Neequote:Op maandag 16 juni 2014 04:14 schreef IsaacCuenca het volgende:
woah nederland - spanje wordt op dit moment meer gedownload dan game of thrones s04e10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door yamiown op 16-06-2014 07:22:38 ]
Done.quote:Op maandag 16 juni 2014 07:21 schreef DO2 het volgende:
Denk dat je er verstandig aan doet om dat nog even tussen spoilertags te zetten, yamiown.
Daar voorkom je ws een hoop gezeik mee,.
Deze aflevering was wel echt de beste climax van de hele seriequote:Op maandag 16 juni 2014 07:56 schreef gazhims3lv het volgende:
Ik ben zoooo blij dat ik hiervoor eerder opgestaan ben. Meerdere malen een traantje weggepinkt, wat een mooie aflevering. Zo perfect. Niet te bevatten. Geen woorden voor en meer van dat soort termen doen deze aflevering nog niet eens recht aan. Op een schaal van 1:10 is deze aflevering echt boven de 10. Beste ep tot nu toe? Sure, voor mij in ieder geval wel. Ze mogen vaker zo lang duren in ieder geval.
quote:Op maandag 16 juni 2014 07:21 schreef DO2 het volgende:
Denk dat je er verstandig aan doet om dat nog even tussen spoilertags te zetten, yamiown.
Daar voorkom je ws een hoop gezeik mee,.
Ga die aflevering eerst maar eens kijkenquote:
Ik ga gewoon vanavond kijken op HBOquote:Op maandag 16 juni 2014 08:47 schreef DaMart het volgende:
Mooie afsluiting van het seizoen.
Stannis.
Brienne vs The Hound.
Tyrion.
Wachten tot volgend jaar.
De verhaallijn van Bran lijkt ook ergens heen te gaan ineens. Maar dan zonder Jojen.
De cast is in ieder geval weer wat kleiner geworden deze aflevering.
Ben jij nieuw hier?quote:Op maandag 16 juni 2014 08:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Het is een topic voor alle kijkers. Als je nog niet gekeken hebt en toch in dit topic komt kijken ben je gewoon vrij dom.
Ik heb geen HBOquote:Op maandag 16 juni 2014 08:59 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Ik ga gewoon vanavond kijken op HBO
Dan heb ik er nog wat langer lol van vergeleken met diegene die 'n downloadt om het 12 uur eerder te kunnen zien
Mooie zin, potentiële TT?quote:Of all the ways I'd kill you, poison would be the last
quote:Op maandag 16 juni 2014 07:13 schreef yamiown het volgende:
SPOILERS VOOR LAATSTE EPI!Vooruit, omdat jij ook een spoiler gebruikt ook al is de aflevering al uitgezonden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe vond je hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |