quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie nu pas dat Grueter commentaar geeft bij zijn geliefde.
Mrbanaan1, wat vind je hiervan?quote:
Omdat dat bij je moeder zo goed stond betekent niet dat het haar ook zal staan.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze is knapper met druppels zaad op dr gezicht
En je weet wat Oranje met de Spanjaarden heeft gedaan vrijdag, dus laat de Duitsers ook maar komen!quote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Absurd volkslied eigenlijkZo lijken de Nederlanders wel halve Spanjaarden en halve Duitsers
Heeft bij ons mam niet geholpen kkveel rimpels mattiequote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat dat bij je moeder zo goed stond betekent niet dat het haar ook zal staan.
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie nu pas dat Grueter commentaar geeft bij zijn geliefde.
Daar zou ik geen nee tegen zeggen. Ik vind het zo erg dat ik nu geen nasi meer kan maken.quote:Op zondag 15 juni 2014 20:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik wil wel even nasi met gehakt komen maken
Kom je uit Brabant?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ze is knapper met druppels zaad op dr gezicht
Victoria Justicequote:
Elke avond hele elftallen Somaliers afwerken... dan krijg je dat.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft bij ons mam niet geholpen kkveel rimpels mattie
Je hebt toch niks aan je klauwen, of wel dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen. Ik vind het zo erg dat ik nu geen nasi meer kan maken.
quote:
Zeer goed, kutduitsers ookquote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
En je weet wat Oranje met de Spanjaarden heeft gedaan vrijdag, dus laat de Duitsers ook maar komen!
"Duitse" betekende vroegah hetzelfde als Dietse. Nederlanders waren een Diets volk.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:04 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Absurd volkslied eigenlijkZo lijken de Nederlanders wel halve Spanjaarden en halve Duitsers
Zelfde als mijn UIquote:
Graag zie ik het precieze verhaal in de rustquote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Duitse" betekende vroegah hetzelfde als Dietse. Nederlanders waren een Diets volk.
"De koning van Hispanje heb ik altijd geëerd" zit erin om religieuze redenen, het precieze verhaal weet ik zo 1-2-3 niet.
Willem v Oranje etc vs Prins Philips van Spanjequote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
"Duitse" betekende vroegah hetzelfde als Dietse. Nederlanders waren een Diets volk.
"De koning van Hispanje heb ik altijd geëerd" zit erin om religieuze redenen, het precieze verhaal weet ik zo 1-2-3 niet.
Misschien is dit een optie:quote:Op zondag 15 juni 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar zou ik geen nee tegen zeggen. Ik vind het zo erg dat ik nu geen nasi meer kan maken.
Victoria Justicequote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wie is dit?![]()
Zij komt op twee, na Zlata.
Dit was ook een idiote overtredingquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:06 schreef Rabieluh het volgende:
Evra zal dit wel weer een racistisch getinte aanslag vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |