quote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Owwww? Kleine pino's in maanlicht op komst?
Wat kijk jij naar mijn cock..quote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Da's een haantje dan is het frankrijk
Dan zou het niet gek zijn wat ie zegt. Eerlijk is eerlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef marcodej het volgende:
twitter:jaapstronks twitterde op zondag 15-06-2014 om 22:16:04Alle commentatoren (Ned, Belg, BBC) vergisssen zich over doellijntechnologie: ze kijken blijkbaar andere stream met alleen de eerste no goal reageer retweet
modquote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is GGMM de enige op mobiel met een oranje username?
Dan ben je vast geen fan van Sierd.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
Het is verdorie alsof ik naar RTL Boulevard aan het luisteren ben met al die backstories.
Kwalbert Verlinde is er niks bij.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
Het is verdorie alsof ik naar RTL Boulevard aan het luisteren ben met al die backstories.
En dan luisteren we niet eens naar Sierdquote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
Dan heb je Sierd nog nooit gehoordquote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef Cee het volgende:
Dat is waterreus.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die linker is het, waar sommige mensen een UI van hebben.
Ik vond het nogal een nat zooitje toen ik geboren werd, telt dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:25 schreef marcodej het volgende:
Ik ben vlakbij zee geboren, telt dat ook?
Omdat ik flink liep te klagen dat er nog geen oranje-tagjes waren heb ik een oranje-tagje gekregen van yvonne. Deze is echter anders dan de tagjes die later voor het "gewone volk" zijn uitgedeeld.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom is GGMM de enige op mobiel met een oranje username?
Voecklerquote:Op zondag 15 juni 2014 22:25 schreef marcodej het volgende:
Hij is op zee geboren. Voeckler is zijn halfbroer.
Alleen als jij homofoob bent, anders is er geen lol aan.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wat kijk jij naar mijn cock..ben je homo?
Maakt sense.quote:
Hoezo?quote:
Te laat vriend.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:26 schreef Roceco het volgende:
Misschien is de vader van Voeckler zijn vader.
Nee. Het is je niet voor te stellen. Echt niet. Fuck dat cateren naar mensen die echt 50 IQ hebben. Fucking 95% van de mensen in deze thread had binnen 5 seconden door wat het punt was. Rot toch op manquote:Op zondag 15 juni 2014 22:22 schreef Blik het volgende:
Kan me de verwarring wel een beetje voorstellen, waarom als eerste vermelden dat het geen doelpunt was als het daarna wel een doelpunt is. Ik zou dat eerste helemaal niet laten zien om misverstanden te voorkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |