Staat idd nu dat het om 15.30 uur bgint op ES. Mooi. Al is er nu reclame en komen ze zo terug met andere racesquote:
Een ontspoorde goederentrein tegen een TGV.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:30 schreef OProg het volgende:
[ afbeelding ]
2 minuten achter het geel de SAXO trein.
Wel knap dat ze het nog hebben opgemerkt.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:32 schreef Cavaliers het volgende:
Ondertussen is Monfort in Zwitserland tegen een verkeersbord gereden en inmiddels afgevoerd naar het ziekenhuis. Dat is pech, 14e plek weg.
quote:
Is er uberhaupt iemand die naar de 24 uur van Le Mans gaat kijken? Lijkt me sterk.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:35 schreef Pedroso het volgende:
Wat heb je nou aan al dat gezeik en gepraat op ES ? Zit niemand op te wachten.
Ook volgens de liveticker van de Dauphine zelf, nog ruim 37,5 km te gaan.quote:
De meesten kijken op RTL7quote:Op zondag 15 juni 2014 15:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Is er uberhaupt iemand die naar de 24 uur van Le Mans gaat kijken? Lijkt me sterk.
Ook direct al een mooie etappe, alhoewel geen aankomst bergop.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:37 schreef Guard het volgende:
Dan maar even Zwitserland kijken terwijl we wachten op beeld
Beetje jammer, zoveel bergen en waarschijnlijk gewoon een sprintje.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook direct al een mooie etappe, alhoewel geen aankomst bergop.
[ afbeelding ]
Ik ben twee keer in de omgeving daar geweest, mede om te fietsen, en ik heb twee keer heel veel water naar beneden zien komen. Zoals het nu is dus.quote:
Die spaart zich voor de Tour, gaat voor een podiumplaats schijnt.quote:
Je moet iets als je voor de Dauphine afhankelijk bent van twitter en en een sporadische update.quote:
Als een ezel doortrekken.quote:
En dan als Froome er aan komt dan hij 2 seconden op kop rijden voor Froome.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een bruggenhoofd, dit ziet Martijn Ducrot graag.
Ze willen Contador uitlokkenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:46 schreef Pedroso het volgende:
Sky renners rijden gewoon door, lekker slim.
erg handig dat ie zich daarvoor eerst heeft laten uitzakken uit de kopgroep.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:45 schreef wimderon het volgende:
[..]
Een bruggenhoofd, dit ziet Martijn Ducrot graag.
Dat zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 15:48 schreef Sheepcidus het volgende:
geweldige koers en straks wint talansky
Misschien heeft Froome dat liever dan dat Contador wint.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:48 schreef Sheepcidus het volgende:
geweldige koers en straks wint talansky
quote:Op zondag 15 juni 2014 15:49 schreef groenen het volgende:
Denk dat dit wel slim is van Kelderman om mee te gaan.
Nee, Froome en Contador gaat ie niet inhalen qua tijd.quote:
Die is hij al voorbijquote:Op zondag 15 juni 2014 15:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, Froome en Contador gaat ie niet inhalen qua tijd.
Nee. Ik opende 3 jaar geleden al een Kelderman fantopic.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben je ziek, groenen? Heeft iemand je account gehackt?
Die 2 honden vechten om het verkeerde been.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:49 schreef groenen het volgende:
Denk dat dit wel slim is van Kelderman om mee te gaan.
Maar 39 seconden hoeft die, 10 boni kan die al pakken.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee, Froome en Contador gaat ie niet inhalen qua tijd.
Heeft geen Belkin truitje aan he, hij denkt waarschijnlijk dat ie voor een andere ploeg rijdt met z'n witte trui.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ben je ziek, groenen? Heeft iemand je account gehackt?
Bert heeft in zijn eentje niet echt heel veel tactische mogelijkheden.quote:
Alles voor de show.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:53 schreef Cavaliers het volgende:
Dus Contador en Froome gaan straks met elkaar strijden, terwijl ze beide verliezen?
Froome kan ook niet veel beter vrees ik.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:56 schreef Steven184 het volgende:
Bertje gaat best hard en Froome houdt gewoon vast aan de tactiek.
Je kunt het ook omdraaien he, Froome mee met Keizer.quote:
Als VDB2 zich goed voelt dan kan die het ook nog gaan worden.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:57 schreef Mykonos het volgende:
Talansky of Contador gaat dus eindzege opeisen.
Contador moet dan solo 2 minuten goed maken, als iemand het kan, is hij het wel, maar denk dat het teveel is eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:57 schreef Mykonos het volgende:
Talansky of Contador gaat dus eindzege opeisen.
Dan ga ik huile.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als VDB2 zich goed voelt dan kan die het ook nog gaan worden.
Talansky zag er wel beter uit gisterenquote:Op zondag 15 juni 2014 15:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Als VDB2 zich goed voelt dan kan die het ook nog gaan worden.
Durft die niet meer denk ikquote:
quote:Het Wereld Anti-Doping Agentschap WADA heeft een onderzoek gestart naar een attest dat Chris Froome van de UCI kreeg tijdens de Ronde van Romandië. Dat meldt de Franse krant Journal du dimanche. Aanleiding is het gebruik van een hoge dosis corticosteroïden tijdens de Zwitserse rittenkoers.
Froome kreeg van de UCI toestemming om het middel prednisolone te gebruiken vanwege een verkoudheid. Het middel zou volgens de regels enkel met een spray gebruikt mogen worden, maar Froome kreeg van de UCI toestemming om het oraal in te nemen. Froome zou de Ronde van Romandië uiteindelijk op zijn naam schrijven.
Of hij gaat gewoon nog een keer op zijn bek.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:59 schreef Szura het volgende:
Hopelijk pikt #vavafroome nog ff een griepje mee
Wel leuk een nederlander met koersinzichtquote:Op zondag 15 juni 2014 15:59 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch slim bekeken van Kelderman om mee te springen.
Grote kopgroep met Talansky en JvdB. Op ruim een minuut Nibali/Kelderman, daar weer een minuut achter Contador en vlak daarachter Froomequote:Op zondag 15 juni 2014 15:59 schreef Spockjuh_ het volgende:
ben er te laat ingehaakt maar kan nergens vinden wie waar rijdt. iemand een link o.i.d. ?
Afwachten wat er gebeurt als Peraud wegvalt. Slimste zou zijn als Bardet, VDB en Talansky dan vol kop over kop gaan rijden, maar denk niet dat dat gebeurt.quote:Op zondag 15 juni 2014 15:59 schreef Pedroso het volgende:
Benieuwd hoever de Astana's komen. Zo te zien status quo met de kopgroep.
Allebei ook goedquote:Op zondag 15 juni 2014 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Of hij gaat gewoon nog een keer op zijn bek.
check! tijd voor een zak borrelnootjesquote:Op zondag 15 juni 2014 16:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Grote kopgroep met Talansky en JvdB. Op ruim een minuut Nibali/Kelderman, daar weer een minuut achter Contador en vlak daarachter Froome
Talansky is veel en veel gevaarlijkerquote:Op zondag 15 juni 2014 16:00 schreef Mansjester het volgende:
Contador moet wel als hij de eindzege wil hebben, aangezien bijv Nibali al dikke voorsprong heeft
Die zullen wsl ook naar elkaar gaan kijken.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Afwachten wat er gebeurt als Peraud wegvalt. Slimste zou zijn als Bardet, VDB en Talansky dan vol kop over kop gaan rijden, maar denk niet dat dat gebeurt.
Dat heeft ie idd wel laten zien, koersinzicht heeft ie zeker.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:00 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Wel leuk een nederlander met koersinzicht
Een dikke minuutquote:Op zondag 15 juni 2014 16:02 schreef IbanMayo het volgende:
Hoe ver zitten Wilco en de Nib achter de kop?
Iets meer dan een minuutquote:Op zondag 15 juni 2014 16:02 schreef IbanMayo het volgende:
Hoe ver zitten Wilco en de Nib achter de kop?
Allemaal tactiek natuurlijk, dat opzichtige falen eerder deze weekquote:
Gewoon op Engels zettenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:02 schreef Mykonos het volgende:
[..]
En ook nog eens kut commentaar. Maar ja, we hebben iig (soms) beeld.
Zoveel is er niet te dalen meer volgens mij.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Szura het volgende:
Keldergod dadelijk lekker dalen in het wiel van Nibali, ook al is die overschat
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoveel is er niet te dalen meer volgens mij.
Na de top gaat het maar heel eventjes omlaag jaquote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zoveel is er niet te dalen meer volgens mij.
Het was duidelijk dat het bergop niet goed genoeg is om weg te rijden.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:03 schreef Guard het volgende:
[..]
Allemaal tactiek natuurlijk, dat opzichtige falen eerder deze week
Syntix werkt voor de BBC, ik voel het.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nou ja dat sky gefap is ook niet alles.
Valt meequote:Op zondag 15 juni 2014 16:04 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Nou ja dat sky gefap is ook niet alles.
Zal moeten om de witte trui te houden. Hij heeft 1.12 op Bardet...quote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk komen Kelder en co. nog wat dichterbij.
En kopgroep. En gaat dus misschien toch nog zijn gele trui behouden.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Alberto rijdt nu wel heel hard richting Nibali
Volgens mij kan Froome echt niet harder en gaat Porte al te snelquote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef groenen het volgende:
Waarom laten ze nog iemand van Sky in de kopgroep zitten? Heeft Froome het al opgegeven?
Met Bertje er dadelijk bij ga ze vliegenquote:Op zondag 15 juni 2014 16:07 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Zal moeten om de witte trui te houden. Hij heeft 1.12 op Bardet...
xxsquote:Op zondag 15 juni 2014 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Jammer dat Froome is gevallen, nu weten we alsnog zijn vorm niet.
Dit IS zijn vormquote:Op zondag 15 juni 2014 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Dit. Het zegt eigenlijk helemaal niets nu.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:09 schreef Sheepcidus het volgende:
Hij moet ook gewoon in de tour vallen danquote:Op zondag 15 juni 2014 16:10 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Dit. Het zegt eigenlijk helemaal niets nu.
De 1ste bergrit was hij enorm sterk, toen kon Contador elke keer net z'n wiel houden, maar had hij geen energie meer over om te sprinten. Na zijn val is dat veranderd. Het kan dat Contador gewoon steeds beter wordt, maar gisteren werd Froome ook door Talansky gelost en vandaag door alles en iedereen.quote:
Gewoon even een mannetje opofferen om Froome in het ravijn te duwen.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:11 schreef Momo... het volgende:
[..]
Hij moet ook gewoon in de tour vallen dan
Heb je die geoefend in de spiegel?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:12 schreef marcodej het volgende:
Froome is een beetje dom. Ploegleider roept 'Inhalen!', maar hij verstond 'Inhaler!' en grijpt nu in het luchtledige in zijn rugzakjes.
Ik heb voor de tour al 75 euro op Froome ingezetquote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd naar de odds van de bookmakers
Voor de Tour dan
ik zet vol in op andy schleckquote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Van_Poppel het volgende:
Ben benieuwd naar de odds van de bookmakers
Voor de Tour dan
Tegen 1.4 ofzo?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:13 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ik heb voor de tour al 75 euro op Froome ingezet
die val zal hem geen goed hebben gedaan uiteraard.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:11 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De 1ste bergrit was hij enorm sterk, toen kon Contador elke keer net z'n wiel houden, maar had hij geen energie meer over om te sprinten. Na zijn val is dat veranderd. Het kan dat Contador gewoon steeds beter wordt, maar gisteren werd Froome ook door Talansky gelost en vandaag door alles en iedereen.
Marco van Duin.quote:
Unibet 1.78quote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen 1.4 ofzo?
Denk dat het nu circa 1.9 is..
Tegen 2.05 begin van het jaarquote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen 1.4 ofzo?
Denk dat het nu circa 1.9 is..
Dat is een prima odd...quote:
Wel een betere ploeg, sowieso met Kreuziger natuurlijk en Rogers en Roche zullen ook wel starten, lijkt me.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:14 schreef Guard het volgende:
[..]
die val zal hem geen goed hebben gedaan uiteraard.
Wat voor ploeg krijgt Bertje eigenlijk om zich heen in de Tour?
Want alles 3 weken zelf doen wordt toch wat lastig....
Doet Majka de tour of de vuelta?quote:Op zondag 15 juni 2014 16:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een betere ploeg, sowieso met Kreuziger natuurlijk en Rogers en Roche zullen ook wel starten, lijkt me.
Iemand van 24 die 6e is geworden in de Giro dit jaar zou ik niet op proberen te stoken in de Tour.quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef Mansjester het volgende:
Leukste koers tot nu toe van dit jaar imo
Zou uitstekend resultaat zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 16:18 schreef Pedroso het volgende:
Kelderman nu virtueel op 4, Froome is ook weg uit het alg. klassement. Nu VDB2 nog achterhalen en hij staat op het podium.
Oke dan banaan, o nee hij rijdt niet meer in het geel , komkommer.quote:Op zondag 15 juni 2014 16:19 schreef Syntix het volgende:
[..]
Froome is te aangeslagen door zijn valpartij, ei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |