die val zal hem geen goed hebben gedaan uiteraard.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De 1ste bergrit was hij enorm sterk, toen kon Contador elke keer net z'n wiel houden, maar had hij geen energie meer over om te sprinten. Na zijn val is dat veranderd. Het kan dat Contador gewoon steeds beter wordt, maar gisteren werd Froome ook door Talansky gelost en vandaag door alles en iedereen.
Marco van Duin.quote:
Unibet 1.78quote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen 1.4 ofzo?
Denk dat het nu circa 1.9 is..
Tegen 2.05 begin van het jaarquote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen 1.4 ofzo?
Denk dat het nu circa 1.9 is..
Dat is een prima odd...quote:
Wel een betere ploeg, sowieso met Kreuziger natuurlijk en Rogers en Roche zullen ook wel starten, lijkt me.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Guard het volgende:
[..]
die val zal hem geen goed hebben gedaan uiteraard.
Wat voor ploeg krijgt Bertje eigenlijk om zich heen in de Tour?
Want alles 3 weken zelf doen wordt toch wat lastig....
Doet Majka de tour of de vuelta?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een betere ploeg, sowieso met Kreuziger natuurlijk en Rogers en Roche zullen ook wel starten, lijkt me.
Iemand van 24 die 6e is geworden in de Giro dit jaar zou ik niet op proberen te stoken in de Tour.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef Mansjester het volgende:
Leukste koers tot nu toe van dit jaar imo
Zou uitstekend resultaat zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman nu virtueel op 4, Froome is ook weg uit het alg. klassement. Nu VDB2 nog achterhalen en hij staat op het podium.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |