Ach, allemaal hetzelfdequote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Espinoza speelt bij Wigan en Palacios bij Stoke. Bernardez bij SJ Earthquakes.
echt een bezemsteelquote:Op zondag 15 juni 2014 21:35 schreef ThadCastle het volgende:
Benzema verneukt zoveel aanvallen altijd. Of hij vertraagt ze.
Wilde hem al noemen, maar eerst even opgezocht of hij wel meedeed en nee dusquote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik zie dat Suazo ook gewoon in WC FUT zit terwijl hij al 2 jaar niet meer voetbalt
Ik vond het verhaal over Najar best interessant.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wat een onzin komt er uit die commentator zeg.
Waarom? Je weet toch dat Benzema de voorkeur gaat krijgen?quote:
Ja echt spannend om in een wedstrijd te horen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond het verhaal over Najar best interessant.
Nee, Benzema zou starten op links en Giroud in de spits. Was een experiment in de voorbereiding waar ze erg tevreden over waren. Giroud speelde iedere wedstrijd in de voorbereiding en was de beste speler. Grote verrassing dat hij nu op de bank zit.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:37 schreef DuTank het volgende:
[..]
Waarom? Je weet toch dat Benzema de voorkeur gaat krijgen?
komodovaranequote:
Denk dat die coach het licht heeft gezien en besloten heeft Giroud zo weinig mogelijk te laten spelen.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Benzema zou starten op links en Giroud in de spits. Was een experiment in de voorbereiding waar ze erg tevreden over waren. Giroud speelde iedere wedstrijd in de voorbereiding en was de beste speler. Grote verrassing dat hij nu op de bank zit.
Met Giroud was het nu al minimaal 2-0 geweest.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat die coach het licht heeft gezien en besloten heeft Giroud zo weinig mogelijk te laten spelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |