Mee eens ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:43 schreef wieisboos het volgende:
Ik vind geel nooit nodig in zo'n situatie...
Ik heb 4-0 gezegd in mijn pool, dus dat moet nu wel lukken toch.quote:
yupquote:Op zondag 15 juni 2014 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 4-0 gezegd in mijn pool, dus dat moet nu wel lukken toch.
idd. 2-0 in de 91e minuut ofzoquote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu maar hopen dat het niet te hard gaat
he die had ik goed in het pouletjequote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou perfect zijn. Als die kut Zwitser het nou niet had verneukt vanmiddag
Als ze winnen aan de Bacardi met Sagnaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Zou leuk zijn als Bacary Lasagna ook mag invallen.
Met saus van Remyaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
ja lijkt me leuk samen met Adil Bamiquote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Zijn wel erg Landreaug deze grapjes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, doe mij maar wat Griezman...quote:
Wokgerechtje. Noodles, kip en groente. En juice voor de smaak.quote:
Slechte grap Matuidiootquote:Op zondag 15 juni 2014 21:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Hoe heet de kast van Yolanthe?
Schneiderlinnenkast
[ afbeelding ]
Lat moment = no goalquote:
Ah dat is wel duidelijk dan..quote:Op zondag 15 juni 2014 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lat moment = no goal
rebound bij keeper = goal
Euroshopperquote:Op zondag 15 juni 2014 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Wat heb je aan het systeem als het niet 100% zeker is?Waarom in twijfel trekken? Was dit de budget versie of wat
Geprogrammeerd door de Syriër van Djeetje voor 500K fut coinsquote:Op zondag 15 juni 2014 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Wat heb je aan het systeem als het niet 100% zeker is?Waarom in twijfel trekken? Was dit de budget versie of wat
Zie mijn post. Ze hadden gewoon dat eerste moment niet moeten tonen.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:08 schreef ThadCastle het volgende:
Uiteraard, daar is dit systeem ook voor.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Mag een scheidsrechter die goal eigenlijk wel terug trekken?
Bij BBC begrepen ze het ook al niet.quote:
Nou bij die eerste testen van die unit mocht het niet namelijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard, daar is dit systeem ook voor.
Jawel. Ook in de Eredivisie.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou bij die eerste testen van die unit mocht het niet namelijk.
Systeem klopt toch gewoon..quote:
Heb je aandelen in dat systeem?quote:
Nee, maar je snapt toch wel hoe het zit. Niet naar die mongool van een commentator luisteren joh, het is zo duidelijkquote:Op zondag 15 juni 2014 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Heb je aandelen in dat systeem?
Gewoon pauper.
Het systeem klopt, de menselijke interpretatie faalt (bij sommige mensen).quote:Op zondag 15 juni 2014 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon pauper.
We kunnen wel zeggen dat sommige mensen niet oplettenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Het systeem klopt, de menselijke interpretatie faalt (bij sommige mensen).
OGquote:Op zondag 15 juni 2014 22:14 schreef DutchSL het volgende:
Is die goal nu aan Benzema gegeven of eigen doelpunt van de keeper ?
Nee ik ben a-technisch.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar je snapt toch wel hoe het zit. Niet naar die mongool van een commentator luisteren joh, het is zo duidelijk![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:12 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon pauper.
Wel wat als beste Europese land @ 10 ofzoquote:Op zondag 15 juni 2014 22:15 schreef poker4lifee het volgende:
Pre wk nog op frankrijk to win wk gezet Tim?
quote:Op zondag 15 juni 2014 22:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel wat als beste Europese land @ 10 ofzo
Dan ga je nu even slapenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef Rijst het volgende:
ik vind het niet zo leuk dat er over 2 uur nog een wedstijd is.Slecht voor de nachtrust
hey was je nou jarig vandaag dan of niet?quote:
nee volgende maandquote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hey was je nou jarig vandaag dan of niet?
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat Messi ervan gaat bakken, vorige WK's was ie niet zo geweldig namelijk ..quote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Argentinië - Bosnië kan echt een leuke pot worden. Best een matige verdediging allebei en een leuke aanval. Ik heb 3-2 in de poule, al is dat meer hoop dan verwachting![]()
Heb ook Argentina over 6.5 goals scored in group stage, dus 3 goals zou dan ook wel lekker zijn vast
Die Spahic is toch best goed van Bosniëquote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Argentinië - Bosnië kan echt een leuke pot worden. Best een matige verdediging allebei en een leuke aanval. Ik heb 3-2 in de poule, al is dat meer hoop dan verwachting![]()
Heb ook Argentina over 6.5 goals scored in group stage, dus 3 goals zou dan ook wel lekker zijn vast
Bizarquote:Op zondag 15 juni 2014 22:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik had het begin van de wedstrijd gemist, blijkbaar geen volksliederen gespeeld, wtf
Blind ook nietquote:Op zondag 15 juni 2014 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat Messi ervan gaat bakken, vorige WK's was ie niet zo geweldig namelijk ..
welke site heeft dat soort bets allemaal?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
hmm, vaagquote:
Die van gisteren bij Engeland was ook echt moeilijk om te zienquote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Al de 2e keer dat het Nederlandse commentaar denkt dat het een goal is terwijl hij in het zijnet gaat...
Begovic ook, maar de rest niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Spahic is toch best goed van Bosnië
Eentje was bij Betfair, eentje bij Tipico. Maar die hadden ze bij Unibet ook gewoon.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
welke site heeft dat soort bets allemaal?betfair?
[..]
hmm, vaag
Als je voorbij de grens van Mongolie komt ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die van gisteren bij Engeland was ook echt moeilijk om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |