Als je nog niet moe was, dan word je het wel van dit soort teringgezwel op de tribunes. Walgelijk dat ze dat niet gewoon verbieden, je zal er maar een hele wedstrijd naast moeten zittenquote:
Welke zenderquote:Op zondag 15 juni 2014 03:47 schreef Maver24 het volgende:
Ik ga weer even 24u van lemans kijken voor een kwartier
ja je steelt zelf, dakhaasquote:Op zondag 15 juni 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja anders wordt de topic weer gestolen als ik 1 moet bedenken
Je had de laatste helemaal nietquote:Op zondag 15 juni 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Hoezo gestolen? Je had niet eens de LAPOquote:Op zondag 15 juni 2014 03:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel man. Tegenwoordig is alles racisme zeker.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga ergens anders racistisch doen man
quote:FIFA: Together we fight match manipulation
Wen er maar aan, er mag niks meer tegenwoordig.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel man. Tegenwoordig is alles racisme zeker.
Nee, maar de grens schijnt tegenwoordig onzichtbaar te zijn.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:48 schreef Lkw het volgende:
[..]
Doe niet zo debiel man. Tegenwoordig is alles racisme zeker.
Tweede seizoen is ruk.quote:
wtf,,,quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
Wen er maar aan, er mag niks meer tegenwoordig.
In mijn tijd was een avondklok voor negers heel normaal. Waar gaat het heen met de wereld.
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de grens schijnt tegenwoordig onzichtbaar te zijn.
Denk gewoon even na.
Hoe laat is het licht?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:50 schreef Maver24 het volgende:
oh ja, het wordt alweer licht buiten kijkend naar de Horizon
quote:
quote:
ja er stond: nog 1 post en deze is dichtquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja er stond: nog 1 post en deze is dicht
maar toen ging die niet dicht
dus ik dacht he hoe kan danou
Ik heb geen idee hoelaat het weer helemaal licht is, mag toch hopen dat ik voor die tijd naar bed benquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
In mijn tijd was een avondklok voor negers heel normaal. Waar gaat het heen met de wereld.
Jij bent echt geen toevoeging aan dit topic op deze manier.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:50 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
[..]
[..]
ja er stond: nog 1 post en deze is dicht
maar toen ging die niet dicht
dus ik dacht he hoe kan danou
Gast, hou nou maar opquote:Op zondag 15 juni 2014 03:51 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ga niet haten man, iedereen maakt wel eens een voutje
ja leuk, die is vorig topic al gemaaktquote:Op zondag 15 juni 2014 03:51 schreef Grifte het volgende:
Jongens laten we die grapjes gewoon negeren
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef Trebo het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Ik zie oranje shirtjes en denk dus als vanzelf aan het Nederlands elftal. Seedorf is erg zwart, dus heb ik de associatie met Seedorf. Ik heb hem vaak zien voetballen in het oranje.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar de grens schijnt tegenwoordig onzichtbaar te zijn.
Denk gewoon even na.
Volgende x mag jij hem weer man.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent echt geen toevoeging aan dit topic op deze manier.
Jammer weer.
Wat heb jij tegen negers?quote:Op zondag 15 juni 2014 03:51 schreef Grifte het volgende:
Jongens laten we die grapjes gewoon negeren
Ik ben gewoon serieus ouwe reus, 110% anti-racisme, #TeamBMIquote:Op zondag 15 juni 2014 03:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja leuk, die is vorig topic al gemaakt
Ligt met een G , heel goedquote:Op zondag 15 juni 2014 03:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik lig er dus een half uur voordat het hier ligt wordt in
Ja, sorry, het is 'ik lich er dus'.quote:
Nee, je bent gewoon een enorme sukkel.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:52 schreef Lkw het volgende:
[..]
Hou toch op zeg. Ik zie oranje shirtjes en denk dus als vanzelf aan het Nederlands elftal. Seedorf is erg zwart, dus heb ik de associatie met Seedorf. Ik heb hem vaak zien voetballen in het oranje.
Als ik deze associatie post, ben ik een racist? Mensen die zoiets racisme noemen, zijn zelf racist. Blijkbaar slaan ze op tilt zodra er ook maar iets wordt gezegd dat zijdelings te maken heeft met huidskleur.
Nou jij kan er ook wat van hoor.quote:
Tot nu toe heeft de 2e helft nog niet echt teleurgesteld op dit WK.quote:Op zondag 15 juni 2014 03:53 schreef hhh38 het volgende:
Best een aardige wedstrijd. Japan dat sinds de goal helaas wat achterover leunt en Ivoorkust dat redelijk goed combineert, het ontbreekt ze aan de afronding
quote:Op zondag 15 juni 2014 03:53 schreef Drxx het volgende:
Ik hoor vogeltjes fluiten. Wat word ik daar altijd pisnijdig van.
Viel wat tegen bij Engeland - Italië en Mexico - Kameroen. (En Chili - Aussies in de laatste 20 minuten)quote:Op zondag 15 juni 2014 03:54 schreef OverRated het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft de 2e helft nog niet echt teleurgesteld op dit WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |