Zoveel is er niet te dalen meer volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Szura het volgende:
Keldergod dadelijk lekker dalen in het wiel van Nibali, ook al is die overschat
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoveel is er niet te dalen meer volgens mij.
Na de top gaat het maar heel eventjes omlaag jaquote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoveel is er niet te dalen meer volgens mij.
Het was duidelijk dat het bergop niet goed genoeg is om weg te rijden.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Allemaal tactiek natuurlijk, dat opzichtige falen eerder deze week
Syntix werkt voor de BBC, ik voel het.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nou ja dat sky gefap is ook niet alles.
Valt meequote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nou ja dat sky gefap is ook niet alles.
Zal moeten om de witte trui te houden. Hij heeft 1.12 op Bardet...quote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk komen Kelder en co. nog wat dichterbij.
En kopgroep. En gaat dus misschien toch nog zijn gele trui behouden.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Alberto rijdt nu wel heel hard richting Nibali
Volgens mij kan Froome echt niet harder en gaat Porte al te snelquote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef groenen het volgende:
Waarom laten ze nog iemand van Sky in de kopgroep zitten? Heeft Froome het al opgegeven?
Met Bertje er dadelijk bij ga ze vliegenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zal moeten om de witte trui te houden. Hij heeft 1.12 op Bardet...
xxsquote:Op zondag 15 juni 2014 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Jammer dat Froome is gevallen, nu weten we alsnog zijn vorm niet.
Dit IS zijn vormquote:Op zondag 15 juni 2014 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Dit. Het zegt eigenlijk helemaal niets nu.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Hij moet ook gewoon in de tour vallen danquote:Op zondag 15 juni 2014 16:10 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit. Het zegt eigenlijk helemaal niets nu.
De 1ste bergrit was hij enorm sterk, toen kon Contador elke keer net z'n wiel houden, maar had hij geen energie meer over om te sprinten. Na zijn val is dat veranderd. Het kan dat Contador gewoon steeds beter wordt, maar gisteren werd Froome ook door Talansky gelost en vandaag door alles en iedereen.quote:
Gewoon even een mannetje opofferen om Froome in het ravijn te duwen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon in de tour vallen dan
Heb je die geoefend in de spiegel?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:12 schreef marcodej het volgende:
Froome is een beetje dom. Ploegleider roept 'Inhalen!', maar hij verstond 'Inhaler!' en grijpt nu in het luchtledige in zijn rugzakjes.
Ik heb voor de tour al 75 euro op Froome ingezetquote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd naar de odds van de bookmakers
Voor de Tour dan
ik zet vol in op andy schleckquote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd naar de odds van de bookmakers
Voor de Tour dan
Tegen 1.4 ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb voor de tour al 75 euro op Froome ingezet
die val zal hem geen goed hebben gedaan uiteraard.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De 1ste bergrit was hij enorm sterk, toen kon Contador elke keer net z'n wiel houden, maar had hij geen energie meer over om te sprinten. Na zijn val is dat veranderd. Het kan dat Contador gewoon steeds beter wordt, maar gisteren werd Froome ook door Talansky gelost en vandaag door alles en iedereen.
Marco van Duin.quote:
Unibet 1.78quote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen 1.4 ofzo?
Denk dat het nu circa 1.9 is..
Tegen 2.05 begin van het jaarquote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen 1.4 ofzo?
Denk dat het nu circa 1.9 is..
Dat is een prima odd...quote:
Wel een betere ploeg, sowieso met Kreuziger natuurlijk en Rogers en Roche zullen ook wel starten, lijkt me.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Guard het volgende:
[..]
die val zal hem geen goed hebben gedaan uiteraard.
Wat voor ploeg krijgt Bertje eigenlijk om zich heen in de Tour?
Want alles 3 weken zelf doen wordt toch wat lastig....
Doet Majka de tour of de vuelta?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een betere ploeg, sowieso met Kreuziger natuurlijk en Rogers en Roche zullen ook wel starten, lijkt me.
Iemand van 24 die 6e is geworden in de Giro dit jaar zou ik niet op proberen te stoken in de Tour.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef Mansjester het volgende:
Leukste koers tot nu toe van dit jaar imo
Zou uitstekend resultaat zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman nu virtueel op 4, Froome is ook weg uit het alg. klassement. Nu VDB2 nog achterhalen en hij staat op het podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |