Maar je ziet hem niet sterven.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Alliser heeft een Maester achter zijn rots. Sandor niet.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Een Scythe is dat grote mes aan die ketting die ze langs de wall laten gaan in 4x09
Er schijnt een gifje van te zijn! Of zo. Heb ik geloof ik ooit wel eens langs zien komen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:40 schreef TwyLight het volgende:
Een Scythe is dat grote mes aan die ketting die ze langs de wall laten gaan in 4x09
Nou dit stukje wil ik gerust spoileren hoor: hij is dood.quote:
Ramsay Snow is nu toch Ramsay Bolton? De locatie van een aantal personages kan trouwens ook wel aangepast worden.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:32 schreef Khaleesi het volgende:
Bij deze de nieuwe plaatjes voor in de OP.
Ik zal een grote clean-up van het geheel, en aanvulling van de graveyard doen als ik wat meer tijd heb.
(spoiler: Scythe gaat dood...)
Er mogen gerust wat meer mensen onder S4 van de graveyard, hoeven er geen 8 te zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie jij een plaatje met daarin Ramsay Snow dan??? Misschien moet je je browser refreshen ofzo, want bij mij klopt ie wel.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:48 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ramsay Snow is nu toch Ramsay Bolton? De locatie van een aantal personages kan trouwens ook wel aangepast worden.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:44 schreef TwyLight het volgende:
Het stuk met Brann Stark was het meest
[ afbeelding ]
moment voor mij. Wtf?
Dat gevoel bekroop mij ook heel erg ja. Het was een stuk minder fantastisch vormgegeven dan de illustraties die ik kende. Erg jammer. Waar die skeletridders ineens vandaan kwamen snap ik ook nog niet helemaal.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu lijkt hij gewoon op een ouwe kerel in een boom.
Die granaten.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Dat gevoel bekroop mij ook heel erg ja. Het was een stuk minder fantastisch vormgegeven dan de illustraties die ik kende. Erg jammer. Waar die skeletridders ineens vandaan kwamen snap ik ook nog niet helemaal.
Oh, zie het nu pasquote:Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Zie jij een plaatje met daarin Ramsay Snow dan??? Misschien moet je je browser refreshen ofzo, want bij mij klopt ie wel.Heb daar al meer klachten over gehad.
The free cities.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Oh, zie het nu pas.
Werd er trouwens nog gezegd waar Tyrion en Varys heen gingen?
Ik moest bij dat kind ineens denken aan dat aziatische joch uit die Indiana Jones film ___!quote:
Ok, dan kunnen zij ook gelijk bij het kadertje 'across the narrow sea' gezet worden, net zoals Arya.quote:
Komt omdat ze ook beter zijn. Daarom lezen.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
Toch fijn dat ik de boeken niet heb gelezen, op deze manier stoor ik me niet aan dingen die anders gaan of die anders in je hoofd zitten.
Not necessarily, er kan in de tussentijd nog vanalles gebeuren natuurlijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:53 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ok, dan kunnen zij ook gelijk bij het kadertje 'across the narrow sea' gezet worden, net zoals Arya.
Misschien dan maar een vak aanmaken met 'ergens op zee'quote:Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Not necessarily, er kan in de tussentijd nog vanalles gebeuren natuurlijk.
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:54 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Not necessarily, er kan in de tussentijd nog vanalles gebeuren natuurlijk.
Ja ik heb de boeken niet gelezen maar ik snapte geen reet van dat stuk. Het was wel vet met die skeletten enzo maar wtf?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:49 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu lijkt hij gewoon op een ouwe kerel in een boom.
Wat? Spoiler?quote:
Eerste 8 afleveringen van het seizoen waren wel vermakelijk.quote:Op maandag 16 juni 2014 09:54 schreef Leafeon672 het volgende:
Zucht... Als je deze serie niks vindt, waarom kijk je hem dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |