Scherpquote:
Zij is één van the children of the forest. Die ouwe in takken leert Bran een hoop.quote:Op maandag 16 juni 2014 10:56 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik heb de boeken niet gelezen maar ik snapte geen reet van dat stuk. Het was wel vet met die skeletten enzo maar wtf?
Ideaal eind aan zijn legacy. Door zijn ter dood veroordeelde dwergzoon neergeschoten terwijl ie een drukje zat te doen!quote:
Ja ik zal wel een hoop vergeten zijn ofzo maar wat zijn de children of the forest nou weer dan. En wat waren die skeletten?quote:Op maandag 16 juni 2014 10:59 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij is één van the children of the forest. Die ouwe in takken leert Bran een hoop.
quote:
quote:which Tyrion sees as the final insult; shooting him through his bowels with the crossbow, mortally wounding him. Tywin dies while seated on the privy, his bowels loosening in the moment of death causing Tyrion to think as he left his father's body: But the stink that filled the privy gave ample evidence that the oft-repeated jape about his father was just another lie. Lord Tywin Lannister did not, in the end, shit gold
Scythe is toch geen personage? Wat doet het dan in een van die kadertjes?quote:
Scythes hebben ook gevoelensquote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Scythe is toch geen personage? Wat doet het dan in een van die kadertjes?
Het is zo awesome dat het alsnog een kadertje krijgtquote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Scythe = baas.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Zij leefden in Westeros voor de eerste mens, zij kregen ruzie. Uiteindelijk vriendjes geworden. Toen kwamen de Andels en die verbranden elk bos met die kindjes erin. Toen zijn zij boven de muur gaan wonen.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik zal wel een hoop vergeten zijn ofzo maar wat zijn de children of the forest nou weer dan. En wat waren die skeletten?
Ah, oké.quote:
Ik denk dat het antwoorden op die vraag een spoiler is.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:01 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja ik zal wel een hoop vergeten zijn ofzo maar wat zijn de children of the forest nou weer dan. En wat waren die skeletten?
Was het trouwens magie dat vuur of meer een soort van handgranaten?quote:Op maandag 16 juni 2014 11:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zij leefden in Westeros voor de eerste mens, zij kregen ruzie. Uiteindelijk vriendjes geworden. Toen kwamen de Andels en die verbranden elk bos met die kindjes erin. Toen zijn zij boven de muur gaan wonen.
Kan mij het eigenlijk niet herinneren dat dat echt voor kwam in het boek dus zou het niet weten.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Was het trouwens magie dat vuur of meer een soort van handgranaten?
>MFW te weinig Stannisquote:Op maandag 16 juni 2014 11:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan mij het eigenlijk niet herinneren dat dat echt voor kwam in het boek dus zou het niet weten.
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
>MFW te weinig Stannis
[ afbeelding ]
quote:And through the smoke another wedge of armored riders came, on barded horses. Floating above them were the largest banners yet, royal standards as big as sheets; a yellow one with long pointed tongues that showed a flaming heart, and another like a sheet of beaten gold, with a black stag prancing and rippling in the wind. Robert, Jon thought for one mad moment, remembering poor Owen, but when the trumpets blew again and the knights charged, the name they cried was “Stannis! Stannis! STANNIS!”
Hopelijk gaat Tyrion daar vroeg of laat de boel opleuken.quote:Op maandag 16 juni 2014 11:08 schreef TwyLight het volgende:
daenerys was eerst altijd mijn favoriete character maar ik begin me nu steeds meer te ergeren aan haar en haar 100 titels
quote:Op maandag 16 juni 2014 11:02 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Scythe = baas.
Don't question his authoritaaaaaa!!!
Btw. Tywin is dood. Scythe nog niet. Hoe episch maakt dat hem?
Daenerys Stormborn, enslaver of dragons...quote:Op maandag 16 juni 2014 11:08 schreef TwyLight het volgende:
daenerys was eerst altijd mijn favoriete character maar ik begin me nu steeds meer te ergeren aan haar en haar 100 titels
quote:
Eindelijk doet ze eens iets nuttigs jaquote:Op maandag 16 juni 2014 11:12 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Daenerys Stormborn, enslaver of dragons...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |