Vivare en meewerkend. Ze kwamen gewoon met de mededeling dat iedereen hun huizen uit moesten omdat het plaats moest maken voor een nieuwbouw project. En we moesten er zo snel mogelijk uit. Daarna heeft het nog 2 jaar leeg gestaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Voortaan vooraf foto's maken en duidelijk melden dat je achteraf ook foto's maakt en eventuele schade op hen verhaald. Dan zijn ze ineens een stuk meewerkender.
dat heeft geen zin, dat heb ik ook gedaan.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:25 schreef yats het volgende:
[..]
Voortaan vooraf foto's maken en duidelijk melden dat je achteraf ook foto's maakt en eventuele schade op hen verhaald. Dan zijn ze ineens een stuk meewerkender.
Straks ook even tetanusprik halenquote:Op zondag 15 juni 2014 13:18 schreef Cobra4 het volgende:
Hopen dat je nu geen hondsdolheid heb Dven.
Dan hebben ze aan mij een hele verkeerde. Ik kan niet goed tegen dat soort acties en ga dan gewoon op alle mogelijke manieren mijn recht proberen te halen.quote:Op zondag 15 juni 2014 13:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vivare en meewerkend. Ze kwamen gewoon met de mededeling dat iedereen hun huizen uit moesten omdat het plaats moest maken voor een nieuwbouw project. En we moesten er zo snel mogelijk uit. Daarna heeft het nog 2 jaar leeg gestaan.
De laatste spullen uit de tuin mochten we niet eens meer meenemen omdat ze het op dat moment gingen afzetten.
Maar bij jou hebben ze het nu wel netjes bijgewerkt toch?quote:Op zondag 15 juni 2014 13:23 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat heeft geen zin, dat heb ik ook gedaan.
1 muur niet 2quote:Op zondag 15 juni 2014 13:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar bij jou hebben ze het nu wel netjes bijgewerkt toch?
quote:
Dat ga jij dan toch wel ff doen bij haar?quote:
Dat wil ik best doen maar ik heb niet zo veel tijd momenteel.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ga jij dan toch wel ff doen bij haar?
Hoeft niet hoor, mijn zwager is schilder.quote:Op zondag 15 juni 2014 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ga jij dan toch wel ff doen bij haar?
Wel have funquote:
mooie quotequote:
Ja, dat zat er inquote:
quote:
quote:
Waarom kun je niet gewoon met iemand kletsen zonder te versierenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |