Maar je ziet hem niet sterven.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alliser heeft een Maester achter zijn rots. Sandor niet.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een Scythe is dat grote mes aan die ketting die ze langs de wall laten gaan in 4x09
Er schijnt een gifje van te zijn! Of zo. Heb ik geloof ik ooit wel eens langs zien komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef TwyLight het volgende:
Een Scythe is dat grote mes aan die ketting die ze langs de wall laten gaan in 4x09
Nou dit stukje wil ik gerust spoileren hoor: hij is dood.quote:
Ramsay Snow is nu toch Ramsay Bolton? De locatie van een aantal personages kan trouwens ook wel aangepast worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef Khaleesi het volgende:
Bij deze de nieuwe plaatjes voor in de OP.
Ik zal een grote clean-up van het geheel, en aanvulling van de graveyard doen als ik wat meer tijd heb.
(spoiler: Scythe gaat dood...)
Er mogen gerust wat meer mensen onder S4 van de graveyard, hoeven er geen 8 te zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie jij een plaatje met daarin Ramsay Snow dan??? Misschien moet je je browser refreshen ofzo, want bij mij klopt ie wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ramsay Snow is nu toch Ramsay Bolton? De locatie van een aantal personages kan trouwens ook wel aangepast worden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:44 schreef TwyLight het volgende:
Het stuk met Brann Stark was het meest
[ afbeelding ]
moment voor mij. Wtf?
Dat gevoel bekroop mij ook heel erg ja. Het was een stuk minder fantastisch vormgegeven dan de illustraties die ik kende. Erg jammer. Waar die skeletridders ineens vandaan kwamen snap ik ook nog niet helemaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu lijkt hij gewoon op een ouwe kerel in een boom.
Die granaten.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop mij ook heel erg ja. Het was een stuk minder fantastisch vormgegeven dan de illustraties die ik kende. Erg jammer. Waar die skeletridders ineens vandaan kwamen snap ik ook nog niet helemaal.
Oh, zie het nu pasquote:Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zie jij een plaatje met daarin Ramsay Snow dan??? Misschien moet je je browser refreshen ofzo, want bij mij klopt ie wel.Heb daar al meer klachten over gehad.
The free cities.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Oh, zie het nu pas.
Werd er trouwens nog gezegd waar Tyrion en Varys heen gingen?
Ik moest bij dat kind ineens denken aan dat aziatische joch uit die Indiana Jones film ___!quote:
Ok, dan kunnen zij ook gelijk bij het kadertje 'across the narrow sea' gezet worden, net zoals Arya.quote:
Komt omdat ze ook beter zijn. Daarom lezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toch fijn dat ik de boeken niet heb gelezen, op deze manier stoor ik me niet aan dingen die anders gaan of die anders in je hoofd zitten.
Not necessarily, er kan in de tussentijd nog vanalles gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ok, dan kunnen zij ook gelijk bij het kadertje 'across the narrow sea' gezet worden, net zoals Arya.
Misschien dan maar een vak aanmaken met 'ergens op zee'quote:Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Not necessarily, er kan in de tussentijd nog vanalles gebeuren natuurlijk.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Not necessarily, er kan in de tussentijd nog vanalles gebeuren natuurlijk.
Ja ik heb de boeken niet gelezen maar ik snapte geen reet van dat stuk. Het was wel vet met die skeletten enzo maar wtf?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu lijkt hij gewoon op een ouwe kerel in een boom.
Wat? Spoiler?quote:
Eerste 8 afleveringen van het seizoen waren wel vermakelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Zucht... Als je deze serie niks vindt, waarom kijk je hem dan?
Scherpquote:
Zij is één van the children of the forest. Die ouwe in takken leert Bran een hoop.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik heb de boeken niet gelezen maar ik snapte geen reet van dat stuk. Het was wel vet met die skeletten enzo maar wtf?
Ideaal eind aan zijn legacy. Door zijn ter dood veroordeelde dwergzoon neergeschoten terwijl ie een drukje zat te doen!quote:
Ja ik zal wel een hoop vergeten zijn ofzo maar wat zijn de children of the forest nou weer dan. En wat waren die skeletten?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij is één van the children of the forest. Die ouwe in takken leert Bran een hoop.
quote:
quote:which Tyrion sees as the final insult; shooting him through his bowels with the crossbow, mortally wounding him. Tywin dies while seated on the privy, his bowels loosening in the moment of death causing Tyrion to think as he left his father's body: But the stink that filled the privy gave ample evidence that the oft-repeated jape about his father was just another lie. Lord Tywin Lannister did not, in the end, shit gold
Scythe is toch geen personage? Wat doet het dan in een van die kadertjes?quote:
Scythes hebben ook gevoelensquote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Scythe is toch geen personage? Wat doet het dan in een van die kadertjes?
Het is zo awesome dat het alsnog een kadertje krijgtquote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Scythe = baas.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zij leefden in Westeros voor de eerste mens, zij kregen ruzie. Uiteindelijk vriendjes geworden. Toen kwamen de Andels en die verbranden elk bos met die kindjes erin. Toen zijn zij boven de muur gaan wonen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik zal wel een hoop vergeten zijn ofzo maar wat zijn de children of the forest nou weer dan. En wat waren die skeletten?
Ah, oké.quote:
Ik denk dat het antwoorden op die vraag een spoiler is.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik zal wel een hoop vergeten zijn ofzo maar wat zijn de children of the forest nou weer dan. En wat waren die skeletten?
Was het trouwens magie dat vuur of meer een soort van handgranaten?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij leefden in Westeros voor de eerste mens, zij kregen ruzie. Uiteindelijk vriendjes geworden. Toen kwamen de Andels en die verbranden elk bos met die kindjes erin. Toen zijn zij boven de muur gaan wonen.
Kan mij het eigenlijk niet herinneren dat dat echt voor kwam in het boek dus zou het niet weten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Was het trouwens magie dat vuur of meer een soort van handgranaten?
>MFW te weinig Stannisquote:Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan mij het eigenlijk niet herinneren dat dat echt voor kwam in het boek dus zou het niet weten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>MFW te weinig Stannis
[ afbeelding ]
quote:And through the smoke another wedge of armored riders came, on barded horses. Floating above them were the largest banners yet, royal standards as big as sheets; a yellow one with long pointed tongues that showed a flaming heart, and another like a sheet of beaten gold, with a black stag prancing and rippling in the wind. Robert, Jon thought for one mad moment, remembering poor Owen, but when the trumpets blew again and the knights charged, the name they cried was “Stannis! Stannis! STANNIS!”
Hopelijk gaat Tyrion daar vroeg of laat de boel opleuken.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:08 schreef TwyLight het volgende:
daenerys was eerst altijd mijn favoriete character maar ik begin me nu steeds meer te ergeren aan haar en haar 100 titels
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Scythe = baas.
Don't question his authoritaaaaaa!!!
Btw. Tywin is dood. Scythe nog niet. Hoe episch maakt dat hem?
Daenerys Stormborn, enslaver of dragons...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:08 schreef TwyLight het volgende:
daenerys was eerst altijd mijn favoriete character maar ik begin me nu steeds meer te ergeren aan haar en haar 100 titels
quote:
Eindelijk doet ze eens iets nuttigs jaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Daenerys Stormborn, enslaver of dragons...
Daenerys Stormborn, embodiment of dullnessquote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Daenerys Stormborn, enslaver of dragons...
Dat is de haatimam van de serie.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stannis Baratheon, the one and true king.
Ach, hebben de feministen tenminste wat minder te zeiken.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:14 schreef Shreyas het volgende:
Trouwens, de Hound die verslagen wordt door Brienne, ongelofelijk onrealistisch natuurlijk
Er is dus nog 1 draak die rondvliegt trouwens?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Daenerys Stormborn, embodiment of dullness
Jij snapt niet.quote:
Het slaat nergens op, net zoals de Mountain die door een of ander droplulletje uit Dorne afgetroefd werd.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ach, hebben de feministen tenminste wat minder te zeiken.
Hij moet koning worden om het koninkrijk te redden.quote:
Kloptquote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Er is dus nog 1 draak die rondvliegt trouwens?
Wel een epische episode trouwens, zoveel verhaallijnen die nu een andere kant opgaan
Het ergste is dat Drogon alle schade aanricht, maar Daenerys die andere twee Rhaegal en Viseron gevangen zet. Vrouwenlogica zal ik maar zeggen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef ToetNL het volgende:
[..]
Er is dus nog 1 draak die rondvliegt trouwens?
Wel een epische episode trouwens, zoveel verhaallijnen die nu een andere kant opgaan
Stel je niet zo aan. Sandor liep al dagen rond met een geinfecteerde wond.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, net zoals de Mountain die door een of ander droplulletje uit Dorne afgetroefd werd.
Het is GRRM die de boeken schrijft hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het ergste is dat Drogon alle schade aanricht, maar Daenerys die andere twee Rhaegal en Viseron gevangen zet. Vrouwenlogica zal ik maar zeggen.
Dat is hij niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Dat Stannis een fundamentalistische reli-gek is? Dat snap ik heel goed.
The Mountain en The Hound moesten de sterkste, beste,meest ervaren en geskilde en gevreesde warriors voorstellen van de Seven Kingdoms. De ene wordt te kijk gezet door dat droplulletje, die ander wordt gekilled door een wijf. Oftewel, het leger van de Seven Kingdoms stelt niets voor. Daenerys kan met 5000 man zo binnenlopen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan. Sandor liep al dagen rond met een geinfecteerde wond.
Brianne liet al eerder zien een extreem capabel krijg te zijn.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Het slaat nergens op, net zoals de Mountain die door een of ander droplulletje uit Dorne afgetroefd werd.
Klopt, hij heeft genoeg kennis van het vrouwelijke geslacht zo blijktquote:Op maandag 16 juni 2014 11:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het is GRRM die de boeken schrijft hoor.
Ga huilen dan.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
The Mountain en The Hound moesten de sterkste, beste,meest ervaren en geskilde en gevreesde warriors voorstellen van de Seven Kingdoms. De ene wordt te kijk gezet door dat droplulletje, die ander wordt gekilled door een wijf. Oftewel, het leger van de Seven Kingdoms stelt niets voor. Daenerys kan met 5000 man zo binnenlopen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Brianne liet al eerder zien een extreem capabel krijg te zijn.
Zelfs Loras verslagen, die toch echt goed is.
En dan? Een dom blondje wint ook niet ineens van Badr Hari als hij geblesseerd isquote:Daarnaast is ze fit en heeft een doel. Hound was moe, had wonden en had net zijn laatste doel voor zijn ogen zien verdwijnen
De Mountain stond niet alleen bekend om kracht, ook om zijn behendigheid, snelheid, vechtskills, etc.quote:En Oberyn was gewoon slim. Met kracht red je het niet tegen de Mountain. Dus met snelheid en een langer wapen misschien wel. Is echt niks raars aan.
Dat is D&D's schuld. In de boeken gebeurt dat niet, D&D haten Stannis.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Echt wel, de brandstapels alweer vergeten? Alles voor de "one true god"
Niet zo misogyn doenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, hij heeft genoeg kennis van het vrouwelijke geslacht zo blijkt
Ze redt het niet, want ze kan haar eigen mensen niet eens onder controle houden. Sowieso is Daenerys niets zonder die Ser Jorah Mormont. Typisch een vrouw, grote bek, veel bravoer, maar niets waar zonder de juiste mannetjes die voor haar vechten. Nou misschien kan Daario Naaharis nog iets goedmaken.quote:
In het boek is het ook niet echt een vrolijke vriend en we hebben het hier over Stannis uit de seriequote:Op maandag 16 juni 2014 11:21 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat is D&D's schuld. In de boeken gebeurt dat niet, D&D haten Stannis.
quote:
Nee.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:21 schreef Shreyas het volgende:
De Mountain stond niet alleen bekend om kracht, ook om zijn behendigheid, snelheid, vechtskills, etc.
/carequote:Ze redt het niet, want ze kan haar eigen mensen niet eens onder controle houden. Sowieso is Daenerys niets zonder die Ser Jorah Mormont. Typisch een vrouw, grote bek, veel bravoer, maar niets waar zonder de juiste mannetjes die voor haar vechten. Nou misschien kan Daario Naaharis nog iets goedmaken.
Okquote:
Waarom doe je nou net alsof Brianne er niks van kan?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
En dan? Een dom blondje wint ook niet ineens van Badr Hari als hij geblesseerd is
[..]
De Mountain stond niet alleen bekend om kracht, ook om zijn behendigheid, snelheid, vechtskills, etc.
Ze kan er wel wat van.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[quote]Waarom doe je nou net alsof Brianne er niks van kan?
Dat is ze ookquote:Zolang ze in de serie zit, laten ze zien en horen dat ze een capabel krijger is.
Je begrijpt kennelijk niet wie de Hound moest voorstellen. Dat geeft niet, maar er behoort gigantisch groot verschil te zijn tussen een krijger die in de top 3 van Westeros zit en eentje die bij de beste 50-55 krijgers hoort. Hopelijk snap je dat.quote:En het is gewoon enorm moeilijk vechten tegen iemand die zo snel en behendig is, terwijl jij in je lompe harnas zit.
10 maanden oppassen voor boekspoilersquote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef Blistering het volgende:
En dan realiseer je je dat het nu weer een jaar wachten is.
God-ver-domme.
Je begrijpt toch heus wel dat Sandor niet op volle kracht was met die slepende wond? Hij kon niet eens fatsoenlijk lopen. Koekoek.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze kan er wel wat van.
[..]
Dat is ze ook
[..]
Je begrijpt kennelijk niet wie de Hound moest voorstellen. Dat geeft niet, maar er behoort gigantisch groot verschil te zijn tussen een krijger die in de top 3 van Westeros zit en eentje die bij de beste 50-55 krijgers hoort. Hopelijk snap je dat.
Sandor op 50% moet nog van Brienne kunnen winnenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:35 schreef Cardozo het volgende:
[..]
Je begrijpt toch heus wel dat Sandor niet op volle kracht was met die slepende wond? Hij kon niet eens fatsoenlijk lopen. Koekoek.
Echt, sommige lui hier.
Wat jammer dat je beeld van je megaheld Sandor zo gruwelijk onderuit werd gehaald!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sandor op 50% moet nog van Brienne kunnen winnen
HET IS MAAR EEN SERIE, WIND JE ER NIET ZO OVER OP!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dit is gewoon bullshit. Klaar.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Jaime: Best hope she doesn't. Or it's like to be your corpse we carry out. The wench is as strong as Gregor Clegane, though not so pretty.
Het Brann gedeelte is in kwaliteit met 25% toegenomen. Nog 2 doden en er is een status quo van saaiheid. Misschien eerste aflevering volgend jaar, dat hij de pijp uit gaatquote:Op maandag 16 juni 2014 11:39 schreef Discombobulate het volgende:
Stannis
Tyrion
Overigens had dat stuk met Brann 1000x beter moeten zijn, vond het een beetje snel afgeraffeld en simpel, terwijl het in het boek een heel ding is.
Mooie opzet voor seizoen 5 nu.
Inderdaad, een mooie opzet, veel verhaallijnen met een twist. Ik ben erg benieuwd!quote:Op maandag 16 juni 2014 11:39 schreef Discombobulate het volgende:
Stannis
Tyrion
Overigens had dat stuk met Brann 1000x beter moeten zijn, vond het een beetje snel afgeraffeld en simpel, terwijl het in het boek een heel ding is.
Mooie opzet voor seizoen 5 nu.
Is er ooit een top 3 laten zien dan? En waarom staat Hound daarin, en niet Thoros, Barristan, Oberyn, etc?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:28 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ze kan er wel wat van.
[..]
Dat is ze ook
[..]
Je begrijpt kennelijk niet wie de Hound moest voorstellen. Dat geeft niet, maar er behoort gigantisch groot verschil te zijn tussen een krijger die in de top 3 van Westeros zit en eentje die bij de beste 50-55 krijgers hoort. Hopelijk snap je dat.
En zoals het NL elftal heeft laten zien, kan zelfs de nummer 1 altijd verliezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is er ooit een top 3 laten zien dan? En waarom staat Hound daarin, en niet Thoros, Barristan, Oberyn, etc?
Daarnaast zoals al gezegd, Hound was niet in zijn beste doen. Dan kun je verliezen. Simpel.
Och, dan kijk je 1-4 nog een keer terug. Er is genoeg te ontdekken. Of je leest de boeken.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:33 schreef Blistering het volgende:
En dan realiseer je je dat het nu weer een jaar wachten is.
God-ver-domme.
Nee, dat gebeurde niet, ik was blij dat Arya eindelijk van hem af was. Probeer niet te scoren om te scoren, dat staat je niet.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:37 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Wat jammer dat je beeld van je megaheld Sandor zo gruwelijk onderuit werd gehaald!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |