abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141153656
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Is het niet eens tijd om zelf ook af te reizen? Je steentje bij te dragen ipv alleen vanaf de zijkant te roepen?
Waarom? Ik ben media activist (selfproclaimed). Diezelfde vraag kan ik ook aan jou stellen...
pi_141153730
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:24 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Is het niet eens tijd om zelf ook af te reizen? Je steentje bij te dragen ipv alleen vanaf de zijkant te roepen?
Aloulou, wat je nu zegt is toch onzin? Dus iedereen die Assad steunt en Maaliki steunt moet nu ook afreizen?
pi_141153735
Our girl Yasser is freaked out! What's wrong with her? Sitting comfortabily in the west, calling the cattle in Iraq to fight. These turbanised devils are so cheeky, aren't they? It's after all the Sunnah of 3aj 3aj the hidden cave dwelling rat to play seek and hide.

https://www.facebook.com/(...)if¬if_t=notify_me
  maandag 16 juni 2014 @ 15:29:30 #279
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141153777
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:25 schreef Hiper het volgende:
Waarom? Ik ben media activist (selfproclaimed).
Maar als overtuigde Moslim die de cause steunt zou je naar het hoogste moeten streven en dat is strijden (fysiek) op het pad van Allah om "soennieten in Irak" te beschermen en de "Islamitische staat te vestigen". En je weet dat het allerhoogste goed voor de martelaar is.

Dus waarom in het veilige NL verblijven als je het Paradijs zo ingaat als je naar Irak vertrekt om te strijden en te sterven....de poorten van Jennah staan voor je open, en ook de hoogste rang.

quote:
Diezelfde vraag kan ik ook aan jou stellen...
Ik sympathiseer niet met de zaak. Heb er dus niets te zoeken, en zeker niet bij de ISIS-autistjes.
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
  maandag 16 juni 2014 @ 15:32:44 #280
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141153875
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:27 schreef De_Ilias het volgende:
Aloulou, wat je nu zegt is toch onzin? Dus iedereen die Assad steunt en Maaliki steunt moet nu ook afreizen?
Nee, mensen die Assad en Maliki steunen doen dat niet vanuit religieus denken dat "Allah ze met de hoogste rangen in paradijs beloont". De mensen die ISIS steunen doen het allemaal wel vanuit een religieus denken. En als je toch zo denkt, waarom ga je zelf niet op jihad dan? Dat is toch het hoogste goed? Waarom kies je daar bewust dan toch niet voor? Maar juich je het voor anderen wel toe? Vind je dat daar geen tegenstrijdigheid in zit? Vol van de religie, de Islamitische staat, de mujahedin.....maar zelf niet het hoogst haalbare (paradijs en hoogste beloning) willen en veilig in NL blijven ;( Tot zover de diepe religieuze overtuiging misschien?
Oorlog is de verderzetting van de politiek maar met andere middelen - Clausewitz
pi_141153882
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:23 schreef Hiper het volgende:

[..]

Dat zijn Iraakse soldaten die iemand van ISIS hebben onthoofd.
Nee, dat zijn geen soldaten van Irak. Als je met zo'n baard rondloopt vang je vanzelf kogels.
And remember, respect is everything!
pi_141154277
Tijd dat de Irakezen niet tegen elkaar vechten maar eindelijk de VSAmerikanen hun land uitschoppen, als 1 eenheid, niet als groepjes kleuters vechtend tegen elkaar.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_141154280
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:29 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Maar als overtuigde Moslim die de cause steunt zou je naar het hoogste moeten streven en dat is strijden (fysiek) op het pad van Allah om "soennieten in Irak" te beschermen en de "Islamitische staat te vestigen". En je weet dat het allerhoogste goed voor de martelaar is.

Dus waarom in het veilige NL verblijven als je het Paradijs zo ingaat als je naar Irak vertrekt om te strijden en te sterven....de poorten van Jennah staan voor je open, en ook de hoogste rang.

[..]

Ik sympathiseer niet met de zaak. Heb er dus niets te zoeken, en zeker niet bij de ISIS-autistjes.
De steun voor zo een doel hoef je niet perse fysiek te doen, kan ook met geld, of dua of je mening te uiten (wat ik doe), dus voor ieder wat wils. Fysieke en financiële steun is even hoog. En ik bepaal zelf wat ik doe, daarbij heb ik jou of iemand anders voor nodig. En nee, ik ga er niet heen, heb er niets te zoeken. Ten tweede, waarom ga jij dan niet jouw favoriete clubje (wat dat ook mogen wezen) opzoeken? En wat is jouw favoriete clubje anyway?
  maandag 16 juni 2014 @ 15:48:06 #284
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141154382
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:45 schreef Hiper het volgende:
De steun voor zo een doel hoef je niet perse fysiek te doen, kan ook met geld, of dua of je mening te uiten (wat ik doe), dus voor ieder wat wils. Fysieke en financiële steun is even hoog.
Is de fysieke strijd niet het hoogst haalbare? Ontken je dit? De martelaar "op het pad van Allah" en voor "Zijn sharia" is niet het hoogste die direct het paradijs betreedt? En moet jij dit niet voor jezelf wensen als overtuigde Moslim? Als Moslim wil je toch het hoogst haalbare voor jezelf ook?

quote:
En ik bepaal zelf wat ik doe, daarbij heb ik jou of iemand anders voor nodig. En nee, ik ga er niet heen, heb er niets te zoeken.
Je lult dus religieus maar handelt er niet naar. Beetje zoals links lullen en rechts zakken vullen. Goed dat we het weten, en je bent niet de enige. Je hebt er wel wat te zoeken want je broeders worden bij bosjes afgemaakt zeg je zelf en andere broeders zijn er wel heengegaan die je toejuicht en strijden voor "Allah's Woord".

quote:
Ten tweede, waarom ga jij dan niet jouw favoriete clubje (wat dat ook mogen wezen) opzoeken? En wat is jouw favoriete clubje anyway?
Mijn favoriet is Bibi.
pi_141154400
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:32 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Nee, mensen die Assad en Maliki steunen doen dat niet vanuit religieus denken dat "Allah ze met de hoogste rangen in paradijs beloont". De mensen die ISIS steunen doen het allemaal wel vanuit een religieus denken. En als je toch zo denkt, waarom ga je zelf niet op jihad dan? Dat is toch het hoogste goed? Waarom kies je daar bewust dan toch niet voor? Maar juich je het voor anderen wel toe? Vind je dat daar geen tegenstrijdigheid in zit? Vol van de religie, de Islamitische staat, de mujahedin.....maar zelf niet het hoogst haalbare (paradijs en hoogste beloning) willen en veilig in NL blijven ;( Tot zover de diepe religieuze overtuiging misschien?
Waar haal jij de pus onzin vandaag dat Assad en Maliki dat niet doen uit religieuze motieven en dat diegenen die ze steunen dat ook niet doen? Integendeel, zij zien ISIS als de nakomelingen van diegene die Hussein RA hebben gedood. Zij noemen alle groepen die tegen Assad vechten het leger van Muawiya RA of het Sufyani leger. Zij halen zelfs overleveringen van een van hun 12 imams dat er aardbeving in de levant zal gebeuren en zij interpreteren dat als het doden van 100.000 soennieten.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:51:24 #286
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141154480
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef Hiper het volgende:
Waar haal jij de pus onzin vandaag dat Assad en Maliki dat niet doen uit religieuze motieven en dat diegenen die ze steunen dat ook niet doen?
Ik beperk me tot het topic, de users die reageren etc. Diegenen die Assad of Maliki's kant kiezen doen dat niet vanuit religieuze retoriek zoals jij de "mujahedin steunt" die voor de "Islamitische staat vechten" en al die pseudo-religieuze onzin. Als er wel een user is die dat met dezelfde religieuze bullshit doet zal ik hem erop aanspreken ook dan direct bij het Iraakse of Syrische leger aan te sluiten; put your balls where your mouth is or shut up.
  maandag 16 juni 2014 @ 15:51:56 #287
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_141154497
Bibi Netanyahu?
pi_141154535
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:48 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Is de fysieke strijd niet het hoogst haalbare? Ontken je dit? De martelaar "op het pad van Allah" en voor "Zijn sharia" is niet het hoogste die direct het paradijs betreedt? En moet jij dit niet voor jezelf wensen als overtuigde Moslim? Als Moslim wil je toch het hoogst haalbare voor jezelf ook?

[..]

Je lult dus religieus maar handelt er niet naar. Beetje zoals links lullen en rechts zakken vullen. Goed dat we het weten, en je bent niet de enige. Je hebt er wel wat te zoeken want je broeders worden bij bosjes afgemaakt zeg je zelf en andere broeders zijn er wel heengegaan die je toejuicht en strijden voor "Allah's Woord".

[..]

Mijn favoriet is Bibi.
Ik zeg net de fysieke en het financieren van de strijd zijn even hoog en dus beide het hoogst en natuurlijk is dat de wens van iedere moslim, maar er zijn daar genoeg mannen, dus ik hoef er niet heen? De plicht is voor diegene die daar in de buurt wonen en niet voor diegene die ver wonen.

Lul niet over zaken waar je geen weet van hebt.

Bibi als in Netanyahu?
pi_141154674
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:51 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Ik beperk me tot het topic, de users die reageren etc. Diegenen die Assad of Maliki's kant kiezen doen dat niet vanuit religieuze retoriek zoals jij de "mujahedin steunt" die voor de "Islamitische staat vechten" en al die pseudo-religieuze onzin. Als er wel een user is die dat met dezelfde religieuze bullshit doet zal ik hem erop aanspreken ook dan direct bij het Iraakse of Syrische leger aan te sluiten; put your balls where your mouth is or shut up.
Ik heb hier niets aan jou ter verantwoorden en heb nergens jouw toestemming of leidraad nodig. Ga je mama vervelen als je het niet bevalt.

Moet je BIBI niet helpen bij het vinden van die drie broertjes van je?
  maandag 16 juni 2014 @ 15:57:40 #290
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141154694
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:53 schreef Hiper het volgende:
Ik zeg net de fysieke en het financieren van de strijd zijn even hoog en dus beide het hoogst en natuurlijk is dat de wens van iedere moslim, maar er zijn daar genoeg mannen, dus ik hoef er niet heen? De plicht is voor diegene die daar in de buurt wonen en niet voor diegene die ver wonen.
ISIS heeft genoeg oproepen gedaan openlijk om meer mensen aan te trekken. Zal ik ze hier delen? De groep die jij toejuicht roept openlijk meer Europeanen op naar Syrie te reizen ipv in "het kufr land te verblijven" en mee te helpen aan de Islamitische staat. Dus waarom ben jij hypocriet?

En is de fysieke jihad echt niet de allerhoogste daad? Zal ik een linkje strooien van je voorbeeldgeleerden en wat zij erover zeggen? Of van je ISIS-helden en welke teksten zij gebruiken om te bewijzen dat strijden voor Allah de allerhoogste daad is die je kan verrichten?

quote:
Bibi als in Netanyahu?
Juist. En IDF ook.
pi_141155537
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef Hiper het volgende:

-
Jaloers op Israël en het Joodse volk :')? Beetje triest om zulke beschuldigingen te doen, vind je zelf niet dan?

Israël is de enige functionerende democratie in het Midden-Oosten en bewakers van Westerse vrijheden en beschaving. Maar al die beschuldigingen zijn puur op afgunst gericht, sommige teksten zijn tegen het 'enge' aan.

[ Bericht 10% gewijzigd door Specularium op 16-06-2014 16:57:57 ]
  maandag 16 juni 2014 @ 16:21:38 #292
271497 Aloulou
aka Alulu
pi_141155659
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:05 schreef Hiper het volgende:
Moet jij niet je talmudische plichten...
Je probeert de discussie een andere wending te geven nu?
pi_141155713
quote:
16s.gif Op maandag 16 juni 2014 15:44 schreef El_Matador het volgende:
Tijd dat de Irakezen niet tegen elkaar vechten maar eindelijk de VSAmerikanen hun land uitschoppen, als 1 eenheid, niet als groepjes kleuters vechtend tegen elkaar.
Ja dat gaat dus nooit gebeuren, dat is de essentie van het MO.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_141155719
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Waarom zou je ISIS of andere groeperingen niet mogen steunen zonder mee te doen aan de fysieke Jihad?

Ik mag dus ook Nederland op het wk niet steunen, omdat ik zelf niet in het Nederlands elftal speel?
pi_141155818
Vraagje: bij dat drive-by shooting filmpje, hoe weet ISIS om wat voor mensen het gaat in die auto,s???
pi_141155850
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 01:08 schreef ChanceThePepper het volgende:

[..]

Maar Irak heeft nooit bestaan voor 1920. Wat jij bedoelt is dat Kuwait in de Ottomaanse rijk losjes bij de Basra vilayet hoorde. Maar dat duurde ook maar kort. Daarvoor hoorde Basra bij baghdad administratisch gezien en daarvoor hoorde Kuwait weer niet bij Baghdad/Basra. Irak heeft geen enkel recht op Kuwait dat al eeuwen als een apart gebied wordt gezien. Vertel dat maar tegen je papa die jou deze leugens voedt.
Niet losjes, het hoorde daar gewoon bij. en nogmaals, dat is afgepakt door brits imperialisme. het regime in koeweit was ook impopulair.
We have 50 million Muslims in Europe. There are signs that Allah will grant Islam victory in Europe—without swords, without guns, without conquest—will turn it into a Muslim continent within a few decades.
pi_141155861
quote:
0s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:21 schreef Aloulou het volgende:

[..]

Als jij het op de persoon speelt, doe ik dat ook. Ik heb niets anders dan het verhaal van ISIS staan toe te lichten en jij niet.

Einde dicussie.
  maandag 16 juni 2014 @ 16:28:45 #298
332000 Oerbeer
Sinds 2009
pi_141155906
Leuk man. Hele discussies zie ik overal maar niemand komt echt met een oplossing. Misschien is Rusland of de VS wel zo gek te krijgen om een aantal rake nukes te plempen op het hart van al die zwaar gestoorde tyfuszooi. Jammer genoeg is dit ergens natuurlijk ook weer geen oplossing en weet ik het verder ook allemaal niet. Hard hoofd krijg ik er van.
pi_141155977
quote:
15s.gif Op maandag 16 juni 2014 16:28 schreef Oerbeer het volgende:
Leuk man. Hele discussies zie ik overal maar niemand komt echt met een oplossing. Misschien is Rusland of de VS wel zo gek te krijgen om een aantal rake nukes te plempen op het hart van al die zwaar gestoorde tyfuszooi. Jammer genoeg is dit ergens natuurlijk ook weer geen oplossing en weet ik het verder ook allemaal niet. Hard hoofd krijg ik er van.
Je wilt dus WO3?? :')
pi_141155992
:+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')