Eensquote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankrijk Honduras nu keihard gaat afstraffen met 2 goals verschil minstens.
Voor rust aub.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik hoop dat Frankrijk Honduras nu keihard gaat afstraffen met 2 goals verschil minstens.
Kuipers ja, vooral dat hij die Engelsen geen penalty gaf.. zegt men wel eens wat over zuid Europeanen. Die pacenegers lagen daar wel 5x in het 16-meter gebied om een pingel te smeken.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:28 schreef elshaarawy92 het volgende:
Beste scheids tot nu toe die van Engeland - Italie...
Ik keek BBC en die vonden hem goed fluiten. Hadden geen negatief commentaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Kuipers ja, vooral dat hij die Engelsen geen penalty gaf.. zegt men wel eens wat over zuid Europeanen. Die pacenegers lagen daar wel 5x in het 16-meter gebied om een pingel te smeken.
Frankrijk is ook kut, hebben geluk met deze groep.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:30 schreef Tim86 het volgende:
Toch vind ik het niet echt lekker ogen achterin bij die Fransen. Beetje chaotisch. Paar momenten al dat hij net goed viel voor ze, anders 2 of 3 tegen 1.
Misschien kan die Honduras wel even wat Giroud in het eten strooien jaquote:
Heb je er centjes op staan of heb je 20 IF Girouds of ben je gewoon de Arsenal supporter die graag zijn spelertjes ziet?quote:
Scoritoquote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Heb je er centjes op staan of heb je 20 IF Girouds of ben je gewoon de Arsenal supporter die graag zijn spelertjes ziet?
Figueiroa natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie moet ik eigenlijk kennen van Honduras? Alleen die Palacios heeft bij Stoke gespeeld toch?
Izaguirre, Figueroa?quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie moet ik eigenlijk kennen van Honduras? Alleen die Palacios heeft bij Stoke gespeeld toch?
Speelt.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Figueroa vanwege die goal vanaf de middellijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 21:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach dat is die mafketel die toen van eigen helft scoorde toch?
Espinoza speelt bij Wigan en Palacios bij Stoke. Bernardez bij SJ Earthquakes.quote:Op zondag 15 juni 2014 21:34 schreef Tim86 het volgende:
En Espinoza zit bij Stoke. Najar ken ik zelf ook nog van Anderlecht. Wel een leuk spelertje is dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |