Nou ja in mijn ouderlijk huis waar we net een halfjaar in zaten en alles netjes geverfd hadden e.d. haalde de woningbouw het ook in eens in hun hoofd om alle kozijnen te vervangen. Overal behang en verf beschadigd.quote:Op zondag 15 juni 2014 11:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja.. maar ja. zo werkt het blijkbaar niet
hadden ze dat ook gefixed?quote:Op zondag 15 juni 2014 12:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja in mijn ouderlijk huis waar we net een halfjaar in zaten en alles netjes geverfd hadden e.d. haalde de woningbouw het ook in eens in hun hoofd om alle kozijnen te vervangen. Overal behang en verf beschadigd.
nee ook niet. Maar ja woningcorporaties zijn gewoon altijd duivels. Daar Is niks menselijks aan.quote:
Hallo stukquote:Op zondag 15 juni 2014 12:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Hellow
Wat is het lang geleden dat ik zo heerlijk heb geslapen
Helaas heb je gelijk inderdaad.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee ook niet. Maar ja woningcorporaties zijn gewoon altijd duivels. Daar Is niks menselijks aan.
Ik sta nog op 0quote:Op zondag 15 juni 2014 11:30 schreef Moeraskat het volgende:
bizar dat 'iedereen' er ineens een of meer bij heeft
Goed zoquote:
Je gaat bevallen?quote:
Lekker stuk dat je bent jaquote:
Voortaan vooraf foto's maken en duidelijk melden dat je achteraf ook foto's maakt en eventuele schade op hen verhaald. Dan zijn ze ineens een stuk meewerkender.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
nee ook niet. Maar ja woningcorporaties zijn gewoon altijd duivels. Daar Is niks menselijks aan.
Vooralsnog niet helaas. Of telt samen dronken worden onder het voetbal als date? Dan heb ik er maandag eenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed zoal hoeven ze echt niet altijd negatief te zijn
Nog spannende dates in de planning?
quote:
Alleen als je je in de rust laat pijpenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vooralsnog niet helaas. Of telt samen dronken worden onder het voetbal als date? Dan heb ik er maandag een
Mwah, zit er niet in denk ik.quote:
Ik merk dat er een klik is tussen ons. Binnenkort eens een keertje minigolfen?quote:
Minigolfenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik merk dat er een klik is tussen ons. Binnenkort eens een keertje minigolfen?
Oh. Ik dacht dat het juist perfect was om de vonken die in het rond spatten wanneer wij bij elkaar zijn iets te temmen. Maar als ik het zo hoor zetten we het hele parcours in vuur en vlamquote:
Ik dacht gelijk alleen maar aan het spelen met ballen en een stokquote:Op zondag 15 juni 2014 12:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat het juist perfect was om de vonken die in het rond spatten wanneer wij bij elkaar zijn iets te temmen. Maar als ik het zo hoor zetten we het hele parcours in vuur en vlam
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik hoop het, in één klap van die dikke buik af.
met die ene? ja waarom niet.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:26 schreef yats het volgende:
[..]
Vooralsnog niet helaas. Of telt samen dronken worden onder het voetbal als date? Dan heb ik er maandag een
Waar?quote:
Ehm nee, dit is iemand anders die ik al langer ken maar niet mee gedate heb.quote:
Zie het maar als een opwarmertje ja want halverwege duw ik je wel ergens de bosjes in waar we ons schandalig gaan misdragenquote:Op zondag 15 juni 2014 12:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk alleen maar aan het spelen met ballen en een stok![]()
Roep maar een datumquote:Op zondag 15 juni 2014 12:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Zie het maar als een opwarmertje ja want halverwege duw ik je wel ergens de bosjes in waar we ons schandalig gaan misdragen
ohquote:Op zondag 15 juni 2014 12:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ehm nee, dit is iemand anders die ik al langer ken maar niet mee gedate heb.
In juli ben ik weer in Nederland. Ik laat je kort van tevoren exact weten hoe en waar ik je wil.quote:
Spannend hoorquote:Op zondag 15 juni 2014 12:46 schreef Dven het volgende:
[..]
In juli ben ik weer in Nederland. Ik laat je kort van tevoren exact weten hoe en waar ik je wil.
Als je echt secretaresse bent zie ik je graag net gekleed met het haar in een knot en een mooie bril op
Korte en bondige reactiequote:
Je gaat je nog verbazenquote:
Ik ben benieuwd, verras me zou ik zeggenquote:
Hier ook nietquote:
Hier ook niet helaasquote:
Zeg maar gewoon je vriendin, want dat is ze inmiddelsquote:Op zondag 15 juni 2014 12:54 schreef yats het volgende:
[..]
Hier ook niet helaas
p.s. hoe gaat het met je date?
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon je vriendin, want dat is ze inmiddels
Mijn seksleven ga ik niks meer over zeggen hierquote:Op zondag 15 juni 2014 12:56 schreef yats het volgende:
[..]Van harte! Dus jij mag ook uit het 'pandapunten-lijstje'?
Dat is dus een ja.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn seksleven ga ik niks meer over zeggen hier
quote:Op zondag 15 juni 2014 12:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon je vriendin, want dat is ze inmiddels
goed zo.quote:Op zondag 15 juni 2014 12:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Mijn seksleven ga ik niks meer over zeggen hier
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |