Jij hebt het over het doel, niet over de middelen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dat zie jij verkeerd, ze hebben pas in 2011 serieus gereageerd en het Iraakse leger was al bezig sinds 2003. Het is gewoon GENOEG voor hun geweest en ze gaan er tot de dood er aan toe voor. Misbruik was op zijn plaats, als een ander leger/mogendheid tegen het Iraakse leger vecht en een DERDE partij er misbruik van maakt om de macht te grijpen, wat de peshmerga nu precies aan het doen is. ISIS heeft juist deze strijd geïnitieerd.
Mag ik jou een vraag stellen?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:43 schreef hearmeout het volgende:
Ongeloofelijk dat er in dit land uberhaubt idioten zijn die ook maar 1% sympathie hebben met leden van ISIS.
Wat is de wereld toch ongeloofelijk ziek en achterlijk. En wat zijn er toch maar weinig intelligente mensen op deze planeet.
Laat die fucking komeet maar komen die ons allemaal uitroeit. Walgelijke soort dat we zijn.
ALLAAH AKHBAAAAAAAAAAAR. Dat we daar na 100.000 mensheid nog steeds zijn. Kutsoort.
Soms wel. Vooral als het gaat om sunnieten, sunnieten zijn mijn broeders en die steun ik tegen die sjiieten die veel doden aan hun geweten hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dus het doel heiligt de middelen zeg je dus eigenlijk
Als ie na mij te helpen 5 minuten later mijn buurman zijn keel doorsnijdt omdat ie zijn idealen niet ziet zitten, dan loop inderdaad maar door ja.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:49 schreef Hiper het volgende:
[..]
Mag ik jou een vraag stellen?
Stel, god forbid, jouw huis staan in brand. En je schreeuwt om hulp en de eerste persoon die langs komt is een hollander net als jij, maar dan met een politiek achtergrond waar jij totaal niets mee te maken wilt hebben (bijv nazisme). Hij biedt jouw hulp aan, accepteer jij zijn hulp of sterf jij liever een pijnlijke dood?
Maar de uiteindelijke gevolgen moet nog blijken. Je doet net alsof ISIS eerder aan de macht was en dat de burger het al mee heeft gemaakt hoe erg ISIS is, maar dat is niet zo. De meerderheid van de soennieten willen ISIS een kans geven. Dat is net als toen een rechts kabinet in Nederland aantrad. Heel links Nederland deed net alsof er Nazi's aan de macht kwamen, maar achteraf bleek het dezelfde clubje mensen, maar dan met een andere naam te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als ik soennier was en ik had daar gewoond had ik ook juichend langs de kant van de weg gestaan. Maar het zou hetzelfde zijn als Nederland na linkse onderdrukking wordt bevrijd door een leger van nazi's. De uiteindelijke gevolgen zijn veel verstrekkender dan de korte glorie van wraak.
Maar dat weet jij niet? Wat als hij dat niet doet? Maar dat kan je ook nieten weten vooraf. Dus toch maar brandend dood gaan?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als ie na mij te helpen 5 minuten later mijn buurman zijn keel doorsnijdt omdat ie zijn idealen niet ziet zitten, dan loop inderdaad maar door ja.
Links Nederland weet in elk geval dat ze niet onderdrukt kunnen worden door een rechtse meerderheid. Bij een club die een islamitische heilstaat wil stichten moet je nog maar afwachten of afwijkende levenskeuzes, andere religies of andere gewoontes wel op ernige sympathie kunnen rekenen. De voorlopige track record van landen waarin een bepaalde religie als leidraad voor wetgeving en beleid wordt genomen is niet zo best. In 0% van de gevallen was er sprake van vrijheid voor mensen die een andere opvatting waren toegedaan.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:53 schreef Hiper het volgende:
[..]
Maar de uiteindelijke gevolgen moet nog blijken. Je doet net alsof ISIS eerder aan de macht was en dat de burger het al mee heeft gemaakt hoe erg ISIS is, maar dat is niet zo. De meerderheid van de soennieten willen ISIS een kans geven. Dat is net als toen een rechts kabinet in Nederland aantrad. Heel links Nederland deed net alsof er Nazi's aan de macht kwamen, maar achteraf bleek het dezelfde clubje mensen, maar dan met een andere naam te zijn.
Ik zeg, be patient, only time will tell. En wanneer is dat? Als ISIS heeft gewonnen en de nieuwe machthebbers in Irak zijn. Dan zal of haar masker vallen of het volk zal superblij zijn. De soennieten dat in ieder geval nu wel.
Zeg nou gewoon WELKE RECHTEN ZE PRECIES MISSEN !?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:44 schreef Hiper het volgende:
[..]
Ontken je dat het Iraakse regering sectarisch is? Terwijl zelfs prominente sjiieten in Irak dat bevestigen? Ik heb je gisteren een documentaire gegeven gedurende 45 min van een niet islamitische bron waarbij de Iraakse regering en haar milities, de soennieten sektarische vermoord werden omdat ze alleen de naam Omar, Aicha etc hebben en na 5 min heb jij dat weggewuifd als het niets was. Hoe serieus kan ik jou nog nemen? Of je bent behoorlijk naïef of je doet weer aan taqiyya (wat jou religieuze plicht is, zou je dat niet doen, dan ben je volgens je eigen religie een afvallige). En als het optie 2 is, heeft dat GEEN ENKELE zin, want dat is praten tegen een muur.
Maar daar maak je de fout, alle zogenaamde islamitische landen regeren niet met de sharia. Ze claimen van wel, maar dat is een masker om de moslims voor de gek te houden. Er is geen enkele islamitische staat op dit moment in de wereld. OOk niet saudi arabie met haar afvallige koning.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Links Nederland weet in elk geval dat ze niet onderdrukt kunnen worden door een rechtse meerderheid. Bij een club die een islamitische heilstaat wil stichten moet je nog maar afwachten of afwijkende levenskeuzes, andere religies of andere gewoontes wel op ernige sympathie kunnen rekenen. De voorlopige track record van landen waarin een bepaalde religie als leidraad voor wetgeving en beleid wordt genomen is niet zo best. In 0% van de gevallen was er sprake van vrijheid voor mensen die een andere opvatting waren toegedaan.
Moet je voorstellen, zelfs in landen die niet een volledig islamitisch bestuur hebben is het niet mogelijk om een ander geloof te belijden.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:57 schreef Hiper het volgende:
[..]
Maar daar maak je de fout, alle zogenaamde islamitische landen regeren niet met de sharia. Ze claimen van wel, maar dat is een masker om de moslims voor de gek te houden. Er is geen enkele islamitische staat op dit moment in de wereld. OOk niet saudi arabie met haar afvallige koning.
We hebben de beelden inmiddels allemaal wel gezien. Kijk ik kan het begrijpen dat Irakese soennieten in opstand komen als ze onderdrukt worden, maar ISIS is gewoon een verzameling internationale criminelen die in Irak niks te zoeken hebben. Wat hebben de Irakese shiieten of koerden ooit een 20 jarige in Den Haag geboren Marokkaan aangedaan bijvoorbeeld dat hij het nodig vindt daar te gaan lopen schieten op willekeurige burgers die hij nooit eerder gezien heeft? ISIS zijn gehersenspoelde psychopaten uit alle hoeken en gaten van de wereld die in Irak en Syrie helemaal niks te zoeken hebben.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:54 schreef Hiper het volgende:
[..]
Maar dat weet jij niet? Wat als hij dat niet doet? Maar dat kan je ook nieten weten vooraf. Dus toch maar brandend dood gaan?
En in plaats van te bewijzen dat dit een Iranieris zie jij deze foto als bewijs dat het een Iranier isquote:Op maandag 16 juni 2014 14:55 schreef Hiper het volgende:
An Iranian fighter for the Maliki Regime has been captured by ISIS.
[ afbeelding ]
Ze hebben evenveel recht om daar te wonen, hun religies te practiseren. Hun kerken/synagoges worden beschermt en de rest van hun bezittingen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet je voorstellen, zelfs in landen die niet een volledig islamitisch bestuur hebben is het niet mogelijk om een ander geloof te belijden.
Wat vind jij daar eigenlijk van? Stel dat je in Irak woont, en je bent christen? Of jood? Moet je je dan uit de voeten maken of hebben zij evenveel recht om daar te wonen?
er gingen al geluiden rond, dat isis gestopt was met hun strijd in syrie, maar dat klinkt/klonk niet aannemelijkquote:Op maandag 16 juni 2014 00:42 schreef IPA35 het volgende:
Schijnt zo te zijn dat veel Iraakse strijders uit Syrië nu naar Irak terugkeren.
In de kern is elke religie volkomen idioot en gebaseerd op sprookjes. In de kern kun je als atheïst zelfs in streng christelijke landen niet normaal voor je mening uitkomen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:02 schreef Hiper het volgende:
[..]
Ze hebben evenveel recht om daar te wonen, hun religies te practiseren. Hun kerken/synagoges worden beschermt en de rest van hun bezittingen.
Maar jou manier van denken is: Als moslims hier een moskee bouwen, dan maar ook een moskee in saudi arabie! Maar dat is ook verkeerd, want
A In nederland leven 1 miljoen moslims en in saudi arabie alleen een paar ambasadeurs. De bevolking is 100% moslim. Voor wie wil je die kerk bouwen?
B Saudi Arabie is het baken van de islam, net als vaticaanstad dat is. In vaticaanstad mag je niet eens een protestantse kerk bouwen, laat staan een moskee!
In Irak wel... maar doelde op algemeen.quote:Op maandag 16 juni 2014 14:31 schreef rakotto het volgende:
[..]
Sad but true. Dat was wel het geval onder Maliki en co.
In streng christelijke landen wordt je niet opgepakt of gedood als atheïstquote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de kern is elke religie volkomen idioot en gebaseerd op sprookjes. In de kern kun je als atheïst zelfs in streng christelijke landen niet normaal voor je mening uitkomen.
Het punt is daarom ook dat gelijkheid alleen maar bestaat als je gelijk behandeld wordt. En als je uit een onderdrukte positie komt en zoveel mensen executeert, dan ga je mij niet wijsmaken dat ISIS daarna een 100% tolerante politiek gaat hanteren.
Neuh, dat geeft nog maar eens aan hoeveel erger het in sommige islamitische landen is. Maar in landen als de VS word je wel in bepaalde gemeenschappen met de nek aangekeken en buitengesloten.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:05 schreef Jano9 het volgende:
[..]
In streng christelijke landen wordt je niet opgepakt of gedood als atheïst
Misschien wordt ISIS na de overwinning op het Iraakse leger weggestoten door zn eigen gemeenschap. Wie weet?quote:Op maandag 16 juni 2014 14:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
We hebben de beelden inmiddels allemaal wel gezien. Kijk ik kan het begrijpen dat Irakese soennieten in opstand komen als ze onderdrukt worden, maar ISIS is gewoon een verzameling internationale criminelen die in Irak niks te zoeken hebben. Wat hebben de Irakese shiieten of koerden ooit een 20 jarige in Den Haag geboren Marokkaan aangedaan bijvoorbeeld dat hij het nodig vindt daar te gaan lopen schieten op willekeurige burgers die hij nooit eerder gezien heeft? ISIS zijn gehersenspoelde psychopaten uit alle hoeken en gaten van de wereld die in Irak en Syrie helemaal niks te zoeken hebben.
Ik kopieer alleen wat er geclaimd wordt. Zij maken de claim dat hij iraans is omdat hij iraanse biljetten bij zich had. Misschien liegen ze? Ik ben niet in Irak voor alle duidelijkheid maar gewoon in Nederland.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:00 schreef Peunage het volgende:
[..]
En in plaats van te bewijzen dat dit een Iranieris zie jij deze foto als bewijs dat het een Iranier is
Dat maak ik jou ook niet wijs. Wat ISIS daarna gaat doen, zien we later wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
In de kern is elke religie volkomen idioot en gebaseerd op sprookjes. In de kern kun je als atheïst zelfs in streng christelijke landen niet normaal voor je mening uitkomen.
Het punt is daarom ook dat gelijkheid alleen maar bestaat als je gelijk behandeld wordt. En als je uit een onderdrukte positie komt en zoveel mensen executeert, dan ga je mij niet wijsmaken dat ISIS daarna een 100% tolerante politiek gaat hanteren.
Is het niet eens tijd om zelf ook af te reizen? Je steentje bij te dragen ipv alleen vanaf de zijkant te roepen?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:21 schreef Hiper het volgende:
Ik ben niet in Irak voor alle duidelijkheid maar gewoon in Nederland.
Waarom? Ik ben media activist (selfproclaimed). Diezelfde vraag kan ik ook aan jou stellen...quote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd om zelf ook af te reizen? Je steentje bij te dragen ipv alleen vanaf de zijkant te roepen?
Aloulou, wat je nu zegt is toch onzin? Dus iedereen die Assad steunt en Maaliki steunt moet nu ook afreizen?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is het niet eens tijd om zelf ook af te reizen? Je steentje bij te dragen ipv alleen vanaf de zijkant te roepen?
Maar als overtuigde Moslim die de cause steunt zou je naar het hoogste moeten streven en dat is strijden (fysiek) op het pad van Allah om "soennieten in Irak" te beschermen en de "Islamitische staat te vestigen". En je weet dat het allerhoogste goed voor de martelaar is.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef Hiper het volgende:
Waarom? Ik ben media activist (selfproclaimed).
Ik sympathiseer niet met de zaak. Heb er dus niets te zoeken, en zeker niet bij de ISIS-autistjes.quote:Diezelfde vraag kan ik ook aan jou stellen...
Nee, mensen die Assad en Maliki steunen doen dat niet vanuit religieus denken dat "Allah ze met de hoogste rangen in paradijs beloont". De mensen die ISIS steunen doen het allemaal wel vanuit een religieus denken. En als je toch zo denkt, waarom ga je zelf niet op jihad dan? Dat is toch het hoogste goed? Waarom kies je daar bewust dan toch niet voor? Maar juich je het voor anderen wel toe? Vind je dat daar geen tegenstrijdigheid in zit? Vol van de religie, de Islamitische staat, de mujahedin.....maar zelf niet het hoogst haalbare (paradijs en hoogste beloning) willen en veilig in NL blijvenquote:Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef De_Ilias het volgende:
Aloulou, wat je nu zegt is toch onzin? Dus iedereen die Assad steunt en Maaliki steunt moet nu ook afreizen?
Nee, dat zijn geen soldaten van Irak. Als je met zo'n baard rondloopt vang je vanzelf kogels.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef Hiper het volgende:
[..]
Dat zijn Iraakse soldaten die iemand van ISIS hebben onthoofd.
De steun voor zo een doel hoef je niet perse fysiek te doen, kan ook met geld, of dua of je mening te uiten (wat ik doe), dus voor ieder wat wils. Fysieke en financiële steun is even hoog. En ik bepaal zelf wat ik doe, daarbij heb ik jou of iemand anders voor nodig. En nee, ik ga er niet heen, heb er niets te zoeken. Ten tweede, waarom ga jij dan niet jouw favoriete clubje (wat dat ook mogen wezen) opzoeken? En wat is jouw favoriete clubje anyway?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Maar als overtuigde Moslim die de cause steunt zou je naar het hoogste moeten streven en dat is strijden (fysiek) op het pad van Allah om "soennieten in Irak" te beschermen en de "Islamitische staat te vestigen". En je weet dat het allerhoogste goed voor de martelaar is.
Dus waarom in het veilige NL verblijven als je het Paradijs zo ingaat als je naar Irak vertrekt om te strijden en te sterven....de poorten van Jennah staan voor je open, en ook de hoogste rang.
[..]
Ik sympathiseer niet met de zaak. Heb er dus niets te zoeken, en zeker niet bij de ISIS-autistjes.
Is de fysieke strijd niet het hoogst haalbare? Ontken je dit? De martelaar "op het pad van Allah" en voor "Zijn sharia" is niet het hoogste die direct het paradijs betreedt? En moet jij dit niet voor jezelf wensen als overtuigde Moslim? Als Moslim wil je toch het hoogst haalbare voor jezelf ook?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:45 schreef Hiper het volgende:
De steun voor zo een doel hoef je niet perse fysiek te doen, kan ook met geld, of dua of je mening te uiten (wat ik doe), dus voor ieder wat wils. Fysieke en financiële steun is even hoog.
Je lult dus religieus maar handelt er niet naar. Beetje zoals links lullen en rechts zakken vullen. Goed dat we het weten, en je bent niet de enige. Je hebt er wel wat te zoeken want je broeders worden bij bosjes afgemaakt zeg je zelf en andere broeders zijn er wel heengegaan die je toejuicht en strijden voor "Allah's Woord".quote:En ik bepaal zelf wat ik doe, daarbij heb ik jou of iemand anders voor nodig. En nee, ik ga er niet heen, heb er niets te zoeken.
Mijn favoriet is Bibi.quote:Ten tweede, waarom ga jij dan niet jouw favoriete clubje (wat dat ook mogen wezen) opzoeken? En wat is jouw favoriete clubje anyway?
Waar haal jij de pus onzin vandaag dat Assad en Maliki dat niet doen uit religieuze motieven en dat diegenen die ze steunen dat ook niet doen? Integendeel, zij zien ISIS als de nakomelingen van diegene die Hussein RA hebben gedood. Zij noemen alle groepen die tegen Assad vechten het leger van Muawiya RA of het Sufyani leger. Zij halen zelfs overleveringen van een van hun 12 imams dat er aardbeving in de levant zal gebeuren en zij interpreteren dat als het doden van 100.000 soennieten.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nee, mensen die Assad en Maliki steunen doen dat niet vanuit religieus denken dat "Allah ze met de hoogste rangen in paradijs beloont". De mensen die ISIS steunen doen het allemaal wel vanuit een religieus denken. En als je toch zo denkt, waarom ga je zelf niet op jihad dan? Dat is toch het hoogste goed? Waarom kies je daar bewust dan toch niet voor? Maar juich je het voor anderen wel toe? Vind je dat daar geen tegenstrijdigheid in zit? Vol van de religie, de Islamitische staat, de mujahedin.....maar zelf niet het hoogst haalbare (paradijs en hoogste beloning) willen en veilig in NL blijvenTot zover de diepe religieuze overtuiging misschien?
Ik beperk me tot het topic, de users die reageren etc. Diegenen die Assad of Maliki's kant kiezen doen dat niet vanuit religieuze retoriek zoals jij de "mujahedin steunt" die voor de "Islamitische staat vechten" en al die pseudo-religieuze onzin. Als er wel een user is die dat met dezelfde religieuze bullshit doet zal ik hem erop aanspreken ook dan direct bij het Iraakse of Syrische leger aan te sluiten; put your balls where your mouth is or shut up.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef Hiper het volgende:
Waar haal jij de pus onzin vandaag dat Assad en Maliki dat niet doen uit religieuze motieven en dat diegenen die ze steunen dat ook niet doen?
Ik zeg net de fysieke en het financieren van de strijd zijn even hoog en dus beide het hoogst en natuurlijk is dat de wens van iedere moslim, maar er zijn daar genoeg mannen, dus ik hoef er niet heen? De plicht is voor diegene die daar in de buurt wonen en niet voor diegene die ver wonen.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Is de fysieke strijd niet het hoogst haalbare? Ontken je dit? De martelaar "op het pad van Allah" en voor "Zijn sharia" is niet het hoogste die direct het paradijs betreedt? En moet jij dit niet voor jezelf wensen als overtuigde Moslim? Als Moslim wil je toch het hoogst haalbare voor jezelf ook?
[..]
Je lult dus religieus maar handelt er niet naar. Beetje zoals links lullen en rechts zakken vullen. Goed dat we het weten, en je bent niet de enige. Je hebt er wel wat te zoeken want je broeders worden bij bosjes afgemaakt zeg je zelf en andere broeders zijn er wel heengegaan die je toejuicht en strijden voor "Allah's Woord".
[..]
Mijn favoriet is Bibi.
Ik heb hier niets aan jou ter verantwoorden en heb nergens jouw toestemming of leidraad nodig. Ga je mama vervelen als je het niet bevalt.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ik beperk me tot het topic, de users die reageren etc. Diegenen die Assad of Maliki's kant kiezen doen dat niet vanuit religieuze retoriek zoals jij de "mujahedin steunt" die voor de "Islamitische staat vechten" en al die pseudo-religieuze onzin. Als er wel een user is die dat met dezelfde religieuze bullshit doet zal ik hem erop aanspreken ook dan direct bij het Iraakse of Syrische leger aan te sluiten; put your balls where your mouth is or shut up.
ISIS heeft genoeg oproepen gedaan openlijk om meer mensen aan te trekken. Zal ik ze hier delen? De groep die jij toejuicht roept openlijk meer Europeanen op naar Syrie te reizen ipv in "het kufr land te verblijven" en mee te helpen aan de Islamitische staat. Dus waarom ben jij hypocriet?quote:Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Hiper het volgende:
Ik zeg net de fysieke en het financieren van de strijd zijn even hoog en dus beide het hoogst en natuurlijk is dat de wens van iedere moslim, maar er zijn daar genoeg mannen, dus ik hoef er niet heen? De plicht is voor diegene die daar in de buurt wonen en niet voor diegene die ver wonen.
Juist. En IDF ook.quote:Bibi als in Netanyahu?
Jaloers op Israël en het Joodse volkquote:
Je probeert de discussie een andere wending te geven nu?quote:
Ja dat gaat dus nooit gebeuren, dat is de essentie van het MO.quote:Op maandag 16 juni 2014 15:44 schreef El_Matador het volgende:
Tijd dat de Irakezen niet tegen elkaar vechten maar eindelijk de VSAmerikanen hun land uitschoppen, als 1 eenheid, niet als groepjes kleuters vechtend tegen elkaar.
Waarom zou je ISIS of andere groeperingen niet mogen steunen zonder mee te doen aan de fysieke Jihad?quote:Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je probeert de discussie een andere wending te geven nu?
Niet losjes, het hoorde daar gewoon bij. en nogmaals, dat is afgepakt door brits imperialisme. het regime in koeweit was ook impopulair.quote:Op maandag 16 juni 2014 01:08 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Maar Irak heeft nooit bestaan voor 1920. Wat jij bedoelt is dat Kuwait in de Ottomaanse rijk losjes bij de Basra vilayet hoorde. Maar dat duurde ook maar kort. Daarvoor hoorde Basra bij baghdad administratisch gezien en daarvoor hoorde Kuwait weer niet bij Baghdad/Basra. Irak heeft geen enkel recht op Kuwait dat al eeuwen als een apart gebied wordt gezien. Vertel dat maar tegen je papa die jou deze leugens voedt.
Als jij het op de persoon speelt, doe ik dat ook. Ik heb niets anders dan het verhaal van ISIS staan toe te lichten en jij niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Je probeert de discussie een andere wending te geven nu?
Je wilt dus WO3??quote:Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Oerbeer het volgende:
Leuk man. Hele discussies zie ik overal maar niemand komt echt met een oplossing. Misschien is Rusland of de VS wel zo gek te krijgen om een aantal rake nukes te plempen op het hart van al die zwaar gestoorde tyfuszooi. Jammer genoeg is dit ergens natuurlijk ook weer geen oplossing en weet ik het verder ook allemaal niet. Hard hoofd krijg ik er van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |