Neequote:Op maandag 16 juni 2014 04:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
woah nederland - spanje wordt op dit moment meer gedownload dan game of thrones s04e10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door yamiown op 16-06-2014 07:22:38 ]
Done.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:21 schreef DO2 het volgende:
Denk dat je er verstandig aan doet om dat nog even tussen spoilertags te zetten, yamiown.
Daar voorkom je ws een hoop gezeik mee,.
Deze aflevering was wel echt de beste climax van de hele seriequote:Op maandag 16 juni 2014 07:56 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik hiervoor eerder opgestaan ben. Meerdere malen een traantje weggepinkt, wat een mooie aflevering. Zo perfect. Niet te bevatten. Geen woorden voor en meer van dat soort termen doen deze aflevering nog niet eens recht aan. Op een schaal van 1:10 is deze aflevering echt boven de 10. Beste ep tot nu toe? Sure, voor mij in ieder geval wel. Ze mogen vaker zo lang duren in ieder geval.
quote:Op maandag 16 juni 2014 07:21 schreef DO2 het volgende:
Denk dat je er verstandig aan doet om dat nog even tussen spoilertags te zetten, yamiown.
Daar voorkom je ws een hoop gezeik mee,.
Ga die aflevering eerst maar eens kijkenquote:
Ik ga gewoon vanavond kijken op HBOquote:Op maandag 16 juni 2014 08:47 schreef DaMart het volgende:
Mooie afsluiting van het seizoen.
Stannis.
Brienne vs The Hound.
Tyrion.
Wachten tot volgend jaar.
De verhaallijn van Bran lijkt ook ergens heen te gaan ineens. Maar dan zonder Jojen.
De cast is in ieder geval weer wat kleiner geworden deze aflevering.
Ben jij nieuw hier?quote:Op maandag 16 juni 2014 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is een topic voor alle kijkers. Als je nog niet gekeken hebt en toch in dit topic komt kijken ben je gewoon vrij dom.
Ik heb geen HBOquote:Op maandag 16 juni 2014 08:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vanavond kijken op HBO
Dan heb ik er nog wat langer lol van vergeleken met diegene die 'n downloadt om het 12 uur eerder te kunnen zien
Mooie zin, potentiële TT?quote:Of all the ways I'd kill you, poison would be the last
quote:Op maandag 16 juni 2014 07:13 schreef yamiown het volgende:
SPOILERS VOOR LAATSTE EPI!Vooruit, omdat jij ook een spoiler gebruikt ook al is de aflevering al uitgezonden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vond je hetquote:
Oh, had je niet herkend met die UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog voor gaat komen (de kopende ep. of in het volgende seizoen).kloep kloep
Heb je gelijk in, maar aan de andere kant kun je best de periode april-juni een HBO abbo afsluiten. Te overzien lijkt mequote:Op maandag 16 juni 2014 09:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gratis zou ik het wel nemen, maar om nou alleen voor GoT een abonnement te nemen.
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:13 schreef Borizzz het volgende:
Ben wel benieuwd ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog voor gaat komen (de kopende ep. of in het volgende seizoen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Kill the Braavosi, bring the girl!"
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:16 schreef Khaleesi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kloep kloep
Niet? Vond het gevecht tussen The Hound en Brienne en de ontsnapping van Tyrion behoorlijk spannend hoorquote:Op maandag 16 juni 2014 09:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ondanks de lengte van de aflevering, had ik niet het idee dat er veel gebeurde, gek genoeg.
Er was geen moment van spanning, niks. Vreemd wel.
Maar goed, nu maar een jaar wachten op de volgende aflevering.
Nou, die scenes hadden geen gevoel van spanning. Je kunt al aanvoelen wat er gaat gebeuren. En ze duurden zo ontzettend lang. Het waren allemaal lange scenes waarin maar 1 ding gebeurde eigenlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:30 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Niet? Vond het gevecht tussen The Hound en Brienne en de ontsnapping van Tyrion behoorlijk spannend hoor.
Ik wist alleen wat er in de eerste scenes zou gebeuren, dus dat tel ik niet mee.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:31 schreef Khaleesi het volgende:
Voorkennis misschien?
Ik werd toch een aantal keer nog aardig verrast door de makers!(zelfs met voorkennis)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op maandag 16 juni 2014 09:13 schreef Borizzz het volgende:
Ben wel benieuwd ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog voor gaat komen (de kopende ep. of in het volgende seizoen).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, dat dacht zelfs ik toen ik die post van Kaneelstokje las... Je kan ook overdrijven.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Zucht... Als je deze serie niks vindt, waarom kijk je hem dan?
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Geen Stannis! Stannis! Stannis!
Geen Tywin die op de wc schijt.
Kutaflevering.
Sandor is net zo dood als Alliser.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef Khaleesi het volgende:
Bij deze de nieuwe plaatjes voor in de OP.
Ik zal een grote clean-up van het geheel, en aanvulling van de graveyard doen als ik wat meer tijd heb.
(spoiler: Scythe gaat dood...)
Er mogen gerust wat meer mensen onder S4 van de graveyard, hoeven er geen 8 te zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar je ziet hem niet sterven.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alliser heeft een Maester achter zijn rots. Sandor niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |