Als je nog niet moe was, dan word je het wel van dit soort teringgezwel op de tribunes. Walgelijk dat ze dat niet gewoon verbieden, je zal er maar een hele wedstrijd naast moeten zittenquote:
Welke zenderquote:Op zondag 15 juni 2014 03:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga weer even 24u van lemans kijken voor een kwartier
ja je steelt zelf, dakhaasquote:Op zondag 15 juni 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja anders wordt de topic weer gestolen als ik 1 moet bedenken
Je had de laatste helemaal nietquote:Op zondag 15 juni 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoezo gestolen? Je had niet eens de LAPOquote:Op zondag 15 juni 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel man. Tegenwoordig is alles racisme zeker.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga ergens anders racistisch doen man
quote:FIFA: Together we fight match manipulation
Wen er maar aan, er mag niks meer tegenwoordig.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel man. Tegenwoordig is alles racisme zeker.
Nee, maar de grens schijnt tegenwoordig onzichtbaar te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel man. Tegenwoordig is alles racisme zeker.
Tweede seizoen is ruk.quote:
wtf,,,quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wen er maar aan, er mag niks meer tegenwoordig.
In mijn tijd was een avondklok voor negers heel normaal. Waar gaat het heen met de wereld.
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de grens schijnt tegenwoordig onzichtbaar te zijn.
Denk gewoon even na.
Hoe laat is het licht?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:50 schreef Maver24 het volgende:
oh ja, het wordt alweer licht buiten kijkend naar de Horizon
quote:
quote:
ja er stond: nog 1 post en deze is dichtquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja er stond: nog 1 post en deze is dicht
maar toen ging die niet dicht
dus ik dacht he hoe kan danou
Ik heb geen idee hoelaat het weer helemaal licht is, mag toch hopen dat ik voor die tijd naar bed benquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
In mijn tijd was een avondklok voor negers heel normaal. Waar gaat het heen met de wereld.
Jij bent echt geen toevoeging aan dit topic op deze manier.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja er stond: nog 1 post en deze is dicht
maar toen ging die niet dicht
dus ik dacht he hoe kan danou
Gast, hou nou maar opquote:Op zondag 15 juni 2014 03:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga niet haten man, iedereen maakt wel eens een voutje
ja leuk, die is vorig topic al gemaaktquote:Op zondag 15 juni 2014 03:51 schreef Grifte het volgende:
Jongens laten we die grapjes gewoon negeren
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Ik zie oranje shirtjes en denk dus als vanzelf aan het Nederlands elftal. Seedorf is erg zwart, dus heb ik de associatie met Seedorf. Ik heb hem vaak zien voetballen in het oranje.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de grens schijnt tegenwoordig onzichtbaar te zijn.
Denk gewoon even na.
Volgende x mag jij hem weer man.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent echt geen toevoeging aan dit topic op deze manier.
Jammer weer.
Wat heb jij tegen negers?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:51 schreef Grifte het volgende:
Jongens laten we die grapjes gewoon negeren
Ik ben gewoon serieus ouwe reus, 110% anti-racisme, #TeamBMIquote:Op zondag 15 juni 2014 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja leuk, die is vorig topic al gemaakt
Ligt met een G , heel goedquote:Op zondag 15 juni 2014 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lig er dus een half uur voordat het hier ligt wordt in
Ja, sorry, het is 'ik lich er dus'.quote:
Nee, je bent gewoon een enorme sukkel.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Ik zie oranje shirtjes en denk dus als vanzelf aan het Nederlands elftal. Seedorf is erg zwart, dus heb ik de associatie met Seedorf. Ik heb hem vaak zien voetballen in het oranje.
Als ik deze associatie post, ben ik een racist? Mensen die zoiets racisme noemen, zijn zelf racist. Blijkbaar slaan ze op tilt zodra er ook maar iets wordt gezegd dat zijdelings te maken heeft met huidskleur.
Nou jij kan er ook wat van hoor.quote:
Tot nu toe heeft de 2e helft nog niet echt teleurgesteld op dit WK.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:53 schreef hhh38 het volgende:
Best een aardige wedstrijd. Japan dat sinds de goal helaas wat achterover leunt en Ivoorkust dat redelijk goed combineert, het ontbreekt ze aan de afronding
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:53 schreef Drxx het volgende:
Ik hoor vogeltjes fluiten. Wat word ik daar altijd pisnijdig van.
Viel wat tegen bij Engeland - Italië en Mexico - Kameroen. (En Chili - Aussies in de laatste 20 minuten)quote:Op zondag 15 juni 2014 03:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de 2e helft nog niet echt teleurgesteld op dit WK.
Jij kijkt de NBA shit nu?quote:
Oh Mexico heb ik niet gekeken.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Viel wat tegen bij Engeland - Italië en Mexico - Kameroen. (En Chili - Aussies in de laatste 20 minuten)
Ik ook niet goed.quote:
Doelgroepsegmentatie, niets mis mee. Voorlopig gaan de makers hiervan er van uit dat ze zich wassen en hier voor betalen, niets racistisch aan lijkt me.quote:
+quote:Op zondag 15 juni 2014 03:47 schreef inZanity het volgende:
Toch vind ik Japan een beetje tegenvallen eerste helft. Hopelijk komt Endo er de tweede helft in.
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:56 schreef Grifte het volgende:
Waar is onze analist Perez, die zou prima passen in dit topic.
BMIquote:Op zondag 15 juni 2014 03:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik ben gewoon serieus ouwe reus, 110% anti-racisme, #TeamBMI
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:56 schreef Grifte het volgende:
Waar is onze analist Perez, die zou prima passen in dit topic.
Zeik niet zo man. Is gewoon geouwehoer wat hier allemaal gebeurd.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik voel me zelf niet geraakt, maar ik heb wel empatihsch vermogen.
Wow, scherpquote:Op zondag 15 juni 2014 03:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Doelgroepsegmentatie, niets mis mee. Voorlopig gaan de makers hiervan er van uit dat ze zich wassen en hier voor betalen, niets racistisch aan lijkt me.
Haal het precies, maar ook echt precies.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:58 schreef OverRated het volgende:
[..]
18:00 op werkdagen is echt een klote tijd vind ik.
Sommige mensen hier mogen normaal nooit zo laat opblijven. Hersenen werken dan niet zo goed meer denk ik.quote:
Dat komt bij het WK op Antartica in 2034.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het is jammer dat er niet weer een wedstrijd is om 06:00 en dan weer 3 uur verder etc, anders kon je gewoon 24/7 voetbal kijken.
Ik vind het vervelender als ik de vogels weer hoor fluiten en dat gebeurt nog iets eerder dan de zonsopkomst..quote:
WK met 64 landenquote:Op zondag 15 juni 2014 03:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
Het is jammer dat er niet weer een wedstrijd is om 06:00 en dan weer 3 uur verder etc, anders kon je gewoon 24/7 voetbal kijken.
Ik heb maar even een youtube filmpje aangeslingerd daaromquote:
jij hebt het dus in je ritme zitten. Maar ik heb ook geen powernap nodig om dit te halenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:00 schreef Cavaliers het volgende:
Jullie zijn echt zwakkelingen met je power naps en noemt het maar op. Dit doe ik elke avond. Dit is het einde van mijn kijk-eens-hoe-goed-ik-ben post.
Ik slaap hoogstens vier uur per dag.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
jij hebt het dus in je ritme zitten. Maar ik heb ook geen powernap nodig om dit te halen
Nee dankje, dan lukt het slapen zo niet meer.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:00 schreef OverRated het volgende:
[..]
Doe een cafeïne napMaar dan moet je eigenlijk 30 minuten hebben.
Dat werkt niet erg goed dan, anders zou je weten dat mijn opmerking niets met racisme te maken heeft.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik voel me zelf niet geraakt, maar ik heb wel empatihsch vermogen.
Dat is echt veel te weinig johquote:Op zondag 15 juni 2014 04:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik slaap hoogstens vier uur per dag.
Succes met de versnelde veroudering van je lichaam.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
4 uur is set refresh van NPO streams. Moet je even opnieuw inladen.quote:
wakker blijven en morgen een paar energie drinks knallenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:02 schreef CheeseHead1992 het volgende:
Ugh, aan de ene kan wil ik deze wedstrijd afkijken. Echter, aan de andere kant realiseer ik me dat mijn wekker over zes uur gaat. Wat moet ik doen?
Vorig jaar had ik dat ook. Maar de laatste tijd moest ik elke dag half 7 op, dan wordt dat je ritme.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:00 schreef Cavaliers het volgende:
Jullie zijn echt zwakkelingen met je power naps en noemt het maar op. Dit doe ik elke avond. Dit is het einde van mijn kijk-eens-hoe-goed-ik-ben post.
Afkijken, deze wedstrijd zul je maar 1x live mee kunnen meemaken.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:02 schreef CheeseHead1992 het volgende:
Ugh, aan de ene kan wil ik deze wedstrijd afkijken. Echter, aan de andere kant realiseer ik me dat mijn wekker over zes uur gaat. Wat moet ik doen?
Hier ook.quote:
De wedstrijd afkijken en dan de wekker verzetten.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:02 schreef CheeseHead1992 het volgende:
Dat heeft geen zin meer om te slapenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:02 schreef CheeseHead1992 het volgende:
PS: FTW JAPAN!!ONE!1!!
Moet jij weten joh, maar da's echt niet goed.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:02 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan het hebben. Haal ik in de vakanties weer in, wanneer ik er een uurtje of twaalf inlig.
Refreshen, streams knallen er automatisch even uit om 4 uur voor opstartquote:Op zondag 15 juni 2014 04:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Hier ook.
Subtiele hint dat het bedtijd is?
ah thanks.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 uur is set refresh van NPO streams. Moet je even opnieuw inladen.
Dit weet ik door Serious Request
Heerlijk job, beetje basketball kijken, beetje futjebol kijken. Niks mis mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet jij weten joh, maar da's echt niet goed.
Geen studie / werk?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heerlijk job, beetje basketball kijken, beetje futjebol kijken. Niks mis mee.
Fluitende vogels en dan nog moeten slapen is altijd een beetje verdrietig inderdaad. Maar ik vind het wel leuk om te kijken eigenlijk, zo'n wedstrijd zie ik normaal nooit.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik vind het vervelender als ik de vogels weer hoor fluiten en dat gebeurt nog iets eerder dan de zonsopkomst..
Volgens mij welquote:
Zeker weten. Moeten ze wel met KLM vliegen anders hebben ze er nog niks aan.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik bedenk me net, als alle surinamers in het Nederlands elftal voor Suriname hadden gekozen, hadden ze best een goed surinaams elftal gehad.
Jezusquote:Op zondag 15 juni 2014 04:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
5 uur slapen kan nog best. Behalve als je gisternacht ook hebt doorgehaaldquote:Op zondag 15 juni 2014 04:02 schreef CheeseHead1992 het volgende:
PS: FTW JAPAN!!ONE!1!!
Ben jij een Marokkaan?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jezus
Ik slaap meestal van 3 tot 10 of zo. Heerlijk ritme
Ik slaap meestal van 5 tot 13, hoe zou jij dit ritme beoordelen op een schaal van 1 tot 10?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:04 schreef OverRated het volgende:
[..]
Jezus
Ik slaap meestal van 3 tot 10 of zo. Heerlijk ritme
ik slaap normaal 2.5 of 3 uurquote:Op zondag 15 juni 2014 04:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik slaap normaal 7 uur, als ik moet werken. Soms een keertje zes als ik iets heel graag wil zien of heel vroeg op moet
Je moet helemaal niks.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:05 schreef Maver24 het volgende:
ik moet om 10.00 uur weer wakker zijn want ik moet 24 uur van Lemans kijken. Ik heb de livestream al vanaf vanmiddag 15.00 nonstop aanstaan.
whutquote:
Mjah, als het om weinig slapen gaat ben ik echt een pussy. Bij minder dan zes uur slaap ben ik de volgende dag een complete zombie.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:04 schreef Lkw het volgende:
[..]
5 uur slapen kan nog best. Behalve als je gisternacht ook hebt doorgehaald
Hoe lang duurt die race dan?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:05 schreef Maver24 het volgende:
ik moet om 10.00 uur weer wakker zijn want ik moet 24 uur van Lemans kijken. Ik heb de livestream al vanaf vanmiddag 15.00 nonstop aanstaan.
Als avondmens zou ik het een 7,5 willen geven.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:05 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ik slaap meestal van 5 tot 12, hoe zou jij dit ritme beoordelen op een schaal van 1 tot 10?
01:00 tot 06:30 hier.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik slaap normaal 7 uur, als ik moet werken. Soms een keertje zes als ik iets heel graag wil zien of heel vroeg op moet
mja je kan niet alles zien. je zou eigenlijk 24/7 wakker moeten blijven.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:05 schreef Maver24 het volgende:
Maar ik doe het wel want ik wil het blijven volgen. kan ook wakker blijven maar ik ga wel even slapen zometeenquote:
Ja, bedankt Frits. Niemand geeft een fuck.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Mensen die niet snappen dat te weinig slaap enorm ongezond is.
zonde van de tijd toch.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Mja DaVinci zei ooit: 'Slapen is voor losers'quote:Op zondag 15 juni 2014 04:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Zei die om 4 uur 's nachts.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Hippie gespot.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:06 schreef Leafeon672 het volgende:
31 uur denk ik, aan de naam te zienquote:
Ja en die is nu dood.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:07 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Mja DaVinci zei ooit: 'Slapen is voor losers'
Jij snapt hetquote:Op zondag 15 juni 2014 04:07 schreef inZanity het volgende:
Ik slaap altijd minimaal 8 uur als het even kan 9. Slaap ik een keer minder merk ik het ook meteen.
na het werk slaap ik meestalquote:
Weet ik. Alleen kan ik niet slapen. ben altijd automatisch rond 7 uur wakker.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:06 schreef Leafeon672 het volgende:
Daar hoort kleine Stijn niet bijquote:Op zondag 15 juni 2014 04:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nu weet je tenminste wel wie de echte voetballiefhebbers zijn. (om 03:00 nog een match kijken)!
Met flesje op de bank, niks mis mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:08 schreef Maver24 het volgende:
gewoon klokkie rond slapen, 12 uur erin, 12 uur eruit
Waar wil je het dan over hebben?quote:
En ik krijg er nog betaald voor ookquote:Op zondag 15 juni 2014 04:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Nu weet je tenminste wel wie de echte voetballiefhebbers zijn. (om 03:00 nog een match kijken)!
Dan merken wij het bedoel jequote:Op zondag 15 juni 2014 04:07 schreef inZanity het volgende:
Ik slaap altijd minimaal 8 uur als het even kan 9. Slaap ik een keer minder merk ik het ook meteen.
Moeten ze het wel verdienen. Die ballen gaan overal en nergens heen.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:07 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is ondertussen wel tijd voor de 1-1.
over de wedstrijdquote:
Om 03.00 maar liefst. Ik heb regelmatig dat ik om 05.00 nog een wedstrijdje van Chili aanslinger.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:08 schreef IsaacCuenca het volgende:
Afrikaantjes kunnen niet voetballen.quote:
Mama zit wel in de kroeg haar kontje te verkopenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:09 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij mag niet kijken van mama, dat is niet eerlijk.
Ze hebben wel genoeg kansen / mogelijkheden, maar ze gaan er niet echt zuinig mee om.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:09 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Moeten ze het wel verdienen. Die ballen gaan overal en nergens heen.
Mja, maar sommige mensen worden om 5uur wakker, dus dat is niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Om 03.00 maar liefst. Ik heb regelmatig dat ik om 05.00 nog een wedstrijdje van Chili aanslinger.
nou nou nouquote:Op zondag 15 juni 2014 04:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mama zit wel in de kroeg haar kontje te verkopen
Vergeet deze niet om te doen morgenquote:Op zondag 15 juni 2014 04:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Om 03.00 maar liefst. Ik heb regelmatig dat ik om 05.00 nog een wedstrijdje van Chili aanslinger.
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, gohHet is 4 uur geweest, iedereen is moe en dan moeten we nog ruim een half uur..
Ben je nu klaar met je machogebralquote:Op zondag 15 juni 2014 04:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
klopt. Echt kut dat er 1 uur tussen de wedstrijden zit.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:10 schreef OverRated het volgende:
Nu zo'n 10 uur achter elkaar voetbal aan het kijken
Maar jullie waarschijnlijk ook.
Te weinig slaap kan leiden tot verminderde concentratie, depressie, overgewicht, hart- en vaatzieken, groeistoornissen, een slechte weerstand in slaap vallen achter het stuur (met mogelijk rampzalige gevolgen) en depressie. Mensen die te weinig slapen sterven daarom gemiddeld ook eerder.quote:
De wedstrijden morgen zijn iig wel kut, behalve die van argentinie-bosnie. dusjaquote:Op zondag 15 juni 2014 04:10 schreef OverRated het volgende:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Te weinig slaap kan leiden tot verminderde concentratie, depressie, overgewicht, hart- en vaatzieken, groeistoornissen, een slechte weerstand in slaap vallen achter het stuur (met mogelijk rampzalige gevolgen) en depressie. Mensen die te weinig slapen sterven daarom gemiddeld ook eerder.
Gemiddeld. Doei.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Te weinig slaap kan leiden tot verminderde concentratie, depressie, overgewicht, hart- en vaatzieken, groeistoornissen, een slechte weerstand in slaap vallen achter het stuur (met mogelijk rampzalige gevolgen) en depressie. Mensen die te weinig slapen sterven daarom gemiddeld ook eerder.
De Gaylord IIquote:
Nou nou nou, het is niet verplicht he.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, gohHet is 4 uur geweest, iedereen is moe en dan moeten we nog ruim een half uur..
Terwijl je zou zeggen, Ivoorkust heeft wel de betere spelers in totaal.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:10 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ze hebben wel genoeg kansen / mogelijkheden, maar ze gaan er niet echt zuinig mee om.
Inderdaad. VI Oranje is wel leuk tussendoor, maar verder mogen ze wel 5 minuten na elkaar beginnen eigenlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:11 schreef superniger het volgende:
[..]
klopt. Echt kut dat er 1 uur tussen de wedstrijden zit.
spreek voor jezelf. ik ben zo fit als een hoentje.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wij leven de leef.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:10 schreef OverRated het volgende:
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De wedstrijden morgen zijn iig wel kut, behalve die van argentinie-bosnie. dusja
Zwitserland staat zesde op de FIFA ranglijst, Ecuador speelde gelijk tegen Nederland. Leuke confrontatie dus.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
De wedstrijden morgen zijn iig wel kut, behalve die van argentinie-bosnie. dusja
Gelukkig rijd ik geen auto dan.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
quote:
Jullie gaan lekker eerder dood dan ikquote:
Nee.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:12 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Terwijl je zou zeggen, Ivoorkust heeft wel de betere spelers in totaal.
Hokkie met een stokkie en een rokkiequote:Op zondag 15 juni 2014 04:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij leven de leef.
Ik keek daarvoor ook nog Hokkie
Wij slapen minder dan jij, en jij bent depressief. Hier klopt iets niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
Jullie gaan lekker eerder dood dan ik![]()
Goed de statistiek bedreven.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
RATATATATA JOHANNESGODquote:
Zwitserland ben ik wel benieuwd naar, die lijken me niet eens zo slecht. Frankrijk zie ik als een outsider en Argentinië wil ik ook sowieso kijken natuurlijk.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hey een mede VI hooligan! Dat ik jou op dit tijdstip nog tegen kom!quote:
quote:
Uruguay en Spanje rekenden ook op een makkelijke overwinning.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:12 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zwitserland staat zesde op de FIFA ranglijst, Ecuador speelde gelijk tegen Nederland. Leuke confrontatie dus.
Frankrijk - Honduras zal wel een makkelijke overwinning worden voor Frankrijk, ben wel benieuwd hoe ze voor de dag komen.
Gast, je bent zelf nog wakkerquote:Op zondag 15 juni 2014 04:12 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
[..]
messiquote:
Welke zou jij doen?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Fototje om iedereen scherp te houden.
*fotootjequote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik sla je twitch stream nog wel eens over ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:13 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je bent iets heel belangrijks vergeten gisteren.
WTF hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef Anonymousz het volgende:
als ik niet werk slaap ik meer dan 10 uur
Zou zij wel een postcard sturen? Ik wacht nog altijd op een kaartje van darling Alba, ondanks mijn VI-spreuken.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga straks lekker tot een uurtje of 2 in mijn bed liggenquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik sla je twitch stream nog wel eens over ja.
Nee, Spanje rekende op een lastige wedstrijd, al dachten ze wel te kunnen winnen.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Uruguay en Spanje rekenden ook op een makkelijke overwinning.
Verder stelt de fifa rating geen kut voor en Ecuador was friendly.
geen ideequote:
Gemiddeld wel. Kagawa is top, Honda is uitstekend. En dan?quote:
ik dacht dat het yolante wasquote:
xdquote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef Poepz0r het volgende:
Drogba gaat komen. Zal een enorme lading zijn dan
Ja inderdaad, of misschien faalt hij ook wel niet. Interessant om naar te kijken. Maar hiermee slinger ik de Messi hatende Real fans weer aan natuurlijkquote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef inZanity het volgende:
[..]
Hoe hard ie dit keer weer gaat falen?
Fouten maken is niet erg hoor, doen we allemaal wel eens.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Het is kwart over vier man, doe normaal.
Dank je Zlataquote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
naar mannetje, maar wel een goed voetballertjequote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef OverRated het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of misschien faalt hij ook wel niet. Interessant om naar te kijken. Maar hiermee slinger ik de Messi hatende Real fans weer aan natuurlijk
Zlata behandelt fans wel wat beter dan Alba. Dus ik verwacht van wel.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou zij wel een postcard sturen? Ik wacht nog altijd op een kaartje van darling Alba, ondanks mijn VI-spreuken.
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:16 schreef Poepz0r het volgende:
Drogba gaat komen. Zal een enorme lading zijn dan
Zelfs zonder Suarez is de Uruguayaanse (?) aanval fenomenaal. Veel fans mee. Prima land, je verwacht gewoon een overwinning. De bookmakers zagen dat ook zo. Lul niet zo, ze zijn veel beter.quote:Op zondag 15 juni 2014 04:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, Spanje rekende op een lastige wedstrijd, al dachten ze wel te kunnen winnen.
Uruguay is net als België en de hele meute hier gaat daarin mee, ze denken om het kampioenschap mee te doenUruguay is niet voor niets 5e van Zuid-Amerika en moest zich plaatsen via play-offs. Ik had ze niet hoger ingeschat dan Costa Rica.
quote:Op zondag 15 juni 2014 04:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Komt een man bij de bakker
Vraagt de bakker: "ruim je het ook even op"
Doe mij maar:quote:Op zondag 15 juni 2014 04:14 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |