Gelukkig maar. Daleyquote:Op zondag 15 juni 2014 20:56 schreef Pino112 het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 15-06-2014 om 20:54:58Daley Blind verliet even de training maar is nu terug. Stak zijn duim naar ons op. Alles lijkt ok te zijn reageer retweet
twitter:jackvangelder twitterde op zondag 15-06-2014 om 20:54:58Daley Blind verliet even de training maar is nu terug. Stak zijn duim naar ons op. Alles lijkt ok te zijn reageer retweet
Neequote:
Ook een keeper.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:58 schreef Raptor1985 het volgende:
Suarez is echt goed. Bondscoach en Speler tegelijk
Sporza is primaquote:Op zondag 15 juni 2014 20:58 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Heel even dacht ik de Witte Chinees een zomer niet te hoeven horen. Heel even.
Sporza dan maar denk ik.
Omdat Arno bij de geboorte uit de couveuse is gevallen.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Waar zijn de volksliederen? En waarom.vraagt de commentator zich niet af waar het volkslied blijft?
Heeft Honduras nietquote:
Ik wil wel even nasi met gehakt komen makenquote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
@Pax, ja ik verhonger en zoals GGMM en ik weten bezorgt de AH ook niet eens in Groningen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 20:58 schreef Pleun2011 het volgende:
Griezmann ziet eruit als de zoon van Hitler
Omdat Arno veel liever zichzelf hoort praten. Misschien deden ze wel volksliederen, maar heeft hij het weggefilterdquote:Op zondag 15 juni 2014 20:58 schreef onlogisch het volgende:
Waar zijn de volksliederen? En waarom.vraagt de commentator zich niet af waar het volkslied blijft?
Heul wel, dit is de tekstquote:
quote:Tu bandera es un lampo de cielo
Por un bloque, de nieve cruzado;
Y se ven en su fondo sagrado
Cinco estrellas de pálido azul;
En tu emblema que mar rumoroso
Con sus ondas bravías escuda,
De un volcán, tras la cima desnuda
Hay un astro, de nítida luz.
Joh, zo'n volkslied duurt een minuutquote:
Mooie tekst.quote:
quote:
Misschien is het daarna eens grappig om het in een land te doen waar het 50 graden isquote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
Technisch probleem in het stadion.
Volgende keer het WK maar weer eens in een Europees land organiseren.
Is het ook deels. Ruslandquote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
Ja graag. Gewoon altijd in een westers land blijft toch het beste.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef GGMM het volgende:
Geen backup orkest hebbenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef Smoofie het volgende:
Officiële aanklacht indienen bij de FIFA, dit kan niet.
40-45 seconden komt dichter in de buurt.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef Zipportal het volgende:
Geen volkslied; scheelt weer 14-18 minuten.
Merk je weinig van in een dicht stadion met aircoquote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is het daarna eens grappig om het in een land te doen waar het 50 graden is
Wel in een stad die nog gebouwd moet worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is het daarna eens grappig om het in een land te doen waar het 50 graden is
Doen we hem toch gewoon in gedachte? Allons enfants de la Patrie, le jour de gloire est arrivéquote:Op zondag 15 juni 2014 21:00 schreef Slobeend het volgende:
Minachting van de kijker, geen Marseillaise
GGMM gaat nu gedachten zeggenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doen we hem toch gewoon in gedachte? Allons enfants de la Patrie, le jour de gloire est arrivé
Contre nous de la tyranniequote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Doen we hem toch gewoon in gedachte? Allons enfants de la Patrie, le jour de gloire est arrivé
Blindquote:
Tussen de 1405 en 1940 seconden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
40-45 seconden komt dichter in de buurt.
Aldus The Guardianquote:Oh, hang on. We should be listening to the anthems about now, but there seems to have been some sort of snafu, and the referee has told the players to shake hands and be done with it. The French fans are doing their own version of La Marseillaise.
mooiquote:
WILHELMUS VAN NASSAUWENquote:Op zondag 15 juni 2014 21:01 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je kent je eigen volkslied niet eens.
Je mist 14 couplettenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WILHELMUS VAN NASSAUWEN
BEN IK VAN DUITSE BLOED
BEN VADERLAND GETROUWE
BLIJF IK TOT IN DEN DOOD
DEN PRINSE VAN ORANJE
BEN IK VRIJ ONVERVEERD
DE KONING VAN HISPANJE
HEB IK ALTIJD GEËERD
Mooie oplossingquote:
Hij deed het goed de 2e helft inderdaad. 1e helft was hij drama.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind Blind ook vreselijk, maar hij was wel goed
Bijna goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WILHELMUS VAN NASSAUWEN
BEN IK VAN DUITSE BLOED
BEN VADERLAND GETROUWE
BLIJF IK TOT IN DEN DOOD
DEN PRINSE VAN ORANJE
BEN IK VRIJ ONVERVEERD
DE KONING VAN HISPANJE
HEB IK ALTIJD GEËERD
Vannacht?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie nu pas dat Grueter commentaar geeft bij zijn geliefde.
Ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vannacht?
Ik kijk morgenavond pas, jullie moeten mij dus missen in het livetopic.
Heb ik sgijt aan, je mist zequote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Die worden niet gezongen op het WK
Absurd volkslied eigenlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 21:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
WILHELMUS VAN NASSAUWEN
BEN IK VAN DUITSE BLOED
BEN VADERLAND GETROUWE
BLIJF IK TOT IN DEN DOOD
DEN PRINSE VAN ORANJE
BEN IK VRIJ ONVERVEERD
DE KONING VAN HISPANJE
HEB IK ALTIJD GEËERD
wie is ditquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Mrbanaan1, wat vind je hiervan?quote:
Omdat dat bij je moeder zo goed stond betekent niet dat het haar ook zal staan.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze is knapper met druppels zaad op dr gezicht
En je weet wat Oranje met de Spanjaarden heeft gedaan vrijdag, dus laat de Duitsers ook maar komen!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Absurd volkslied eigenlijkZo lijken de Nederlanders wel halve Spanjaarden en halve Duitsers
Heeft bij ons mam niet geholpen kkveel rimpels mattiequote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat bij je moeder zo goed stond betekent niet dat het haar ook zal staan.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Daar zou ik geen nee tegen zeggen. Ik vind het zo erg dat ik nu geen nasi meer kan maken.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil wel even nasi met gehakt komen maken
Kom je uit Brabant?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze is knapper met druppels zaad op dr gezicht
Victoria Justicequote:
Elke avond hele elftallen Somaliers afwerken... dan krijg je dat.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft bij ons mam niet geholpen kkveel rimpels mattie
Je hebt toch niks aan je klauwen, of wel dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen. Ik vind het zo erg dat ik nu geen nasi meer kan maken.
quote:
Zeer goed, kutduitsers ookquote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
En je weet wat Oranje met de Spanjaarden heeft gedaan vrijdag, dus laat de Duitsers ook maar komen!
"Duitse" betekende vroegah hetzelfde als Dietse. Nederlanders waren een Diets volk.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Absurd volkslied eigenlijkZo lijken de Nederlanders wel halve Spanjaarden en halve Duitsers
Zelfde als mijn UIquote:
Graag zie ik het precieze verhaal in de rustquote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Duitse" betekende vroegah hetzelfde als Dietse. Nederlanders waren een Diets volk.
"De koning van Hispanje heb ik altijd geëerd" zit erin om religieuze redenen, het precieze verhaal weet ik zo 1-2-3 niet.
Willem v Oranje etc vs Prins Philips van Spanjequote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Duitse" betekende vroegah hetzelfde als Dietse. Nederlanders waren een Diets volk.
"De koning van Hispanje heb ik altijd geëerd" zit erin om religieuze redenen, het precieze verhaal weet ik zo 1-2-3 niet.
Misschien is dit een optie:quote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen. Ik vind het zo erg dat ik nu geen nasi meer kan maken.
Victoria Justicequote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie is dit?![]()
Zij komt op twee, na Zlata.
Dit was ook een idiote overtredingquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
Evra zal dit wel weer een racistisch getinte aanslag vinden.
Die verkopen ze niet meer bij de Jumboquote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Misschien is dit een optie:
[ afbeelding ]
Zo'n regel moeten ze maar eens invoeren.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Irritatie100 het volgende:
Gelijk dat om een kaart vragen
Ik zou die vent die erom vraagt geel geven.
Nee.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus ik vroeg laatst aan mijn kleine zoon van 3 wat voor ras ik ben, en hij zei tegen mij:
Hond u ras
XDX XDDXDXDXDXDXDXXDXDXDDXDXD
Als je niet kan lopen kan je geen ingredienten kopen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hebt toch niks aan je klauwen, of wel dan?
Hou hier eens mee op.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Dus ik vroeg laatst aan mijn kleine zoon van 3 wat voor ras ik ben, en hij zei tegen mij:
Hond u ras
Albert Heijn heeft die blikken nog volop beschikbaarquote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef OverRated het volgende:
[..]
Die verkopen ze niet meer bij de Jumbo
dat hispanje heeft met sinterklaas te maken. hi kwam uit spanje vandaar hi-spanje.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Johannes, watskeburt dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet kan lopen kan je geen ingredienten kopen.
Groeten
Sint en Piet
Ik vond mijn grap over de inhaler van Froome beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
Hond u ras
Goed om te wetenquote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft die blikken nog volop beschikbaar
Sinterklaas komt uit Turkije kutquote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
dat hispanje heeft met sinterklaas te maken. hi kwam uit spanje vandaar hi-spanje.
Grgr Fokker89 de historicus
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje
1. Zlata
2. Victoria Justice
3. Alba
Precies, niet meer dan terecht lijkt me. Hij wil blijkbaar graag een kaart, dan kan hij er eentje krijgen ook.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zo'n regel moeten ze maar eens invoeren.
Melaniequote:
Appie.nl pikkie. Watskebeurt?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je niet kan lopen kan je geen ingredienten kopen.
Groeten
Sint en Piet
Even slecht.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond mijn grap over de inhaler van Froome beter.
Ik vodn dit de leuskte grap die ik in 68 jaar heb gemaaktquote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik vond mijn grap over de inhaler van Froome beter.
iddquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje
1. Zlata
2. Victoria Justice
3. Alba
Waarom staat Alba zo laag?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje
1. Zlata
2. Victoria Justice
3. Alba
Dan heb jij hele slechte humorquote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik vodn dit de leuskte grap die ik in 68 jaar heb gemaakt
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:08 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Precies, niet meer dan terecht lijkt me. Hij wil blijkbaar graag een kaart, dan kan hij er eentje krijgen ook.
Niet die in het centrum van Groningen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:07 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Albert Heijn heeft die blikken nog volop beschikbaar
Vergeten jullie niet om die in het tribunebabestopic te plaatsen???quote:
Ohquote:Op zondag 15 juni 2014 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet die in het centrum van Groningen.
Ze zit toch niet op de tribunequote:Op zondag 15 juni 2014 21:09 schreef outtayourleague het volgende:
[..]
Vergeten jullie niet om die in het tribunebabestopic te plaatsen???
Hoiquote:
Te lang geleden.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:10 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Van Velzen grappen zijn zooo 2009 ofzo iets, weet al niet meer hoe lang geleden dat een hype was
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had je geen kleiner plaatje kunnen nemen?
Dan zie je Valbuena niet meer.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Had je geen kleiner plaatje kunnen nemen?
Melanie > Albaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg klap na klap vandaag, dan kan deze er ook nog wel bij.
VERTEL DANquote:Op zondag 15 juni 2014 21:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik krijg klap na klap vandaag, dan kan deze er ook nog wel bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |