Zekerquote:
Kom je hierheen dan?quote:
iedereen wordt toch blij van mijn aanwezigheid?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ddat weet ik.
Nog núttige bijdragen? Of wilde je gewoon even laten weten dat je er bent?
Nee we doen het in de scquote:
goed punt wel, juli/aug dus?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat weet ik dus niet, ik moet mnn zusje ook nog vragen en die kan/wil natuurlijk weer nooit en dan moet t ook nog als de kinderen thuis zijn... Die over twee weken drie weken weg zijn...
En jij bent ook zo weg.
niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iedereen wordt toch blij van mijn aanwezigheid?
Van seizoen 4? Aflevering 2 ga je leuk vinden, aflevering 8 schijnt een hel te zijn, die ga ik zo dus doenquote:
Dan haak ik afquote:
Een van mijn favorietenquote:
denk dat t dat wel zal worden ja, maar we gaan ws ook nog op vakantie enzo... Buh, gedoe!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk dat t dat wel zal worden ja, maar we gaan ws ook nog op vakantie enzo... Buh, gedoe!
Hoiquote:
Goed bezigquote:Op maandag 16 juni 2014 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi
Ik zit voetbal te kijken en te fokken, morgen lekker pas rond half 11 beginnen
Yep, zo geregeld met werk, lekker whisky drinken op vaderavond/nachtquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 00:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, zo geregeld met werk, lekker whisky drinken op vaderavond/nacht
Ik werk op afspraakbasis. Dus als ik een bepaalde afspraak die voor mij in de planning staat niet kan of wil dan bel ik 1 van mijn collegas en dan schuiven we wat rondquote:Op maandag 16 juni 2014 00:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekker hoorhier lekker een biertje maar moet wel vroeg op helaas
Dat heb je goed geregeldquote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik werk op afspraakbasis. Dus als ik een bepaalde afspraak die voor mij in de planning staat niet kan of wil dan bel ik 1 van mijn collegas en dan schuiven we wat rond
Gigolo?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb je goed geregeldWat doe je voor werk dan?
Adviseur in groene energie.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb je goed geregeldWat doe je voor werk dan?
Goed beroep welquote:
Als ik nou klanten zou mogen uitkiezen zou ik dat wel best vindenquote:
Dan helemaal ideaal als je het zo kan regelenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:16 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Adviseur in groene energie.
En de meeste collegas hebben een gezin dus die willen in de avond thuis zijn. Ik werk liever in de avond dan in de ochtend
Klopt, was zo geregeld. Altijd goed om fijne collegas te hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:17 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan helemaal ideaal als je het zo kan regelen
Haha, ja, dan welquote:Op maandag 16 juni 2014 00:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Als ik nou klanten zou mogen uitkiezen zou ik dat wel best vinden
Natuurlijk!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:20 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Klopt, was zo geregeld. Altijd goed om fijne collegas te hebben.
oh bed tijdquote:
Om Ado nog even te beantwoorden: Eigenlijk zou je een gigoloteam samen moet stellen. Eentje die houdt van oudere vrouwen, eentje van vollere vrouwen, etc.quote:
Hoe is het met Koen?quote:
Goed plan, nog iemand nodig voor de planning?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om Ado nog even te beantwoorden: Eigenlijk zou je een gigoloteam samen moet stellen. Eentje die houdt van oudere vrouwen, eentje van vollere vrouwen, etc.
Dan hoef je nooit een klant te weigeren
Ultieme collegas
quote:
Begin een bedrijfje!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om Ado nog even te beantwoorden: Eigenlijk zou je een gigoloteam samen moet stellen. Eentje die houdt van oudere vrouwen, eentje van vollere vrouwen, etc.
Dan hoef je nooit een klant te weigeren
Ultieme collegas
Altijd naar zo die zondagavond hequote:Op maandag 16 juni 2014 00:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
matig gezien einde weekend
verder gaat het wel
mja, kunnen we weer aftellen naar het volgende weekendquote:Op maandag 16 juni 2014 00:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Altijd naar zo die zondagavond he
Elk nadeel heeft zo zijn voordeel tochquote:Op maandag 16 juni 2014 00:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mja, kunnen we weer aftellen naar het volgende weekend
Ik heb zelf 2 administratieve diplomas, moet goedkomen.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:27 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goed plan, nog iemand nodig voor de planning?
Nul investeringskosten! Alleen aan wat advertenties!quote:
Jij hebt daar helemaal geen tijd voor joh, jij moet werkenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 administratieve diplomas, moet goedkomen.
[..]
Nul investeringskosten! Alleen aan wat advertenties!
Doe je mee?
ado wil de jonge slanke dames dan welquote:Op maandag 16 juni 2014 00:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb zelf 2 administratieve diplomas, moet goedkomen.
[..]
Nul investeringskosten! Alleen aan wat advertenties!
Doe je mee?
Ik begin op leeftijd te komen he, ik begin al grijze haartjes bij mijn slaap te ontdekkenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:31 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jij hebt daar helemaal geen tijd voor joh, jij moet werken
Smoesjesquote:Op maandag 16 juni 2014 00:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik begin op leeftijd te komen he, ik begin al grijze haartjes bij mijn slaap te ontdekken
Dammit! Die had ik voor mezelf op papier staanquote:Op maandag 16 juni 2014 00:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ado wil de jonge slanke dames dan wel
Het is echt waar, al vind ik die grijze haartjes niet erg, het heeft wel watquote:
Zitten er vast wel bij die een trio willenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit! Die had ik voor mezelf op papier staan
Daar houden de vrouwtjes ook wel vanquote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is echt waar, al vind ik die grijze haartjes niet erg, het heeft wel wat
Die willen een jonge gespierde god, die mogen jullie oude bokken dus doorschuiven naar mijquote:Op maandag 16 juni 2014 00:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dammit! Die had ik voor mezelf op papier staan
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zitten er vast wel bij die een trio willen
grijze haartjes, checkquote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar houden de vrouwtjes ook wel vandus dat zal wel goed zitten
die willen een dominante man die initiatief durft te nemen, zeker als ze ervoor betalenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef yats het volgende:
[..]
Die willen een jonge gespierde god, die mogen jullie oude bokken dus doorschuiven naar mij
Had je het nu over mij?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef yats het volgende:
[..]
Die willen een jonge gespierde god, die mogen jullie oude bokken dus doorschuiven naar mij
Ow, als ik weet dat ze me willen ben ik vrij dominantquote:Op maandag 16 juni 2014 00:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die willen een dominante man die initiatief durft te nemen, zeker als ze ervoor betalen
ok, dat scheelt al dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:36 schreef yats het volgende:
[..]
Ow, als ik weet dat ze me willen ben ik vrij dominant
Dat is waar, dubbel tarief rekenen!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zitten er vast wel bij die een trio willen
Dit dus.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
die willen een dominante man die initiatief durft te nemen, zeker als ze ervoor betalen
Dan durf je wel een paar tikjes op de bil te geven en hoerrrrrrrrrrrrrrrrr te roepen tijdens de seks? Jij dominante kerel!quote:Op maandag 16 juni 2014 00:36 schreef yats het volgende:
Ow, als ik weet dat ze me willen ben ik vrij dominant
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan durf je wel een paar tikjes op de bil te geven en hoerrrrrrrrrrrrrrrrr te roepen tijdens de seks? Jij dominante kerel!
[..]
Dan durf je wel een paar tikjes op de bil te geven en hoerrrrrrrrrrrrrrrrr te roepen tijdens de seks? Jij dominante kerel!
[..]
Het geeft inderdaad wat volwassensquote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Daar houden de vrouwtjes ook wel vandus dat zal wel goed zitten
Kandidaat nummer 2! We zullen zien, de vrouwen hier zullen je eerst moeten goedkeurenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:34 schreef yats het volgende:
[..]
Dat kunnen Ado en ik wel. De andere kandidaten ken ik niet zo goed, wat zeg jij JB?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel sorry, sorry, sorry zeggen als ze auw roept hoor.quote:
Ik ben benieuwd. Ik heb nog niemand hier irl ontmoet.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:39 schreef Belsezar het volgende:
Kandidaat nummer 2! We zullen zien, de vrouwen hier zullen je eerst moeten goedkeuren
Een babyface heeft ook wel iets schattigsquote:Op maandag 16 juni 2014 00:39 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het geeft inderdaad wat volwassensAnders blijf ik zo'n babyface houden
Een miljonair?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Air kan dat ook wel.
Verder geen idee.
Maar alle vrouwen willen tegenwoordig het beeld van Christian Grey.
Doe je ook mee Air? Ik vorm mijn ultimate gigolo team en we gaan bakken met geld verdienenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wel sorry, sorry, sorry zeggen als ze auw roept hoor.
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Air kan dat ook wel.
Verder geen idee.
Bakken met geld verdienen doe ik nu ook al, en over aandacht van vrouwen heb ik ook niet te klagen. Oftewel, wat is de meerwaarde?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:42 schreef Belsezar het volgende:
Doe je ook mee Air? Ik vorm mijn ultimate gigolo team en we gaan bakken met geld verdienen
Ok maar soms is het lastig, ik hoef nu gelukkig geen ID meer te laten zienquote:Op maandag 16 juni 2014 00:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Een babyface heeft ook wel iets schattigs
dat is een leuke bijkomstigheid, maar dat bedoelde ik niet.quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:43 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ok maar soms is het lastig, ik hoef nu gelukkig geen ID meer te laten zien
pls no.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Air kan dat ook wel.
Verder geen idee.
jij past wel in dat beeld.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
En dat laatste valt reuze mee, uitgaande van de aandacht die ik krijg.
Een tegendraads persoon die hard to get it is.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bakken met geld verdienen doe ik nu ook al, en over aandacht van vrouwen heb ik ook niet te klagen. Oftewel, wat is de meerwaarde?
I know, ik weet waar jij op let.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
jij past wel in dat beeld.
Ik had het niet over uiterlijk.
En wat moet een uurtje geile fun dan kosten?quote:
Oh ok, ik heb de boeken nooit gelezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat is een leuke bijkomstigheid, maar dat bedoelde ik niet.
Iemand die dominant is, tót hij verliefd wordt, dan alles laat vallen en zich compleet aan haar conformeert.
Ach, niet meer dan er ook mannen zijn die 'dominant' zijn. En die kunnen het prima met elkaar vinden en de 'echte' die vinden elkaar ook gewoon.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
eens, maar er zijn wel hordes vrouwen die ineens 'onderdanig' zijn
Dat moet ik van de week even berekenen. Ik moet natuurlijk weten wat Ado en Air enzo voor zich zien, plus overheadkosten, etc.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:45 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
En wat moet een uurtje geile fun dan kosten?
kut boeken waren het. het meest "extreme" wat in dat boek voorkwam was een plugquote:Op maandag 16 juni 2014 00:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
eens, maar er zijn wel hordes vrouwen die ineens 'onderdanig' zijn
Ja natuurlijkquote:Op maandag 16 juni 2014 00:47 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat moet ik van de week even berekenen. Ik moet natuurlijk weten wat Ado en Air enzo voor zich zien, plus overheadkosten, etc.
Pfff, blij dat ik niet net die bladzijde opensloeg.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kut boeken waren het. het meest "extreme" wat in dat boek voorkwam was een plugpls
maar voor zeesterrende huisvrouwen is dat vast erg "extreem"
Zeesterrenquote:Op maandag 16 juni 2014 00:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
kut boeken waren het. het meest "extreme" wat in dat boek voorkwam was een plugpls
maar voor zeesterrende huisvrouwen is dat vast erg "extreem"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |