Ik weet wel wat jij prettig vindtquote:
Na 1 dag al? Daar verbaas ik me altijd over. Ik ben vrijwel altijd alleen en verveel me eigenlijk zelden.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:34 schreef Adolecens het volgende:
Hele dag al alleen.. Begin me nu lichtelijk te vervelen ook
Nee, ik kop 'm niet in.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Na 1 dag al? Daar verbaas ik me altijd over. Ik ben vrijwel altijd alleen en verveel me eigenlijk zelden.
Ik heb meer last van verveling als ik bij mensen ben waar ik niks mee heb, dan wanneer ik alleen thuis zitquote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Na 1 dag al? Daar verbaas ik me altijd over. Ik ben vrijwel altijd alleen en verveel me eigenlijk zelden.
Met je kop door de helluftquote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Woon bij het strand en kom er echt nooit
Dan zou ik er echt zo vaak komen als ik dichtbij zou wonen.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat je zegt ben je zelf
Woon bij het strand en kom er echt nooit
Ja maar dan moet je van je zolderkamertje... weet je hoe eng?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt zo vaak komen als ik dichtbij zou wonen.
Ik zit toch helemaal niet op mijn zolderkamer.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je van je zolderkamertje... weet je hoe eng?
Dat is te merken jaquote:
Vind het vooral zonde van m'n tijd om daar een middag te gaan bakken. Vroeger kwam ik er wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met je kop door de helluft
Ik woonde ook vlakbij. En nog steeds hou ik er van
Gewoonte geworden denk ikquote:Op zondag 15 juni 2014 17:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan zou ik er echt zo vaak komen als ik dichtbij zou wonen.
Dat dusquote:Op zondag 15 juni 2014 17:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je van je zolderkamertje... weet je hoe eng?
Kom zo! Waar kan ik je oppikken?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is te merken ja![]()
Ben je er al bijna
Bij mij thuis?quote:
Da's shitquote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Hier doen we alleen strontwandelingen. Van het ene hondenuitlaatveldje naar de mestschuur van boer Jan.
Precies, dat heb ik ook. Van die verjaardagen van verre familieleden/vage kennissen die je nauwelijks kent etc.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb meer last van verveling als ik bij mensen ben waar ik niks mee heb, dan wanneer ik alleen thuis zit
Het gaat toch om strandwandelingen?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vind het vooral zonde van m'n tijd om daar een middag te gaan bakken. Vroeger kwam ik er wel.
[..]
Gewoonte geworden denk ik
[..]
Dat dus
Ow ja, stom. Even "thuis" intikken in de TomTom.quote:
Oh jij bent ook al een provinciaal?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:23 schreef BobbyB het volgende:
Hier doen we alleen strontwandelingen. Van het ene hondenuitlaatveldje naar de mestschuur van boer Jan.
Potato potato, alsnog zonde van tijd.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het gaat toch om strandwandelingen?
Ik verveel me ook niet snel, maar soms dan heb je nergens zin in en is alles stomquote:Op zondag 15 juni 2014 17:12 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik verveel me ook niet snel, maar soms dan heb je nergens zin in en is alles stom
Zoiets dus. Beetje huishouden gedaan en relaxt een vrije zondagquote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik verveel me ook niet snel, maar soms dan heb je nergens zin in en is alles stom
Thuis in brabant bij MK moet je intikkenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow ja, stom. Even "thuis" intikken in de TomTom.
Vind ik niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Potato potato, alsnog zonde van tijd.
Zeker, ik denk dat iedereen weleens dat soort buien heeft. Ik had ze tot een tijd terug best vaak, maar gelukkig minderd het inmiddels flink.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet opruimen en een verslag schrijven..... Ik wil liever buiten liggenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat ja.
Ik heb gewoon weinig zin om iets te gaan doen vandaag.
Je weet dat ik een hekel aan mensen heb he?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Lekker rustgevend. Mensen kijken, de zee horen en ruiken
De zeeluchtquote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Het huishouden is dan wel weer handig op zondag ja!quote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zoiets dus. Beetje huishouden gedaan en relaxt een vrije zondag
Mja ik ben ook heel brak van gisterquote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef yats het volgende:
[..]
Zeker, ik denk dat iedereen weleens dat soort buien heeft. Ik had ze tot een tijd terug best vaak, maar gelukkig minderd het inmiddels flink.
Je kunt ook naar delen gaan waar weinig tot geen mensen zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat ik een hekel aan mensen heb he?
Gewoon dat laatste al ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vind ik niet.
standjesmeet?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De zeeluchtmensen kijken
ik heb zin in de standmeet
Welke is jouw favoriet?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
De zeeluchtmensen kijken
ik heb zin in de standmeet
Fokken zonder bril op is echt geen goed ideequote:
Wanneer?quote:Op zondag 15 juni 2014 17:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Fokken zonder bril op is echt geen goed idee![]()
stRandmeet dus
quote:
Ga je buiten liggend je verslag schrijven en laat je Bobby opruimenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:31 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik moet opruimen en een verslag schrijven..... Ik wil liever buiten liggen
Dat schiet niet op hier, dan alsnog blèrende kutkinderen en mensenquote:Op zondag 15 juni 2014 17:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kunt ook naar delen gaan waar weinig tot geen mensen zijn
De zolder is helaas mijn gebiedquote:Op zondag 15 juni 2014 17:34 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ga je buiten liggend je verslag schrijven en laat je Bobby opruimen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |