Aldus degene die over de "joden" tegen PEC begonquote:Op zondag 15 juni 2014 02:53 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wauw
moet jij zeggen
het is wk en ik ga stoer doen met onze titels
rot toch op vent
Die negers zijn sterk. Niet normaal.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:54 schreef Cavaliers het volgende:
Je moet die Ivoriaantjes wel kort houden.
graziequote:
Welteristenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:54 schreef hhh38 het volgende:
Ik ga dit op de nos app kijken in bed, dus ik kan hier niet reageren.
Dit boeit echt niemand.
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:54 schreef Raptor1985 het volgende:
[..]
Aldus degene die over de "joden" tegen PEC begon
neutraalquote:
Goed bezig. Ik heb gekozen voor thee.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:55 schreef OverRated het volgende:
Ik zit er klaar voor. Bakje koffie en een pak bastogne koekjes. Niks mis mee 7
Nog even kiezen tussen NOS en de Belg
karin is wakker zo laatquote:
Mannen die mlp kijkenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:55 schreef Tjacka het volgende:
jimbo
mlp
was ooit goud
toen Stinho Caland callie noemde
wauw wat een tijdperk
Die gasten zijn 40-45 kilo de man groter dan die jappen.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die negers zijn sterk. Niet normaal.
laadt nietquote:Op zondag 15 juni 2014 02:56 schreef BB11 het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1220083
Kawashima, Uchida, Honda, Nagatomo, Morishige, Okazaki, Kagawa, Yamaguchi, Hasebe (c), Osako, Yoshidaquote:
Vind je t gek, die hebben niets anders te doen dan te oefenen de hele dagquote:Op zondag 15 juni 2014 02:54 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Die negers zijn sterk. Niet normaal.
Vooruit, het wordt de NOSquote:Op zondag 15 juni 2014 02:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Goed bezig. Ik heb gekozen voor thee.
NOS.
Geen Havenaar.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kawashima, Uchida, Honda, Nagatomo, Morishige, Okazaki, Kagawa, Yamaguchi, Hasebe (c), Osako, Yoshida
Barry, Boka, Zokora, Kalou, Tiote, Gervinho, Bony, Aurier, Toure Y (c), Serey, Bamba
IvoorkustJapanquote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 02:55 schreef Tjacka het volgende:
jimbo
mlp
was ooit goud
toen Stinho Caland callie noemde
wauw wat een tijdperk
mannen die op bitforum komenquote:Op zondag 15 juni 2014 02:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mannen die mlp kijken![]()
![]()
![]()
....!!!!!!!!!!!!!!!!!
schandaligquote:
Waar zijn jouw helden?quote:Op zondag 15 juni 2014 02:56 schreef Cavaliers het volgende:
Barry, Boka, Zokora, Kalou, Tiote, Gervinho, Bony, Aurier, Toure Y (c), Serey, Bamba
voor beidequote:
die van japan is langerquote:Op zondag 15 juni 2014 02:56 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Kawashima, Uchida, Honda, Nagatomo, Morishige, Okazaki, Kagawa, Yamaguchi, Hasebe (c), Osako, Yoshida
Het werpt z'n vruchten af.quote:Op zondag 15 juni 2014 02:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Vind je t gek, die hebben niets anders te doen dan te oefenen de hele dag
Nu heb ik meteen weer trek in bami pangang, bedankt!quote:
Noem mij, buiten honda, maar eens de laatste speler die van een degradatiekandidaat uit een kleine competitie voor 9 miljoen is verkocht. Bizar gewoon.quote:
maximum the hormonequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |