Eensquote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankrijk Honduras nu keihard gaat afstraffen met 2 goals verschil minstens.
Voor rust aub.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankrijk Honduras nu keihard gaat afstraffen met 2 goals verschil minstens.
Kuipers ja, vooral dat hij die Engelsen geen penalty gaf.. zegt men wel eens wat over zuid Europeanen. Die pacenegers lagen daar wel 5x in het 16-meter gebied om een pingel te smeken.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef elshaarawy92 het volgende:
Beste scheids tot nu toe die van Engeland - Italie...
Ik keek BBC en die vonden hem goed fluiten. Hadden geen negatief commentaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kuipers ja, vooral dat hij die Engelsen geen penalty gaf.. zegt men wel eens wat over zuid Europeanen. Die pacenegers lagen daar wel 5x in het 16-meter gebied om een pingel te smeken.
Frankrijk is ook kut, hebben geluk met deze groep.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Toch vind ik het niet echt lekker ogen achterin bij die Fransen. Beetje chaotisch. Paar momenten al dat hij net goed viel voor ze, anders 2 of 3 tegen 1.
Misschien kan die Honduras wel even wat Giroud in het eten strooien jaquote:
Heb je er centjes op staan of heb je 20 IF Girouds of ben je gewoon de Arsenal supporter die graag zijn spelertjes ziet?quote:
Scoritoquote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je er centjes op staan of heb je 20 IF Girouds of ben je gewoon de Arsenal supporter die graag zijn spelertjes ziet?
Figueiroa natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie moet ik eigenlijk kennen van Honduras? Alleen die Palacios heeft bij Stoke gespeeld toch?
Izaguirre, Figueroa?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie moet ik eigenlijk kennen van Honduras? Alleen die Palacios heeft bij Stoke gespeeld toch?
Speelt.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Figueroa vanwege die goal vanaf de middellijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat is die mafketel die toen van eigen helft scoorde toch?
Espinoza speelt bij Wigan en Palacios bij Stoke. Bernardez bij SJ Earthquakes.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
En Espinoza zit bij Stoke. Najar ken ik zelf ook nog van Anderlecht. Wel een leuk spelertje is dat.
Ach, allemaal hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Espinoza speelt bij Wigan en Palacios bij Stoke. Bernardez bij SJ Earthquakes.
echt een bezemsteelquote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Benzema verneukt zoveel aanvallen altijd. Of hij vertraagt ze.
Wilde hem al noemen, maar eerst even opgezocht of hij wel meedeed en nee dusquote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie dat Suazo ook gewoon in WC FUT zit terwijl hij al 2 jaar niet meer voetbalt
Ik vond het verhaal over Najar best interessant.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een onzin komt er uit die commentator zeg.
Waarom? Je weet toch dat Benzema de voorkeur gaat krijgen?quote:
Ja echt spannend om in een wedstrijd te horen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal over Najar best interessant.
Nee, Benzema zou starten op links en Giroud in de spits. Was een experiment in de voorbereiding waar ze erg tevreden over waren. Giroud speelde iedere wedstrijd in de voorbereiding en was de beste speler. Grote verrassing dat hij nu op de bank zit.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom? Je weet toch dat Benzema de voorkeur gaat krijgen?
komodovaranequote:
Denk dat die coach het licht heeft gezien en besloten heeft Giroud zo weinig mogelijk te laten spelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Benzema zou starten op links en Giroud in de spits. Was een experiment in de voorbereiding waar ze erg tevreden over waren. Giroud speelde iedere wedstrijd in de voorbereiding en was de beste speler. Grote verrassing dat hij nu op de bank zit.
Met Giroud was het nu al minimaal 2-0 geweest.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat die coach het licht heeft gezien en besloten heeft Giroud zo weinig mogelijk te laten spelen.
Mee eens ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:43 schreef wieisboos het volgende:
Ik vind geel nooit nodig in zo'n situatie...
Ik heb 4-0 gezegd in mijn pool, dus dat moet nu wel lukken toch.quote:
yupquote:Op zondag 15 juni 2014 21:44 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik heb 4-0 gezegd in mijn pool, dus dat moet nu wel lukken toch.
idd. 2-0 in de 91e minuut ofzoquote:Op zondag 15 juni 2014 21:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nu maar hopen dat het niet te hard gaat
he die had ik goed in het pouletjequote:Op zondag 15 juni 2014 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zou perfect zijn. Als die kut Zwitser het nou niet had verneukt vanmiddag
Als ze winnen aan de Bacardi met Sagnaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
Zou leuk zijn als Bacary Lasagna ook mag invallen.
Met saus van Remyaquote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
ja lijkt me leuk samen met Adil Bamiquote:Op zondag 15 juni 2014 21:48 schreef Tim86 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |