Honduras kan er helaas geen kloten van. Het topic van Mansjester is fraai, maar tering wat zijn die lui slecht.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:31 schreef OverRated het volgende:
Benzematopscorer
in m'n pool
En ik had 3-0
Dus dat zijn nu letterlijk 3 van de 3 (BBC, NOS, Belgie) commentatoren die het enige waarvoor ze betaalt worden niet kunnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Denkt nog steeds dat die bal er niet in zat.
quote:
Ohquote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef S0nic het volgende:
Oh wtf die tweede staat niet op Benzema zijn naam.
*pooltjesquote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij een paar poultjes heb ik Benzema ingevuld, maar het gaat mij vooral om de Nostradamus en daar ga ik voor Neemaar.
Ja echt jammer. Ik gun het Benzemmel ook echt nietquote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Honduras kan er helaas geen kloten van. Het topic van Mansjester is fraai, maar tering wat zijn die lui slecht.
Latin land en dan niemand in je team hebben die Alba heet.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
Honduras kan er helaas geen kloten van. Het topic van Mansjester is fraai, maar tering wat zijn die lui slecht.
Je bent te laat, Hans.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Paul in de dark, wie dat ook mogen zijn, heeft een leuke painttekening gemaakt die ik jullie niet wil onthouden.
[ afbeelding ]
Ik zou hem gaan volgen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
Paul in de dark, wie dat ook mogen zijn, heeft een leuke painttekening gemaakt die ik jullie niet wil onthouden.
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad geen goal.. dat is een lijn en een bal.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Die stond een paar posts boven je alquote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Idem hier. Al had ik Eng-Ita ook goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
Als het 3-0 blijft heb ik geloof ik een wedstrijd goed voorspeld
Ik ook!quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
Voetbalkennerquote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef Uccie het volgende:
Het is gewoon de spanning van de eerste wedstrijd.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef Grifte het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:32 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ja heeft geen zin als ik er zelden postquote:Op zondag 15 juni 2014 22:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatst ook in die derde. Beter neem je weer een abo man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |