Hoop wel dat GGMM al inkopen heeft gedaan, alhoewel zijn voorraadkast waarschijnlijk vol ligt met zakjes tijgernootjes.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:39 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Die gaan we helemaal vetmesten op ons verjaardagsfeest.
Typisch FOK! gesprek dit weerquote:
Hij komt wel uit een echt Amsterdams voetbalgeslacht. Zijn neef speelde bij de Volenwijckers.quote:
Messi speelt gewoon, daarom juist.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:38 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die 1-5 van Nederland kwam ook uit een blinde hoek. Evenals de winst van Costa Rics.
Of is Messi geblesseerd?
Bestaat niet bij livetopics kneusquote:
De koelkast zal ook volgepropt zijn met zalmsalades.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoop wel dat GGMM al inkopen heeft gedaan, alhoewel zijn voorraadkast waarschijnlijk vol ligt met zakjes tijgernootjes.
Je moeder speelde ook graag met de Volenwijckersquote:Op zondag 15 juni 2014 22:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij komt wel uit een echt Amsterdams voetbalgeslacht. Zijn neef speelde bij de Volenwijckers.
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef Paul het volgende:
OH JA OH JA EEN DJ VAN SLAM FM HEEFT ME GERETWEET IK BEN BEROEMPT AAN HET WORDEN HOU ME VAST GGMM WIL JIJ M'N MANAGER WORDEN
Paul wat ben je prachtigquote:Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef Paul het volgende:
OH JA OH JA EEN DJ VAN SLAM FM HEEFT ME GERETWEET IK BEN BEROEMPT AAN HET WORDEN HOU ME VAST GGMM WIL JIJ M'N MANAGER WORDEN
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 15-06-2014 om 22:37:52@N1els heb ik zo'n mooie paint gemaakt van Arno Vermeulen.. retweet je hem niet
#huiltweet reageer retweet
Nou stuur het op naar VIquote:Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef Paul het volgende:
Niet eerst in zn kont plassenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paul wat ben je prachtig![]()
Mag ik over je kop heen pissen en daarna in je bek schijten?
Reclame voor zichzelf maken.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:paulinthedark twitterde op zondag 15-06-2014 om 22:37:52@N1els heb ik zo'n mooie paint gemaakt van Arno Vermeulen.. retweet je hem niet
Ancilla heeft mij een keertje gequoted op FOK. Nu jij weer.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef Paul het volgende:
Donder op hommotje.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef Paul het volgende:
Was het maar zo'n feest...quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Was ik ook van plan... 2 weken vakantie hierquote:Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Ga zo eventjes pitten. Val bijna in slaap. Fit genoeg voor Argentinië zo.
Maar je moest eerst vragenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:40 schreef Paul het volgende:
YES Niels Hoogland heeft me geretweet de radio-dj van Radio 538 OH MAN IK WORD BEROEMPT
Ik heb Terror Jaap in het echt gezienquote:Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ancilla heeft mij een keertje gequoted op FOK. Nu jij weer.
Triest.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar je moest eerst vragen
[ afbeelding ]
Oh ik loop al weer achter
Chill. Morgen tentamen hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Was ik ook van plan... 2 weken vakantie hier
Sterkte.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb Terror Jaap in het echt gezien
Mij ook.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ancilla heeft mij een keertje gequoted op FOK. Nu jij weer.
Daar kan ik niet tegenop.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paul wat ben je prachtig![]()
Mag ik over je kop heen pissen en daarna in je bek schijten?
Daar kon je niet omheen?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik weet de ingangen te vinden op twittersquote:Op zondag 15 juni 2014 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
Wow iemand van Slam FM retweette jequote:
Dat ook nietquote:
Toch leuk vakantie in Braziliequote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zouden die spelers van Honduras niet denken; Kut we moeten nog 2x spelen hierna
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar je moest eerst vragen
[ afbeelding ]
Oh ik loop al weer achter
Sterktequote:
Romeroquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Argentina XI vs Bosnia & Herz: Romero; Rojo, Garay, Campagnaro, Zabaleta; Mascherano, Di Maria, Messi, Rodriguez, Fernandez, Aguero
Een vriendin van me vond hem op Tinderquote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee joh, die hebben de tickets terug naar huis alvast geboekt netquote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zouden die spelers van Honduras niet denken; Kut we moeten nog 2x spelen hierna
Er dachten mensen in de winterstop dat Vitesse kampioen ging wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die speciaal voor VBL twitter accounts aanmaken, dat is pas zielig
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een vriendin van me vond hem op Tinder
je snapt dat dit verhaal nu steeds beter wordtquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook niet
Stapte met Johan Vlemmix uit de auto.. die auto kwam opeens 40cm omhoog toen Jaap uit de auto stapte..
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die speciaal voor VBL twitter accounts aanmaken, dat is pas zielig
twitter:
Ik heb helemaal geen zin om over Paxcon heen te komen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Paxcon in het echt gezien.
Kom daar maar eens over heen.
Er zijn hier zelfs mensen die graag een beter VBL zouden zien, maar vervolgens in de livetopics gaan roepen om te trollen in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Paul je hebt 7 retweets
Ik ga speciaal een account aanmaken om ook te retweeten
En ook nog Nicki Minaj leuk vindenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Kwam jij over Paxcon heen?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om over Paxcon heen te komen.
Jammer van dit stuitende gebrek aan collegialiteit.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen zin om over Paxcon heen te komen.
en een dj van Drechtstad FM! Ha!quote:Op zondag 15 juni 2014 22:41 schreef Paul het volgende:
Ik heb Cee in het echt gezien...ha!! daar heb je niet van terug!!quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Maar het schijnt dat alle commentatoren alleen die eerste 'no goal' situatie te zien kregenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ha, dat BBC mannetje maakte precies dezelfde fouten. Noemde die in het zijnet ook de 3-0.![]()
http://www.mirror.co.uk/s(...)erly-baffled-3701145
Dat zei ik al.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef j0rdiiii het volgende:
Ha, dat BBC mannetje maakte precies dezelfde fouten. Noemde die in het zijnet ook de 3-0.![]()
http://www.mirror.co.uk/s(...)erly-baffled-3701145
haha iemand is op z'n pik getraptquote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs mensen die graag een beter VBL zouden zien, maar vervolgens in de livetopics gaan roepen om te trollen in het Feyenoordtopic.
Een nóg beter VBL?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Er zijn hier zelfs mensen die graag een beter VBL zouden zien, maar vervolgens in de livetopics gaan roepen om te trollen in het Feyenoordtopic.
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wees blij. Mijn vriendin vond mij op Grinder das veel erger
Kun je daar overheen komen?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb Cee in het echt gezien...ha!! daar heb je niet van terug!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |