SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
Ik ben nu aan het zoeken, maar ik kan 'm tot nu toe niet vinden...quote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Hoe dat er uit zou komen te zien ben ik wel benieuwd
Doe je best want volgens mij wordt dat lachenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:14 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ben nu aan het zoeken, maar ik kan 'm tot nu toe niet vinden...
Ah, gevonden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:15 schreef GTSTFreakje het volgende:
[..]
Doe je best want volgens mij wordt dat lachen
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, gevonden.
Het begon met deze versie, waarbij ik opperde dat ze het hoofd van Marieke over dat van Rik hadden moeten plakken:
[ afbeelding ]
Toen kwam Frey met de "speciale jubileumuitgave":
[ afbeelding ]
En toen kwam ArnieAlberts met het klapstuk:
[ afbeelding ]
Blijft leuk
quote:Op woensdag 8 augustus 2012 17:39 schreef PeterKelder het volgende:
WTF ís dit voor onzin?!
[ afbeelding ]
Dit menen ze toch niet écht, neem ik aan
Bron: http://www.dvd-home.nl/release/nieuw.asp
Dit zou de perfecte castfoto zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 21:22 schreef PeterKelder het volgende:
Ik kom trouwens nog zo'n mooie (door mijzelf gemaakte) cover tegen:
[ afbeelding ]
Maar dat was weer naar aanleiding van dit bericht:
[..]
Er is ten tijde van seizoen 5 waarschijnlijk nooit een castfoto gemaakt, want Fatima ontbreekt er ook op. De foto die erop staat is een castfoto die gemaakt is op hetzelfde moment als de foto voor seizoen 6. Precies dezelfde mensen met precies dezelfde kleding, dat zegt genoegquote:Op zondag 15 juni 2014 21:20 schreef GTSTFreakje het volgende:
Wat ik me nu trouwens wel afvraag door het zien van die foto, waarom heeft Marieke eigenlijk nooit op de box van seizoen 5 gestaan? Ze had wel een grote rol in dat seizoen met name door de verkrachting-verhaallijn.
Oooh vandaar dat Rik er ook op staat terwijl hij in dat seizoen niet eens voorwamquote:Op zondag 15 juni 2014 21:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Er is ten tijde van seizoen 5 waarschijnlijk nooit een castfoto gemaakt, want Fatima ontbreekt er ook op. De foto die erop staat is een castfoto die gemaakt is op hetzelfde moment als de foto voor seizoen 6. Precies dezelfde mensen met precies dezelfde kleding, dat zegt genoeg
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:17 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ah, gevonden.
Het begon met deze versie, waarbij ik opperde dat ze het hoofd van Marieke over dat van Rik hadden moeten plakken:
[ afbeelding ]
Toen kwam Frey met de "speciale jubileumuitgave":
[ afbeelding ]
En toen kwam ArnieAlberts met het klapstuk:
[ afbeelding ]
Blijft leuk
Ik merk het ook inderdaad hahahaquote:Op zondag 15 juni 2014 23:54 schreef LetsGame het volgende:
Victoria Koblenko was echt vreselijk slecht in haar beginperiode, zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef DeLuna het volgende:
Zat er aan te komen natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 10:51 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 juni 2014 15:34 schreef Quarant het volgende:
Oh, bah, Rikki. Heb de shortie al gezien en wil het niet eens meer zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 16-06-2014 16:09:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat wel, maar ja er zijn altijd wel één of twee imbecielen die hun inspiratie uit een bepaalde serie/film/journaal/computerspel halen. Dat kun je niet voorkomenquote:Op maandag 16 juni 2014 16:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut wijf die Rikki.
Goed voorbeeld ook voor labiele puber meisjes die gtst kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |