Gewoon kabel mattie. Sneller.quote:
Dat kanquote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef k3vil het volgende:
Honduras en Ecuador gaan er in deze groep uit
Ik geef je over 6 maanden antwoord. Goed?quote:
Ja, want Blatter komt uit Zwitserland en Platini uit Frankrijk. Stond van te voren al vast.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef k3vil het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De chef voetbal niet kennenDe Chef voetbal mag de commentator, bedoel je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja primaquote:Op zondag 15 juni 2014 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik geef je over 6 maanden antwoord. Goed?
Volgens Arno nietquote:
ging niet snel genoeg en dan begint de wedstrijd te laat.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef Durmada het volgende:
Wat was dat nou eigenlijk met die volksliederen?
Haha serieus? Lijkt me nou echt iets voor Arno. Die zou ook niet misstaan bij de omroep in Noord-Korea. Kan hij er lekker zijn eigen draai aan gevenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Zal hij het opnieuw inspreken. Let maar op. Deze ze ook bij engeland -italie. Bij dat schot van sterling riep de commentator doelpunt en in de samenvatting was het ineens heel anders.
gewaagde uitspraakquote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef k3vil het volgende:
Ik twijfel ook nog steeds of de bal wel 100% over de lijn is geweest, maar hij telt.quote:
Ook dat heeft Arno Vermeulen helemaal gemistquote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef Durmada het volgende:
Wat was dat nou eigenlijk met die volksliederen?
Dan is het nog maar half december. Moet je hem weer teleurstellen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs zo te zijn dat de Chef voetbal deze commentator betast heeftquote:Op zondag 15 juni 2014 22:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Chef voetbal mag de commentator, bedoel je dat?
Ik ook eerlijk gezegd, bij die tweede herhaling leek ie er niet helemaal overheen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steeds of de bal wel 100% over de lijn is geweest, maar hij telt.
Haha serieus?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef DSVM het volgende:
[..]
Ook dat heeft Arno Vermeulen helemaal gemist
Wat valt er te twijfelen? De doellijntechnologie heeft zijn werk gedaan. Hij was er helemaal over.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik twijfel ook nog steeds of de bal wel 100% over de lijn is geweest, maar hij telt.
I hope that's not what she saidquote:Op zondag 15 juni 2014 22:18 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
*mistequote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
Arno mistte ook die handsbal. Volgens hem was het een duwtje.
Schijnbaar ook in de ogen gespritst dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het schijnt zelfs zo te zijn dat de Chef voetbal deze commentator betast heeft
De speling van 1.5 cm is echt veel eigenlijk vind ikquote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb het ook moeten opzoekenquote:
Arno mist wel meer.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
Godverdomme.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef Lemsterr het volgende:
[..]
Ik ook eerlijk gezegd, bij die tweede herhaling leek ie er niet helemaal overheen.
Ik zie geen mist hoor? Of is dat alleen in het commentaarhok?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
Wat voor weer was het bij Arno?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef marcodej het volgende:
DeLunaquote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dan is het nog maar half december. Moet je hem weer teleurstellen.
Waarom zouden we eigenlijk computers moeten vertrouwenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat valt er te twijfelen? De doellijntechnologie heeft zijn werk gedaan. Hij was er helemaal over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |