leuk vinden, aflevering 8 schijnt een hel te zijn, die ga ik zo dus doenquote:
Dan haak ik afquote:
Een van mijn favorietenquote:
denk dat t dat wel zal worden ja, maar we gaan ws ook nog op vakantie enzo... Buh, gedoe!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk dat t dat wel zal worden ja, maar we gaan ws ook nog op vakantie enzo... Buh, gedoe!
Hoiquote:
Goed bezigquote:Op maandag 16 juni 2014 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi
Ik zit voetbal te kijken en te fokken, morgen lekker pas rond half 11 beginnen
Yep, zo geregeld met werk, lekker whisky drinken op vaderavond/nachtquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 00:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, zo geregeld met werk, lekker whisky drinken op vaderavond/nacht
Ik werk op afspraakbasis. Dus als ik een bepaalde afspraak die voor mij in de planning staat niet kan of wil dan bel ik 1 van mijn collegas en dan schuiven we wat rondquote:Op maandag 16 juni 2014 00:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekker hoorhier lekker een biertje maar moet wel vroeg op helaas
Dat heb je goed geregeldquote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik werk op afspraakbasis. Dus als ik een bepaalde afspraak die voor mij in de planning staat niet kan of wil dan bel ik 1 van mijn collegas en dan schuiven we wat rond
Gigolo?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb je goed geregeldWat doe je voor werk dan?
Adviseur in groene energie.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb je goed geregeldWat doe je voor werk dan?
Goed beroep welquote:
Als ik nou klanten zou mogen uitkiezen zou ik dat wel best vindenquote:
Dan helemaal ideaal als je het zo kan regelenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Adviseur in groene energie.
En de meeste collegas hebben een gezin dus die willen in de avond thuis zijn. Ik werk liever in de avond dan in de ochtend
Klopt, was zo geregeld. Altijd goed om fijne collegas te hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan helemaal ideaal als je het zo kan regelen
Haha, ja, dan welquote:Op maandag 16 juni 2014 00:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik nou klanten zou mogen uitkiezen zou ik dat wel best vinden
Natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, was zo geregeld. Altijd goed om fijne collegas te hebben.
oh bed tijdquote:
Om Ado nog even te beantwoorden: Eigenlijk zou je een gigoloteam samen moet stellen. Eentje die houdt van oudere vrouwen, eentje van vollere vrouwen, etc.quote:
Hoe is het met Koen?quote:
Goed plan, nog iemand nodig voor de planning?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om Ado nog even te beantwoorden: Eigenlijk zou je een gigoloteam samen moet stellen. Eentje die houdt van oudere vrouwen, eentje van vollere vrouwen, etc.
Dan hoef je nooit een klant te weigeren
Ultieme collegas
quote:
Begin een bedrijfje!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om Ado nog even te beantwoorden: Eigenlijk zou je een gigoloteam samen moet stellen. Eentje die houdt van oudere vrouwen, eentje van vollere vrouwen, etc.
Dan hoef je nooit een klant te weigeren
Ultieme collegas
Altijd naar zo die zondagavond hequote:Op maandag 16 juni 2014 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
matig gezien einde weekend
verder gaat het wel
mja, kunnen we weer aftellen naar het volgende weekendquote:Op maandag 16 juni 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd naar zo die zondagavond he
Elk nadeel heeft zo zijn voordeel tochquote:Op maandag 16 juni 2014 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, kunnen we weer aftellen naar het volgende weekend
Ik heb zelf 2 administratieve diplomas, moet goedkomen.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed plan, nog iemand nodig voor de planning?
Nul investeringskosten! Alleen aan wat advertenties!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |