Ik weet wel wat jij prettig vindtquote:
Na 1 dag al? Daar verbaas ik me altijd over. Ik ben vrijwel altijd alleen en verveel me eigenlijk zelden.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:34 schreef Adolecens het volgende:
Hele dag al alleen.. Begin me nu lichtelijk te vervelen ook
Nee, ik kop 'm niet in.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Na 1 dag al? Daar verbaas ik me altijd over. Ik ben vrijwel altijd alleen en verveel me eigenlijk zelden.
Ik heb meer last van verveling als ik bij mensen ben waar ik niks mee heb, dan wanneer ik alleen thuis zitquote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Na 1 dag al? Daar verbaas ik me altijd over. Ik ben vrijwel altijd alleen en verveel me eigenlijk zelden.
Met je kop door de helluftquote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Woon bij het strand en kom er echt nooit
Dan zou ik er echt zo vaak komen als ik dichtbij zou wonen.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Woon bij het strand en kom er echt nooit
Ja maar dan moet je van je zolderkamertje... weet je hoe eng?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt zo vaak komen als ik dichtbij zou wonen.
Ik zit toch helemaal niet op mijn zolderkamer.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je van je zolderkamertje... weet je hoe eng?
Dat is te merken jaquote:
Vind het vooral zonde van m'n tijd om daar een middag te gaan bakken. Vroeger kwam ik er wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met je kop door de helluft
Ik woonde ook vlakbij. En nog steeds hou ik er van
Gewoonte geworden denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt zo vaak komen als ik dichtbij zou wonen.
Dat dusquote:Op zondag 15 juni 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je van je zolderkamertje... weet je hoe eng?
Kom zo! Waar kan ik je oppikken?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is te merken ja![]()
Ben je er al bijna
Bij mij thuis?quote:
Da's shitquote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Hier doen we alleen strontwandelingen. Van het ene hondenuitlaatveldje naar de mestschuur van boer Jan.
Precies, dat heb ik ook. Van die verjaardagen van verre familieleden/vage kennissen die je nauwelijks kent etc.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb meer last van verveling als ik bij mensen ben waar ik niks mee heb, dan wanneer ik alleen thuis zit
Het gaat toch om strandwandelingen?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het vooral zonde van m'n tijd om daar een middag te gaan bakken. Vroeger kwam ik er wel.
[..]
Gewoonte geworden denk ik
[..]
Dat dus
Ow ja, stom. Even "thuis" intikken in de TomTom.quote:
Oh jij bent ook al een provinciaal?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Hier doen we alleen strontwandelingen. Van het ene hondenuitlaatveldje naar de mestschuur van boer Jan.
Potato potato, alsnog zonde van tijd.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat toch om strandwandelingen?
Ik verveel me ook niet snel, maar soms dan heb je nergens zin in en is alles stomquote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik verveel me ook niet snel, maar soms dan heb je nergens zin in en is alles stom
Zoiets dus. Beetje huishouden gedaan en relaxt een vrije zondagquote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik verveel me ook niet snel, maar soms dan heb je nergens zin in en is alles stom
Thuis in brabant bij MK moet je intikkenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, stom. Even "thuis" intikken in de TomTom.
Vind ik niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Potato potato, alsnog zonde van tijd.
Zeker, ik denk dat iedereen weleens dat soort buien heeft. Ik had ze tot een tijd terug best vaak, maar gelukkig minderd het inmiddels flink.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet opruimen en een verslag schrijven..... Ik wil liever buiten liggenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik heb gewoon weinig zin om iets te gaan doen vandaag.
Je weet dat ik een hekel aan mensen heb he?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Lekker rustgevend. Mensen kijken, de zee horen en ruiken
De zeeluchtquote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Het huishouden is dan wel weer handig op zondag ja!quote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoiets dus. Beetje huishouden gedaan en relaxt een vrije zondag
Mja ik ben ook heel brak van gisterquote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, ik denk dat iedereen weleens dat soort buien heeft. Ik had ze tot een tijd terug best vaak, maar gelukkig minderd het inmiddels flink.
Je kunt ook naar delen gaan waar weinig tot geen mensen zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat ik een hekel aan mensen heb he?
Gewoon dat laatste al ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik niet.
standjesmeet?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De zeeluchtmensen kijken
ik heb zin in de standmeet
Welke is jouw favoriet?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De zeeluchtmensen kijken
ik heb zin in de standmeet
Fokken zonder bril op is echt geen goed ideequote:
Wanneer?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fokken zonder bril op is echt geen goed idee![]()
stRandmeet dus
quote:
Ga je buiten liggend je verslag schrijven en laat je Bobby opruimenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet opruimen en een verslag schrijven..... Ik wil liever buiten liggen
Dat schiet niet op hier, dan alsnog blèrende kutkinderen en mensenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt ook naar delen gaan waar weinig tot geen mensen zijn
De zolder is helaas mijn gebiedquote:Op zondag 15 juni 2014 17:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga je buiten liggend je verslag schrijven en laat je Bobby opruimen
Niet aan mij toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat ik een hekel aan mensen heb he?
Ah, dan moet het goed komen. Kleed je maar vast omquote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Thuis in brabant bij MK moet je intikken
ook als er geen schoolvakanties zijn?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat schiet niet op hier, dan alsnog blèrende kutkinderen en mensen
Ow! De zolder!quote:Op zondag 15 juni 2014 17:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De zolder is helaas mijn gebieddaar kan hij weinig mee.
Ja! Komt Greenpeace achter mij aanhollen om mij vanwege mijn pens terug de zee in te rollen.quote:
Uiteraard nietquote:
Het blijft gewoon druk hier, of je moet heen gaan met -10 ja dan zou het nog kunnen. Helemaal met turn up the beach hier wordt het steeds drukker.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:35 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
ook als er geen schoolvakanties zijn?
Ik ben vorig jaar een dag in oktober gegaan, was prachtig weer. En er waren niet veel mensen. Heerlijk was het.
Dooooo uuuuu speeeeeaaaaaakkkkk whhaaaaaaalllleeeeee...?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja! Komt Greenpeace achter mij aanhollen om mij vanwege mijn pens terug de zee in te rollen.
Ga dan ergens anders naar het strand.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uiteraard niet![]()
[..]
Het blijft gewoon druk hier, of je moet heen gaan met -10 ja dan zou het nog kunnen. Helemaal met turn up the beach hier wordt het steeds drukker.
Telt een goed gesprek met Ien Dales?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dooooo uuuuu speeeeeaaaaaakkkkk whhaaaaaaalllleeeeee...?
[ afbeelding ]
Ik wil helemaal niet naar het strandquote:Op zondag 15 juni 2014 17:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga dan ergens anders naar het strand.
Ik welquote:Op zondag 15 juni 2014 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet naar het strand
Sowieso heb ik geen date/relatie of dat soort bende dus ik zie het nut er niet van, tijd verspilling
Ik hou niet van kapsalon, maar zat wel aan doner te denkenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een kapsalon shaorma/doner besteld.
Ook lekkerquote:
Zonde om dat vlees in de steek te latenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Ha! Na 400 X de vraag of ik echt niet bleef bbq-en eindelijk ontsnapt.
heerlijk om niet bij de familie te zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 17:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hou niet van kapsalon, maar zat wel aan doner te denken
[..]
Ook lekker
[..]
Zonde om dat vlees in de steek te laten
Ja okequote:Op zondag 15 juni 2014 17:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk om niet bij de familie te zijn
en al helemaal op die verplichte dagenquote:
Ik ga eerst eten. En dan avondritueel met de mannen. En dan doe ik ff niks meer.quote:
Heb je nog niks aan als ze je dan vastgebonden achter in een busje laten liggenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten. En dan avondritueel met de mannen. En dan doe ik ff niks meer.
Tenzij iemand me ontvoert naar het strand, maar die kans acht ik erg klein.
Geen last meer vanquote:Op zondag 15 juni 2014 17:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en al helemaal op die verplichte dagen
Ja maar. Nee.. nou dat is niet de bedoeling dan he..quote:Op zondag 15 juni 2014 17:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je nog niks aan als ze je dan vastgebonden achter in een busje laten liggen
Verdomme Roy, wat een goed idee.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb een kapsalon shaorma/doner besteld.
Jij wil een schriftelijke uitnodiging of het de Freule blieft plaats te nemen achter in het motorvoertuig?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar. Nee.. nou dat is niet de bedoeling dan he..
Zolang ik maar niet hoeft, vind ik het bestquote:Op zondag 15 juni 2014 17:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ga eerst eten. En dan avondritueel met de mannen. En dan doe ik ff niks meer.
Tenzij iemand me ontvoert naar het strand, maar die kans acht ik erg klein.
Neen!quote:Op zondag 15 juni 2014 17:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij wil een schriftelijke uitnodiging of het de Freule blieft plaats te nemen achter in het motorvoertuig?
Op het strand mag je wel uit de kofferbak.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neen!
Ik wil dan wel het strand zien
Saai ben jequote:Op zondag 15 juni 2014 17:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang ik maar niet hoeft, vind ik het best
Dan zet ik de deur wel even open en mag je blinddoek af.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neen!
Ik wil dan wel het strand zien
Ik geloof er niks vanquote:Op zondag 15 juni 2014 17:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt best mee
Plus ik heb andere kwaliteiten
Bertje Visscherquote:Op zondag 15 juni 2014 17:58 schreef LovelyLady het volgende:
Oeh en ik moet morgenochtend kaartjes regelen voor bert visscher.
Dat gaat nog moeilijk worden
Er staat dat je op de site met creditcard en ideal kan betalen. Maar hoe gaat dat met telefonische kaartjes bestellen?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bertje Visscher
Daar wil ik ook wel weer een keer naar toe.
Terwijl je aan de lijn hangt geld brengen.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er staat dat je op de site met creditcard en ideal kan betalen. Maar hoe gaat dat met telefonische kaartjes bestellen?
Creditcard kan dan via je nummer doorgeven.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Er staat dat je op de site met creditcard en ideal kan betalen. Maar hoe gaat dat met telefonische kaartjes bestellen?
quote:Op zondag 15 juni 2014 18:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Terwijl je aan de lijn hangt geld brengen.
- Waar zit uw kantoor dan?quote:
Bij de meeste kun je inderdaad zelf een stoel kiezen.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:09 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga morgen online proberen, dan heb je enigsinds invloed op plaatskeuze
Ja al zijn zulke sites natuurlijk al snel overbezetquote:Op zondag 15 juni 2014 18:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij de meeste kun je inderdaad zelf een stoel kiezen.
Juist.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja al zijn zulke sites natuurlijk al snel overbezet
Dilemma's
#firstworldproblems
quote:Op zondag 15 juni 2014 18:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Juist.
Vroegah, toen je nog dagen voor verkoop in de rij ging liggen voor het postkantoor.
3 dagen in een rij gelegen voor een concert van Duran Duran. Ik was toen 13 geloof ik.quote:
Nostalgiequote:Op zondag 15 juni 2014 18:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
3 dagen in een rij gelegen voor een concert van Duran Duran. Ik was toen 13 geloof ik.
Enorm gezellig ook. Was wel een deel van de voorpret eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nostalgie![]()
Ik kan me die rijen bij het GWK op het station ook nog wel herinneren ...
Nu zou iedereen met zijn telefoon bezig zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Enorm gezellig ook. Was wel een deel van de voorpret eigenlijk.
Maar heel even. Na een paar uur zijn die krengen toch leeg.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nu zou iedereen met zijn telefoon bezig zijn.
quote:
Over 100 jaar graven ze gewoon 3310's op met nog een halfvolle batterij joh.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar heel even. Na een paar uur zijn die krengen toch leeg.
Edt: Alleen de persoon met een 3310 zit na 3 dagen nog vrolijk snake te spelen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 100 jaar graven ze gewoon 3310's op met nog een halfvolle batterij joh.
Ik heb mijn 3310 nog ergens in een kast liggen, of hij nog werkt geen idee.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over 100 jaar graven ze gewoon 3310's op met nog een halfvolle batterij joh.
Vast wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 18:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb mijn 3310 nog ergens in een kast liggen, of hij nog werkt geen idee.
Indien geen lekkere tintelingen. Niet naar kijken dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:02 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg hier tintelingen van.
Met een Schotse lekkernij er in?quote:
Niet weer die discussie over liefmans he?quote:
Welke discussie?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet weer die discussie over liefmans he?![]()
Ja nu alquote:
Ah, dan heb je die op mijn fb gemist.quote:
8uur is koffietijd! Koffie om 7uur kan dus nietquote:Op zondag 15 juni 2014 19:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Welke discussie?
[..]
Ja nu al
en eigenlijk moet ik nog een berg strijken maar meh ,.. nu nog even niet
Oh dat liefmans geen bier isquote:
Het is ook helemaal geen 7 uur...quote:Op zondag 15 juni 2014 19:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
8uur is koffietijd! Koffie om 7uur kan dus niet
Dan is het maar gedaan toch.
Ja.quote:
Het is fruitbier, maar of je het echt bier kan noemen.....quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh dat liefmans geen bier is
[..]
Het is ook helemaal geen 7 uur...
Maar wel lekker.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is fruitbier, maar of je het echt bier kan noemen.....
Maar die discussie zal ook wel eens gevoerd zijn met rosé bier, en met kriek, en radler...
Welke smaak is dat?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Ik had gisteren Jillz Red, dat was ook wel lekker
Wijfquote:Op zondag 15 juni 2014 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Een man moet alleen bier drinken of zo?quote:
Ja die is ook wel lekkerquote:Op zondag 15 juni 2014 19:25 schreef Vinniiee het volgende:
Heuj is dat nieuw?quote:
Jij meet geen mensen dus spoel het lekker door de wasbakquote:Op zondag 15 juni 2014 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Jilz, nog steeds staan die bende
Als iemand het wil.
JA want dat is mannelijkquote:Op zondag 15 juni 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Een man moet alleen bier drinken of zo?
en boeren laten en kut roepenquote:Op zondag 15 juni 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
en kut roepenquote:Op zondag 15 juni 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
Jij meet geen mensen dus spoel het lekker door de wasbak
natuurlijk. al het andere is voor vrouwen, metromannen en latente homo's.quote:Op zondag 15 juni 2014 19:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
DAN DOE IK DAT WEL JA!quote:Op zondag 15 juni 2014 19:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Jij meet geen mensen dus spoel het lekker door de wasbak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
DAN DOE IK DAT WEL JA!
IK ZAL NOG EENS AARDIG DOEN!!$@#Ninja edit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Weet niet, krijg wel resultaten als ik daarop google, maar ik zie niets in de supermarkt daarvan staan.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
DAN DOE IK DAT WEL JA!
IK ZAL NOG EENS AARDIG DOEN!!$@#JIJ DOET NOOIT AARDIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumbo toevallig?quote:Op zondag 15 juni 2014 19:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Weet niet, krijg wel resultaten als ik daarop google, maar ik zie niets in de supermarkt daarvan staan.
Inkorten van postquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 19:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JIJ DOET NOOIT AARDIG![]()
!!!!!!!
Onee, dat is waarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |