Dit. Het zegt eigenlijk helemaal niets nu.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Jammer dat Froome is gevallen, nu weten we alsnog zijn vorm niet.
Hij moet ook gewoon in de tour vallen danquote:Op zondag 15 juni 2014 16:10 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit. Het zegt eigenlijk helemaal niets nu.
De 1ste bergrit was hij enorm sterk, toen kon Contador elke keer net z'n wiel houden, maar had hij geen energie meer over om te sprinten. Na zijn val is dat veranderd. Het kan dat Contador gewoon steeds beter wordt, maar gisteren werd Froome ook door Talansky gelost en vandaag door alles en iedereen.quote:
Gewoon even een mannetje opofferen om Froome in het ravijn te duwen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon in de tour vallen dan
Heb je die geoefend in de spiegel?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:12 schreef marcodej het volgende:
Froome is een beetje dom. Ploegleider roept 'Inhalen!', maar hij verstond 'Inhaler!' en grijpt nu in het luchtledige in zijn rugzakjes.
Ik heb voor de tour al 75 euro op Froome ingezetquote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd naar de odds van de bookmakers
Voor de Tour dan
ik zet vol in op andy schleckquote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd naar de odds van de bookmakers
Voor de Tour dan
Tegen 1.4 ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb voor de tour al 75 euro op Froome ingezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |