quote:Op zondag 15 juni 2014 22:16 schreef Zipportal het volgende:
Hoop dat ze die Arno aanpakken straks.
[ afbeelding ]
goed gekequote:Op zondag 15 juni 2014 22:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
altijd dat kijk mij lekker internationaal zijn. hou toch op.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij de BBC zijn ze er gewoon allang uit, gewoon een goal.
Wie shopt er even een sinaasappel tussen z'n handjesquote:Op zondag 15 juni 2014 22:16 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
De chef voetbal niet kennenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:14 schreef FritsFlits het volgende:
Dit soort topics mobiel is niet te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan de Chef Voetbal deze man niet tot de orde roepen?
Zal hij het opnieuw inspreken. Let maar op. Deze ze ook bij engeland -italie. Bij dat schot van sterling riep de commentator doelpunt en in de samenvatting was het ineens heel anders.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:12 schreef OverRated het volgende:
[..]Is het NOS commentaar straks ergens in z'n geheel terug te luisteren? of alleen in een samenvatting?
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De chef voetbal niet kennenBedankt HansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Waarschijnlijk had ie daar ook de regiequote:Op zondag 15 juni 2014 22:14 schreef Geo4kant het volgende:
Arno was toch het snelste zaadje.. kan je nagaan hoe erg die andere waren
Ja, maar die zeiden er niets over tot het duidelijk was, en deden toen alsof ze het precies begrepen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook de Beeb scheen er geen kut van te begrijpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |