Zekerquote:
Kom je hierheen dan?quote:
iedereen wordt toch blij van mijn aanwezigheid?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ddat weet ik.
Nog núttige bijdragen? Of wilde je gewoon even laten weten dat je er bent?
Nee we doen het in de scquote:
goed punt wel, juli/aug dus?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dat weet ik dus niet, ik moet mnn zusje ook nog vragen en die kan/wil natuurlijk weer nooit en dan moet t ook nog als de kinderen thuis zijn... Die over twee weken drie weken weg zijn...
En jij bent ook zo weg.
niet echt.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
iedereen wordt toch blij van mijn aanwezigheid?
Van seizoen 4? Aflevering 2 ga je leuk vinden, aflevering 8 schijnt een hel te zijn, die ga ik zo dus doenquote:
Dan haak ik afquote:
Een van mijn favorietenquote:
denk dat t dat wel zal worden ja, maar we gaan ws ook nog op vakantie enzo... Buh, gedoe!quote:
quote:Op maandag 16 juni 2014 00:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
denk dat t dat wel zal worden ja, maar we gaan ws ook nog op vakantie enzo... Buh, gedoe!
Hoiquote:
Goed bezigquote:Op maandag 16 juni 2014 00:09 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hoi
Ik zit voetbal te kijken en te fokken, morgen lekker pas rond half 11 beginnen
Yep, zo geregeld met werk, lekker whisky drinken op vaderavond/nachtquote:
Lekker hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 00:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Yep, zo geregeld met werk, lekker whisky drinken op vaderavond/nacht
Ik werk op afspraakbasis. Dus als ik een bepaalde afspraak die voor mij in de planning staat niet kan of wil dan bel ik 1 van mijn collegas en dan schuiven we wat rondquote:Op maandag 16 juni 2014 00:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lekker hoorhier lekker een biertje maar moet wel vroeg op helaas
Dat heb je goed geregeldquote:Op maandag 16 juni 2014 00:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik werk op afspraakbasis. Dus als ik een bepaalde afspraak die voor mij in de planning staat niet kan of wil dan bel ik 1 van mijn collegas en dan schuiven we wat rond
Gigolo?quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb je goed geregeldWat doe je voor werk dan?
Adviseur in groene energie.quote:Op maandag 16 juni 2014 00:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat heb je goed geregeldWat doe je voor werk dan?
Goed beroep welquote:
Als ik nou klanten zou mogen uitkiezen zou ik dat wel best vindenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |