NEDERLAND IS JE FAVORIET TOCHquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Alle favorieten vallen tegen tot nu toe.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:45 schreef Zipportal het volgende:
"Hey, maar Johan jij bent het toch wel met mij eens, de eerste weken wordt echt saai
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:45 schreef Zipportal het volgende:
"Hey, maar Johan jij bent het toch wel met mij eens, de eerste weken wordt echt saai? "
Lekker makkelijk praten achteraf.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:45 schreef Shreyas het volgende:
Uruguay is niet voor niets het slechtste land van Zuid-Amerika die aanwezig is op het toernooi, geen idee waarom ze zo gehyped werden
Jaquote:
Je weet toch dat dat hier gepost wordt?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Adames het volgende:
tering
heb de hele wedstrijd met 20 minuten vertraging gekeken. bedankt voor de goal posts
netjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Cavaliers het volgende:
Zo, ik kom even mijn gelijk halen.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Adames het volgende:
tering
heb de hele wedstrijd met 20 minuten vertraging gekeken. bedankt voor de goal posts
5-4, called gamequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef HPLC het volgende:
misschien toch maar Japan gaan kijken zo, je weet het nu maar nooit
Maar mijn voorspelling voor de wedstrijd was 2-2. Ik zei toen al dat Costa Rica en Uruguay ongeveer gelijkwaardig zijn. Lees maar terug. Waarom men denkt dat Uruguay goed is snap ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:45 schreef Shreyas het volgende:
Uruguay is niet voor niets het slechtste land van Zuid-Amerika dat aanwezig is op het toernooi, geen idee waarom ze zo gehyped werden
in 3 dagenquote:
Dan moet je de koeien maar in de middag melken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Adames het volgende:
tering
Mwah.....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef marcodej het volgende:
Ik had 4 doelpunten voor NL en 140 doelpunten in totaal voorspeld.
Voetbal niet helemaal je dingquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef FritsFlits het volgende:
Ik had Uruguay in de finale gezet..
Tot WK2018..:P
daardoor kwam ik er dus achter dat ik met vertraging zat te kijken, bij mij was namelijk niks te zienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat hier gepost wordt?
En in de hitte daar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:47 schreef silverhill het volgende:
Ik wil Engeland eerst nog maar eens van Costa Rica zien winnen, als Costa Rica dit niveau vasthoudt.
Ik had Suarez wel hoog zitten. Die is op dreef in Englandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar mijn voorspelling voor de wedstrijd was 2-2. Ik zei toen al dat Costa Rica en Uruguay ongeveer gelijkwaardig zijn. Lees maar terug. Waarom men denkt dat Uruguay goed is snap ik niet.
4 jaar geleden duurde dat tot groep H oid.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
in 3 dagen
4 jaar geleden waren er niet meer dan 10 ofzo
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef beantherio het volgende:
Wat de neuk? Schakel ik net in, zie ik dat Costa Rica 1-3 voor staat tegen Uruguay?
Die 2e helftquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:46 schreef beantherio het volgende:
Wat de neuk? Schakel ik net in, zie ik dat Costa Rica 1-3 voor staat tegen Uruguay?
Adames, komt goed schatje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:47 schreef Adames het volgende:
[..]
daardoor kwam ik er dus achter dat ik met vertraging zat te kijken, bij mij was namelijk niks te zien
Vijfde geëindigd in de kwalificatiepoule van CONMEBOLquote:
nostalgie, 1950quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:47 schreef Vatta het volgende:
Maar hoe kun je met een normaal voetbalverstand Uruguay in de finale zetten?
Hij moet een betere stream zoeken.quote:
Ja, weet ook niet zo goed wat ik hier doe...maar ik leer een hoopquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Momo... het volgende:
Zelfde als spanje een penalty mee krijgen in de eerste helft , af worden gemaakt in de tweede helft
Ik ben het hele WK wakker. Even trainenquote:
1.5 IP ja?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poll: Costa Rica gaat het WK winnen
Je hebt gestemd op: ja
Je IP is: 1.5
Wat een onzin, een middelmatig voetballand uit Midden-Amerika wint van een middelmatig voetballand uit Zuid-Amerika, waarom is dat een verrassing?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef KingRoland het volgende:
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Betekent dit dat je er weer bij bent in december?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben het hele WK wakker. Even trainen
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef Vatta het volgende:
Die thijs kringspier sluiter wilde al gaan zappen met zijn kutkop
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat een onzin, een middelmatig voetballand uit Midden-Amerika wint van een middelmatig voetballand uit Zuid-Amerika, waarom is dat een verrassing?
Jij dacht handbal te gaan kijken en vond het raar dat alleen de keeper dat deed?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, weet ook niet zo goed wat ik hier doe...maar ik leer een hoop
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef hafcfan het volgende:
Costa Rica kan Nederland nog wel eens goed tegenstand bieden.
Afgerond dan hè..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
1 - 5 als IP hebbenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
We hebben een kenner in ons middenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef silverhill het volgende:
Costa Rica - Honduras wordt gewoon de finale.
Laat dit een lesje voor je zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Na de 1-0 van Uruguay was ik overgeschakeld. Ik dacht: dat wordt een walk-over.
Denk het niet, zit vrij vol tot januariquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Betekent dit dat je er weer bij bent in december?
JUICHEN
6.0quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
1 - 5 als IP hebbenWat zijn de volgende twee cijfers? Dat wordt de uitslag van Nederland z'n volgende wedstrijd.
Nee, maar ik heb zo lang niets meer gevolgd, dat ik geen speler meer ken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Jij dacht handbal te gaan kijken en vond het raar dat alleen de keeper dat deed?
Jammerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Denk het niet, zit vrij vol tot januari
Hoiquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef Mansjester het volgende:
[..]
We hebben een kenner in ons midden
Costa Rica was in de eerste helft gelijkwaardig en had de betere kansen, alleen de scheidsrechter hielp Uruguay.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Kluivert, maar die zit op de bankquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb zo lang niets meer gevolgd, dat ik geen speler meer ken.
Oh, dan is het 0.6quote:
Nee, costa rica is een geweldig voetbal landquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Jij hebt echt geen verstand van voetbal
Ik heb dat nagelatenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef sneakydesert het volgende:
Stiekem wel blij dat ik toch niet heb ingezet op deze wedstrijd.
Dat komt wel overeen met waar ik ben afgehaakt...zo'n 10jr geleden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Kluivert, maar die zit op de bank
werd het toch ook?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik ookquote:
Daarom ook dequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nee, costa rica is een geweldig voetbal land
Nahja, moet kijken hoe het zit met deadlines. Heb geen vakantie gepland verder deze zomer of dit jaar. Misschien plannen met de laatste week.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jammer
Af en toe meeposten dan maar
Sorry, gemistquote:
Nee goed gedacht, alleen Uruguay is dat ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Lothiriel het volgende:
Ik had 2-0 voor Uruguay. Dacht dat Costa Rica een caféploegje was, fout gedacht dus
Oh, dan verwacht ik je wel zo nu en dan. Al kan ik wel de strijd om het meeste posts winnen als je er niet de hele dag bij bent.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Nahja, moet kijken hoe het zit met deadlines. Heb geen vakantie gepland verder deze zomer of dit jaar. Misschien plannen met de laatste week.
dat niet, maar dit is wel vreemdquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Lothiriel het volgende:
Ik had 2-0 voor Uruguay. Dacht dat Costa Rica een caféploegje was, fout gedacht dus
Ik heb zin in ELKE potquote:
Nummer 4 vd wereld 2010quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee goed gedacht, alleen Uruguay is dat ook.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit kan wel eens een schop wedstrijd worden.
Ga je m'n hattrick verslaan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh, dan verwacht ik je wel zo nu en dan. Al kan ik wel de strijd om het meeste posts winnen als je er niet de hele dag bij bent.
Tegen Engeland, maar waarschijnlijk Italië ook wel jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef Smoofie het volgende:
1 van de beste spelers, geschorst tegen Italia
eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef BrandX het volgende:
wat een superstomme overtreding terwijl je toch niet meer kan winnen, en je nog maar een minuutje in het veld hoeft te staan. Wat een superstomme overtreding
Ik had laatst een chimeid ontmoet die uit Costa Rica komt..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:53 schreef Vatta het volgende:
Ben ineens helemaal Costa Rica fan. alles is mooi aan Costa Rica, de mensen, het openbaar vervoer, de dieren het lopend buffet. Kwam Jennifer Lopez er ook niet vandaan? Ik ga emigreren.
Welke moet ik hebben?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen
nederlandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef KingRoland het volgende:
uitslag
• ja
• nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
milf dan, geen chimeidquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik had laatst een chimeid ontmoet die uit Costa Rica komt..
De naam van haar zoontje was Bokito, ik moest lachen
lol, ik ben voor crc, maar het wordt een keer tijd dat men volwassen speelt en stopt met tijdrekkenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef Symphonic het volgende:
Godeverdomme, grafmongool![]()
![]()
Schorsen tot 2016
quote:
En dan speelt ie ook nog eens bij Ajaxquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef TLC het volgende:
Duarte, behalve erg goed bergop klimmen met de fiets kan ie dus ook geweldig voetballen, wat n baas![]()
quote:
Bedankt voor de tip!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen WK / [VI Oranje #28] Fascistische volksmenner zegt klappen
Fucking boeiend.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Uruguay![]()
Alleen wel weer slecht voor mijn pool.
Goed idee. Mensen met een laag IQquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
Die Maxi...![]()
![]()
Kunnen ze niet gewoon een soort IQ test instellen voor voetballers? mentaal gehandicapten zouden niet aan teamsporten mogen doen.
Ceequote:
Laag IQ, agressief, niet tegen je verlies kunnen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:57 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Goed idee. Mensen met een laag IQ
Zeven minquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef Yaku het volgende:
Jeminee, wat is die meid van die Bavaria reclame een lekker ding.
Kunnen ze wel naar de Special Olympics.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef theunderdog het volgende:
Die Maxi...![]()
![]()
Kunnen ze niet gewoon een soort IQ test instellen voor voetballers? mentaal gehandicapten zouden niet aan teamsporten mogen doen.
Ben ik de enige die haar irritant vind?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef Yaku het volgende:
Jeminee, wat is die meid van die Bavaria reclame een lekker ding.
Doet Danny Schreurs daar mee?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kunnen ze wel naar de Special Olympics.
Netjesquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Hallojo het volgende:
Ik had een hele euro ingezet op 1-3¤ 81 gewonnen
![]()
Ik heb hem niet gezien bij het voetbal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doet Danny Schreurs daar mee?
Niet jaloers zijn alors, jij mag er ook wel wezenquote:
Yep, het werd toch nog leuk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Richestorags het volgende:
Wat een mongool die Maxi. Dat soort acties moeten ze gewoon eens echt aanpakken. Zet die gast maar een half jaar op de bank. Verder: Campbell heeft de wedstrijd gered. 1e helft was echt een zaadpot, tweede helft leuk
Gewoon direct naar huis sturen. Hij zal sowieso wel 2 wedstrijden krijgen, dus WK zit erop voor hem.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef Richestorags het volgende:
Wat een mongool die Maxi. Dat soort acties moeten ze gewoon eens echt aanpakken. Zet die gast maar een half jaar op de bank. Verder: Campbell heeft de wedstrijd gered. 1e helft was echt een zaadpot, tweede helft leuk
Een stukje Blatterquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hij heeft iets op zn lip.
sourcy 2.0
Maar voor het team, levensgevaarlijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:52 schreef k3vil het volgende:
voetballer, mens team ballotelli, aldus Perez
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |