mislukte tenniserquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Is het erg als ik vraag wie John van fucking Lottem is?
Die tennisser.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Een lul.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zie youtubefilmpje.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[..]
Ik ken 'm nog steeds niet. Maar wel bedankt voor de indicatie.
Ja, waarom denk je dat ik het een held vind?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar had jij toch een leuke twitterconversatie mee?
quote:
Geen idee, ik weet niet wat jij allemaal doet in je vrije tijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, waarom denk je dat ik het een held vind?
Er mist alleen nog een kampvuur.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:36 schreef Travel. het volgende:
De nos, lekker hip op de bank met een gitaar , tjonge jonge.
Toch de ervaring op toernooien.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar hebben die Belgen hun trainingskamp man.
Dat heeft Nederland dan 100x beter geregeld.
Die weten natuurlijk niet meer hoe je een goed trainingskamp moet regelenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar hebben die Belgen hun trainingskamp man.
Dat heeft Nederland dan 100x beter geregeld.
Italie gaat afgemaakt worden door Engelandquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Dit potje hadden ze om 3 uur moeten doen.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Italie gaat afgemaakt worden door Engeland
Niet mee eens. Italië maakt wel meer kans om te winnen maar Engeland afmaken zie ik ze niet doen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik spreek je vannacht en je krijgt alvast de groeten van Balloteli.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:39 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Knap, hij had niet de mentale capaciteiten om een hesje aan te doen, maar wel om iemand de groeten te doen..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik spreek je vannacht en je krijgt alvast de groeten van Balloteli.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Knap, hij had niet de mentale capaciteiten om een hesje aan te doen, maar wel om iemand de groeten te doen..
We worden WK nu Spanje er uit vliegt. En dan gaan we JUICHEN!!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Denken dat Italië gaat verliezen van het al jaren falende Engeland.
en Japan nuquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:39 schreef hafcfan het volgende:
Balloteli gaat helemaal niet spelen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:45 schreef Pascalus het volgende:
Zangers, honden, wat is dit voor onzin joh
Wat heb jij bij Uruguay v Costa Rica.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:46 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
De nummer 1 en 2 zijn duidelijk kenners.
Staat dat al vast?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:44 schreef Eppie_NL het volgende:
[..]
Balloteli gaat helemaal niet spelen.
Als nu Japan ging spelen moesten die arme jappen midden in de nacht opstaanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:39 schreef hafcfan het volgende:
3-1 geloof ik.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat heb jij bij Uruguay v Costa Rica.
Dat probleem zal dan wel erger worden mocht Japan doorgaan naar de volgende ronde..quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als nu Japan ging spelen moesten die arme jappen midden in de nacht opstaan
gewoon op karakter....quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:47 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als nu Japan ging spelen moesten die arme jappen midden in de nacht opstaan
De humor van de NOS.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:45 schreef Pascalus het volgende:
Zangers, honden, wat is dit voor onzin joh
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:53 schreef Ikke. het volgende:
Hoop dat Uruguay een beetje voor het doelsaldo gaat spelen.
quote:
Balloteli niet. Maar Balotelli wel.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:41 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan in deze groep best wel 's bepalend zijn ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:53 schreef Ikke. het volgende:
Hoop dat Uruguay een beetje voor het doelsaldo gaat spelen.
Suarez, Cavani, Godin, Muslera, Forlan. Op elke linie topspelers, Zuid-Amerikaans land. Keiharde vechters, een hecht team. 4 jaar geleden haalden ze gewoon ook de halve finale. Het is totaal niet onmogelijk.quote:
Nog niet helemaal hersteld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:55 schreef sneakydesert het volgende:
Zonder Suarez? Moet nog steeds te winnen zijn natuurlijk.
Kloptquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:55 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Suarez, Cavani, Godin, Muslera, Forlan. Op elke linie topspelers, Zuid-Amerikaans land. Keiharde vechters, een hecht team. 4 jaar geleden haalden ze gewoon ook de halve finale. Het is totaal niet onmogelijk.
Bij Rowwen Heze heeft iedereen de shirtjes ook altijd alvast ingekniptquote:
Je bent zelf een Disney Anthemquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef Vatta het volgende:
Dat volkslied van Uruguay lijkt wel een Disney anthem of zo.
zeker kanshebber om ver te komenquote:
Het lijkt wel bodypaintquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Bij Rowwen Heze heeft iedereen de shirtjes ook altijd alvast ingeknipt
Scheelt weer knippen. En je kunt niet aan je shirt vastgepakt worden. Win-win.quote:
Nederland-Portugalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit kan wel eens een schop wedstrijd worden.
temperamentquote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:59 schreef Belladonna80 het volgende:
Uruguay is een levensgevaarlijke klant om dit WK te winnen.
Inderdaad, Suarez en Cavani zijn van Eredivisie niveau.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 20:58 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat is dit nou weer voor 'n domme post.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Inderdaad, Suarez en Cavani zijn van Eredivisie niveau.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ff dimmen jij wou Huntelaar in de basis.
Brazilië overschat ahahahahaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:00 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Inderdaad, Suarez en Cavani zijn van Eredivisie niveau.
Brazilië, dat is een team dat pas overschat is.
Ja maar... ik wil Suarez wel eens met die Cup zien. Bij Liverpool miste hij al een belangrijke prijs.quote:
Zegt de man die denkt dat Uruguay overschat is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor 'n domme post.
40-45quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Karelnoord het volgende:
Hoeveel punten hebben jullie in de VI WK poule?
Tegelijk?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:01 schreef skippy22 het volgende:
Gepoept en net onder de douche vandaan.
Precies, zeg ik daarmee dat ze slecht zijn of zo? Nee. Doei.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:01 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Zegt de man die denkt dat Uruguay overschat is.
Hij heeft ook zo'n modeblog tochquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
+ een baardje en een nieuw kapseltje zag ik laatst bij VI.
Zou wel typische zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als v Persie faalt tegen Australie doe ik mn UI weer terug
Jij wel zeker.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:03 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Heb jij Uruguay het laatste jaar een wedstrijd zien spelen?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als v Persie faalt tegen Australie doe ik mn UI weer terug
ze worden 3e of 4equote:
Ik snap gewoon echt niet hoe je kan denken dat Uruguay niet ver kan komen, maar ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:04 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Toevallig wel ja.Een hele kwalificatie cyclus zelfs.
lekkerquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:01 schreef skippy22 het volgende:
Gepoept en net onder de douche vandaan. Kan er weer 90 minuten tegen aan![]()
![]()
Waar heb ik ooit gezegd dat ze niet ver komen? Je verzint nu gewoon dingen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet hoe je kan denken dat Uruguay niet ver kan komen, maar ja.
Je snapt wel meer niet als je zegt dat Brazilië overschat is.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:05 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Ik snap gewoon echt niet hoe je kan denken dat Uruguay niet ver kan komen, maar ja.
Die zit zich op te vreten inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:06 schreef Momo... het volgende:
Suarez heeft inmiddels zijn tanden in de bank staan.
De Jong en De Stroot. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Niemand mist hem. Zijn blessure kwam Nederland zelfs goed uit.
Je zegt dat ze overschat zijn, als je ver kan komen ben je niet overschat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Waar heb ik ooit gezegd dat ze niet ver komen? Je verzint nu gewoon dingen.
Suarez is gewoon fit hoor, die wordt gespaard voor Engeland en Italië. Arrogantie van Uruguay. Maar goed ze doen net alsof hij nog niet fit isquote:
Ambrosius niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is gewoon de FOK!wk-pool, die kent iedereen wel denk ik.
Jij bent echt heel erg dom.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:07 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Je zegt dat ze overschat zijn, als je ver kan komen ben je niet overschat.
Strootman gaat ooit de boeken in als de international met de meeste caps zonder een toernooi achter zijn naam.quote:
Ze willen geen risico lopen. Dat begrijp ik welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Suarez is gewoon fit hoor, die wordt gespaard voor Engeland en Italië. Arrogantie van Uruguay. Maar goed ze doen net alsof hij nog niet fit is
Falen zou bij hem onderhand toch wel een gewoonte moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ambrosius niet.
Ambrosius is bang dat hij gaat falen.
Meeste capsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:07 schreef Vatta het volgende:
[..]
Strootman gaat ooit de boeken in als de international met de meeste caps zonder een toernooi achter zijn naam.
Jij bent echt kleinzerig zeg. Er zijn miljoenen mensen die denken dat Brazilië kampioen wordt, nou ik denk dat een team waarvaan een 22-jarig jochie je kampioen moet maken echt geen kampioen wordt. Daarom noem ik ze overschat.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je snapt wel meer niet als je zegt dat Brazilië overschat is.
*Hij.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Falen zou bij hem onderhand toch wel een gewoonte moeten zijn.
Begrijpelijk. Op zo'n god als hem ligt natuurlijk een enorme druk.
Wat gewaagd en gedurfd om een tegendraadse mening te hebben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Jij bent echt kleinzerig zeg. Er zijn miljoenen mensen die denken dat Brazilië kampioen wordt, nou ik denk dat een team waarvaan een 22-jarig jochie je kampioen moet maken echt geen kampioen wordt. Daarom noem ik ze overschat.
en hij speelde op het EKquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:04 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Is daar iets mis mee? Heb ik ook.
Je kan het toernooi winnen en toch overschat zijn. Achterlijke.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Gedraag je niet zo sneu.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:08 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Jij bent echt kleinzerig zeg. Er zijn miljoenen mensen die denken dat Brazilië kampioen wordt, nou ik denk dat een team waarvaan een 22-jarig jochie je kampioen moet maken echt geen kampioen wordt. Daarom noem ik ze overschat.
Hou eens op met dat gewijfquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Waar slaat dit nou weer op? Gedraag je niet zo sneu.
Jij hebt Nederland ermee naar de overwinning gejynxt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gewaagd en gedurfd om een tegendraadse mening te hebben.
Wordt het weer zo'n dag?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat gewaagd en gedurfd om een tegendraadse mening te hebben.
Zeven maanden van te voren.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt Nederland ermee naar de overwinning gejynxt.
Nee dat was ik, ere wie ere toekomt jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jij hebt Nederland ermee naar de overwinning gejynxt.
Waarom ben je zo agressief man?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je kan het toernooi winnen en toch overschat zijn. Achterlijke.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee dat was ik, ere wie ere toekomt ja
quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:11 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig om me kinderachtig te gedragen, jij wel helaas.
O, oke. Bedankt Hans.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:11 schreef Spychisch het volgende:
[..]
Ik vind het niet nodig om me kinderachtig te gedragen, jij wel helaas.
Nu nog lekkere kerels erinquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:09 schreef alors het volgende:
[..]Nee op zich niet, maar als je niet zo best speelt dan denk ik dat je je beter daar op kunt focussen. Maar goed wellicht is dit eigenlijk zijn passie en is hij meer een broodvoetballer.
Boefjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:12 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Mee eens.
En nee, ik heb geen modeblog.
Ze hebben achterin niks betersquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Die Lugano is al jaren aan vervanging toe. Dat is de zwakste pion bij Uruguay, vind ik.
Nee, in de kleedkamers de aboslute gangmkaer die nie gemist kan worden.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:12 schreef Kopsterk het volgende:
Die Lugano is al jaren aan vervanging toe. Dat is de zwakste pion bij Uruguay, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |