Dan ga je nu even slapenquote:Op zondag 15 juni 2014 22:19 schreef Rijst het volgende:
ik vind het niet zo leuk dat er over 2 uur nog een wedstijd is.Slecht voor de nachtrust
hey was je nou jarig vandaag dan of niet?quote:
nee volgende maandquote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hey was je nou jarig vandaag dan of niet?
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat Messi ervan gaat bakken, vorige WK's was ie niet zo geweldig namelijk ..quote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Argentinië - Bosnië kan echt een leuke pot worden. Best een matige verdediging allebei en een leuke aanval. Ik heb 3-2 in de poule, al is dat meer hoop dan verwachting![]()
Heb ook Argentina over 6.5 goals scored in group stage, dus 3 goals zou dan ook wel lekker zijn vast
Die Spahic is toch best goed van Bosniëquote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
Argentinië - Bosnië kan echt een leuke pot worden. Best een matige verdediging allebei en een leuke aanval. Ik heb 3-2 in de poule, al is dat meer hoop dan verwachting![]()
Heb ook Argentina over 6.5 goals scored in group stage, dus 3 goals zou dan ook wel lekker zijn vast
Bizarquote:Op zondag 15 juni 2014 22:20 schreef DutchSL het volgende:
Ik had het begin van de wedstrijd gemist, blijkbaar geen volksliederen gespeeld, wtf
Blind ook nietquote:Op zondag 15 juni 2014 22:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ben gewoon nieuwsgierig naar wat Messi ervan gaat bakken, vorige WK's was ie niet zo geweldig namelijk ..
welke site heeft dat soort bets allemaal?quote:Op zondag 15 juni 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
hmm, vaagquote:
Die van gisteren bij Engeland was ook echt moeilijk om te zienquote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Al de 2e keer dat het Nederlandse commentaar denkt dat het een goal is terwijl hij in het zijnet gaat...
Begovic ook, maar de rest niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die Spahic is toch best goed van Bosnië
Eentje was bij Betfair, eentje bij Tipico. Maar die hadden ze bij Unibet ook gewoon.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
welke site heeft dat soort bets allemaal?betfair?
[..]
hmm, vaag
Als je voorbij de grens van Mongolie komt ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 22:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die van gisteren bij Engeland was ook echt moeilijk om te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |