Dat ook nietquote:
Toch leuk vakantie in Braziliequote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zouden die spelers van Honduras niet denken; Kut we moeten nog 2x spelen hierna
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef OverRated het volgende:
[..]
Maar je moest eerst vragen
[ afbeelding ]
Oh ik loop al weer achter
Sterktequote:
Romeroquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Argentina XI vs Bosnia & Herz: Romero; Rojo, Garay, Campagnaro, Zabaleta; Mascherano, Di Maria, Messi, Rodriguez, Fernandez, Aguero
Een vriendin van me vond hem op Tinderquote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik heb Terror Jaap in het echt gezien
Nee joh, die hebben de tickets terug naar huis alvast geboekt netquote:Op zondag 15 juni 2014 22:43 schreef Poepz0r het volgende:
Zouden die spelers van Honduras niet denken; Kut we moeten nog 2x spelen hierna
Er dachten mensen in de winterstop dat Vitesse kampioen ging wordenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die speciaal voor VBL twitter accounts aanmaken, dat is pas zielig
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Een vriendin van me vond hem op Tinder
je snapt dat dit verhaal nu steeds beter wordtquote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat ook niet
Stapte met Johan Vlemmix uit de auto.. die auto kwam opeens 40cm omhoog toen Jaap uit de auto stapte..
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Er zijn hier mensen die speciaal voor VBL twitter accounts aanmaken, dat is pas zielig
twitter:
Ik heb helemaal geen zin om over Paxcon heen te komen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb Paxcon in het echt gezien.
Kom daar maar eens over heen.
Er zijn hier zelfs mensen die graag een beter VBL zouden zien, maar vervolgens in de livetopics gaan roepen om te trollen in het Feyenoordtopic.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |