Ah, dat lag dus toch niet aan mij. Ze gaan echt een beetje los van de boeken, which is not a complaint.quote:Op maandag 16 juni 2014 04:09 schreef Mortaxx het volgende:
Jojen dood. Weer gespoilerd door de serie
Was een spannend gevechtquote:Op maandag 16 juni 2014 07:16 schreef Luuksor het volgende:
Oh en de overlap van biter/hound/brienne is prima uitgewerkt
Epi 8,9 en 10 van s4 waren 3 vd beste van de serie imo.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:09 schreef Leafeon672 het volgende:
Zijn er mensen die dit serieus een slechte aflevering vonden? Nee toch?
Die skeletten waren waardeloosquote:Op maandag 16 juni 2014 07:09 schreef Leafeon672 het volgende:
Zijn er mensen die dit serieus een slechte aflevering vonden? Nee toch?
Het cgi-budget was waarschijnlijk opgegaan aan de drakenquote:Op maandag 16 juni 2014 09:07 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Die skeletten waren waardeloos
Dramakoninginquote:Op maandag 16 juni 2014 10:18 schreef 2Happy4U het volgende:
Geen Stannis! Stannis! Stannis!
Geen Tywin die op de wc schijt.
Geen Lady Stoneheart.
Kutaflevering.
Iconische momenten uit het boek. Net als 'only Cat'.quote:
Als het vier seizoenen duurt voordat je in de gaten krijgt dat sommige dingen veranderd kunnen wordenquote:Op maandag 16 juni 2014 10:27 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Iconische momenten uit het boek. Net als 'only Cat'.
Dat snap ik best. Maar het zijn allemaal stukken waar boeklezers vrijwel allemaal van zeggen dat het geweldig is. 'Only Cat' en 'Stannis! Stannis! Stannis!' zou niets extra's kosten.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als het vier seizoenen duurt voordat je in de gaten krijgt dat sommige dingen veranderd kunnen worden...
Het is een verfilming van de boeken, niet een toneelstuk dat scène voor scène is nagespeeld.
Tsja...ik begrijp de kritiek wel. Als ze er nou andere gelijkwaardige scenes van hadden gemaakt...... maar ze maken er gewoon troep van.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Als het vier seizoenen duurt voordat je in de gaten krijgt dat sommige dingen veranderd kunnen worden...
Het is een verfilming van de boeken, niet een toneelstuk dat scène voor scène is nagespeeld.
Laten we het hopen. Wat een irritant kutjoch is dat zeg. Elke keer als je denk dat er een spannende verhaallijn komt, of een interessante scene gaat het weer over die drie-oogs pokkekraai die ik het liefst ieder moment zou willen afschieten. Wat een langdradig spiritueel gelul zeg, gaat nergens over.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef eQuaL het volgende:
Is Jojen nu echt dood trouwens? An sich is dat wel een spoiler natuurlijk.
http://www.reddit.com/r/a(...)isited_why_it_might/quote:Op maandag 16 juni 2014 11:10 schreef eQuaL het volgende:
Is Jojen nu echt dood trouwens? An sich is dat wel een spoiler natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |