Ik dacht dat ik er één ging makenquote:Op maandag 30 juni 2014 15:53 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik ga t zo effe proberen hoor, ik heb toch vakantie.
Iemand tips over schrijfmateriaalkeuze?
Volgens mij gaat ze uitproberen om FOK!Stok op een lucifer te schrijvenquote:Op maandag 30 juni 2014 16:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik er één ging maken
Ach, jij mag het wel doen, begint ie ook eens ergens anders dan de randstad
Gewoon een ouderwetse balk, des noods met goedkoop kutslot
Toen ik op versturen drukte dacht ik dat ook even jaquote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze uitproberen om FOK!Stok op een lucifer te schrijven
Ik kan morgen wel even de fokstokjes wegbrengen. Geheid dat een mogelijke dader er 1tje mist.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Toen ik op versturen drukte dacht ik dat ook even ja
Ik kan pas morgenavond een blok hout regelen, en mocht er iemand zijn die eerder dan woensdag ergens een stok kan dumpen, laat het me even weten
Dat ja! Verder hou ik me koest, de nieuwe stok komt van nattekat.quote:Op maandag 30 juni 2014 16:22 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ze uitproberen om FOK!Stok op een lucifer te schrijven
Open een nieuw topic.quote:Op maandag 30 juni 2014 18:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel een nieuw spel aankomen: lucifers verspreid door Nederland. Doel: in elke gemeente van Nederland een luciferhoutje aan het plaatsnaambord vastmaken
Beetje jammer.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
FOK!LUCIFERS verspreid over Nederland #1 take-off
Het zijn tandenstokersquote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op maandag 30 juni 2014 19:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie toch in de link al dat je naar een post linked en niet naar een topic.quote:Op maandag 30 juni 2014 19:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het feit dat je erin trapte vind ik genoeg
Kon de OP zijnquote:Op dinsdag 1 juli 2014 09:23 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik zie toch in de link al dat je naar een post linked en niet naar een topic.
Ik wist niet eens dat dat bestondquote:Op dinsdag 1 juli 2014 10:28 schreef Maringo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet:
[ afbeelding ]
Ik zag het doordat ik over de link hover.
Aruba?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:08 schreef Nattekat het volgende:
13 juli vervalt mijn dagkaart... ik denk dat ik hem maar op een ver afgelegen plekje ga leggen waar geen Stoknapper ooit zal komen
Je kan toch gewoon met de bus of de rest fietsen?quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Waarom bestaat er geen station Texel?
Ik had hem daar gelegd als ik vanaf de trein gelijk op de pond kon stappen
Mijn fiets is helaas niet opvouwbaarquote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:46 schreef Maringo het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon met de bus of de rest fietsen?
En bedoel je niet Den Helder?
Met een ijzerzaag en ducktape is alles opvouwbaar.quote:Op dinsdag 1 juli 2014 16:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn fiets is helaas niet opvouwbaar
En ik mijd de bussen liever ivm geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |