SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Link staat in mijn sig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja iets met stats enzo maar het is een apart linkje dus dat vergeet ik altijd
halpquote:
Inloggen doet niks.quote:Je bent momenteel niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke statistieken bekijken. Je kunt een account aanvragen door monitor een DM (geen PM) met de volgende tekst te sturen: <fokstats activatie> (incl. < en >). Je kijgt na het sturen van de DM binnen 10 min. een wachtwoord toegestuurd. Indien je geen wachtwoord hebt ontvangen stuur een DM naar bondage om het probleem te onderzoeken.
Dankjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe even de groetjes aan Krul trouwensDie heb ik lang niet meer gezien hier
![]()
Beter komen jullie ook allemaal naar de meet in Utrecht volgende maand
ERMAHGERD ERT'S MERGERC!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moira heb jij gewoon door het slotje heen gepost
Illuminati dit dat
Klopt, dit zit er nog niet zo heel lang in.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je er iets aan veranderd ofzo? Want eerst kon ik gewoon gelijk shit inzien
ERMAGHERD ERLERMERNERTERquote:
oh, moeilijkdoenerijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, dit zit er nog niet zo heel lang in.
quote:
Meh. Klachten gehad van users dat anderen heel makkelijk konden achterhalen op welke tijden ze aan het posten waren. Dit voorkomt dat omdat je nu alleen je eigen stats op kunt vragen.quote:
gerard holing met rioquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is eigenlijk de wk hit van dit jaar
Inb4: Zanger rinus
ERMAHGERD BERTER PERST ERN TRUquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ERMAGERHD BERLDURBURG CERNFERENCERS
Oh, van die mensen die gaan checken en dan gaan huilen dat ze hen geen aandacht gaven maar FOK! welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Meh. Klachten gehad van users dat anderen heel makkelijk konden achterhalen op welke tijden ze aan het posten waren. Dit voorkomt dat omdat je nu alleen je eigen stats op kunt vragen.
Ik ben in iig.quote:
Met je tepeltjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:
Ja, zoiets. Heb ook een keer een klacht gehad dat iemand zijn baas op die manier had gezien dat hij tijdens werktijd erg veel op het forum zat te postenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, van die mensen die gaan checken en dan gaan huilen dat ze hen geen aandacht gaven maar FOK! wel![]()
Wat wil je spelen danquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Met je tepeltjes?Plak ik van die kwastjes erop en ga ik met m'n tieten schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan meatspin opzetten voor de achtergrondmuziek
Fuck the EBU.
UR ER ERDERSTERND ERT NUWRquote:
Fuckquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Heb ook een keer een klacht gehad dat iemand zijn baas op die manier had gezien dat hij tijdens werktijd erg veel op het forum zat te posten
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Plak ik van die kwastjes erop en ga ik met m'n tieten schuddenEn dan meatspin opzetten voor de achtergrondmuziek
Filmen en een linkje hier plaatsenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat wil je spelen danIk heb eigk ff geen zin
miss zo nog
[..]
Plak ik van die kwastjes erop en ga ik met m'n tieten schuddenEn dan meatspin opzetten voor de achtergrondmuziek
quote:
Maar vriendquote:
Da's idd het bestequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al opgegeven voor deze beschaving
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Heb ik dus een BBQ voor vaderdag gekocht.. Heb ik te weinig inpakpapier
krantenpapier/wc papier/bijbelpapier, wees origineelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Heb ik dus een BBQ voor vaderdag gekocht.. Heb ik te weinig inpakpapier
Ik heb een velletjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zorg dan dat alleen de onderkant niet bedekt is
wcpapierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
krantenpapier/wc papier/bijbelpapier, wees origineel
Slacht je zusje en leg haar op de bbq als de echte verrassingquote:
Zo heb ik serieus wel eens cadeautjes ingepakt bij gebrek aan pakpapierquote:
Ja. Maar dat was zeker niet een grote doos?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zo heb ik serieus wel eens cadeautjes ingepakt bij gebrek aan pakpapier
Het doet z'n taak, het feestvarken kan nog niet zien wat erin zit, en het is grappiger (en goedkoper) dan gewoon pakpapier
Doe de groetjes aan m'n faffi's in Kanaleneilandquote:
Geen idee, maar dan is krantenpapier ofzo juist handigquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Maar dat was zeker niet een grote doos?![]()
Heb veel momenten dat ik me verveel en niet weet wat ik moet doen. Ik begin er wel aan te wennen dat ik hier nu de enige in huis ben.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar vriendHoe is 't verder met je?
Zie je de toekomst weer wat rooskleuriger in?
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef Moira. het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar gewoon 10x meer in ONZ gepost (15788) dan in R&P, die op de 2e plek staat (1527)
dat schijnt ook door.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, maar dan is krantenpapier ofzo juist handig
Fattyquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
dat schijnt ook door.
Ik fiets wel even naar de appie en haal gelijk een bak ben&jerry's
Bij twijfel: jointjes rokenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb veel momenten dat ik me verveel en niet weet wat ik moet doen. Ik begin er wel aan te wennen dat ik hier nu de enige in huis ben.
Meerdere lagenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
dat schijnt ook door.
Ik fiets wel even naar de appie en haal gelijk een bak ben&jerry's
Die rook ik in het weekend ook welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Bij twijfel: jointjes roken
Kun je al een beetje genieten van al die tijd voor jezelf?
Kut AHquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even gebeld voor de zekerheid. Ze hebben geen cadeaupapier
Oh ik kan soms juist echt genieten van een hele dag voor mezelf, gewoon lekker je eigen ding doen zonder dat iemand er wat over te zeggen heeft, je niet schuldig voelen als je de hele dag niks doet en een beetje rond zit te luieren, leuke dingen doen om je te vermaken enzoquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Die rook ik in het weekend ook wel![]()
En nee, niet echt. Zo nu en dan ff gamen en ff de deur uit, daar blijft het echter wel een beetje bij.
Krantenpapier dusquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Even gebeld voor de zekerheid. Ze hebben geen cadeaupapier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:03 schreef richolio het volgende:
Wat hebben jullie voor vaderdag morgen?Jaarabonnement op de Quest Historie (komt maar 4x in het jaar)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Wat hebben jullie voor vaderdag morgen?He?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haai!quote:
Wat hebben jullie voor vaderdag morgen?Ik heb een stel bloemen voor hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
Past precies bij jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind krantenpapier ook weer zo goedkoop eigenlijk
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Moira. het volgende:
Huuuuu ik wil deze kopen maar ik heb nog maar 3 euro
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig begin ik na 2 maanden werkloosheid volgende week weer met werkenGeld
Die versie voor kinderen snap ik echt niet. Dat trek je je kind toch niet aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boeiendquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef d4v1d het volgende:
Ik vind krantenpapier ook weer zo goedkoop eigenlijk
Koop 'mquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:06 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens mij is er geen kinderversiequote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die versie voor kinderen snap ik echt niet. Dat trek je je kind toch niet aan
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen kinderversieAlleen S/M en L/XL
Dus die kinders lopen dan met een volwassenmaat S/M rond, tot op de enkels met dat ding dus
Pijp je buurman voor ¤7,-quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een jurkje van 10 euro kopen voor 3 euro? Regel jij 't?
Vraag Mono om geld.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Laat je tieten zien bij de kassaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:10 schreef richolio het volgende:
[..]
Laat je tieten zien bij de kassaEn dan snel wegrennen want waarschijnlijk werkt het niet en wordt de politie gebeld
Aanzwengelen danquote:
Dat genieten van tijd voor mezelf deed ik ook nog wel toen ik nog met mijn vrouw samen was. Ik kom er nu echter in om, het is niet speciaal meer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik kan soms juist echt genieten van een hele dag voor mezelf, gewoon lekker je eigen ding doen zonder dat iemand er wat over te zeggen heeft, je niet schuldig voelen als je de hele dag niks doet en een beetje rond zit te luieren, leuke dingen doen om je te vermaken enzo
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja ik moet hem nu helpen draaien zoals bij zo'n propellervliegtuig
Volgens mij is 't dezelfde. Kindermaat is iig nergens te koopquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is toch echt een kindermaat volgensmij.
Ja ik wacht wel ff tot hij thuis isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Vraag Mono om geld.
Daarvoor is die je vriend toch.
Waar ga je nu werken dan?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik wacht wel ff tot hij thuis isMaar hij heeft ook niet zo veel meer, en ik moet ook nog een maand tot m'n eerste loon
Chill dat je wel weer werk hebt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een maand met 3 euro?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja ik wacht wel ff tot hij thuis isMaar hij heeft ook niet zo veel meer, en ik moet ook nog een maand tot m'n eerste loon
Het hoeft ook niet speciaal te zijn, als je elke dag hetzelfde doet kun je nog steeds van elke dag genietenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:11 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat genieten van tijd voor mezelf deed ik ook nog wel toen ik nog met mijn vrouw samen was. Ik kom er nu echter in om, het is niet speciaal meer.
Achter Zwolle Centraalquote:
Vraag je Wajong maar vast aanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chill dat je wel weer werk hebt.
Ik kreeg weer een afwijzingsmail.so sad. #prayforkaneel
Boerenbond dan?quote:
Jaaa echt zo chillquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Chill dat je wel weer werk hebt.
Ik kreeg weer een afwijzingsmail.so sad. #prayforkaneel
oh een soort tuincentrumquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.boerenbond-welkoop.nl/
Tuinshit en dierenshit verkopen
Begint al snel te vervelen, zelfde als elke dag hetzelfde etenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet speciaal te zijn, als je elke dag hetzelfde doet kun je nog steeds van elke dag genieten![]()
quote:
30 uur, primaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jaaa echt zo chillTijdelijk voor 30 uur
Precies wat ik zocht
Ah wel naar. Ik heb er ook een aantal gehad, maar van de meesten gewoon nooit wat gehoord (ook als ze zeiden dat ze me nog zouden bellen nadat ik er een keer achteraan had gebeld of langs was geweest)
Mja op een gegeven moment heb je beet
Loonslaafquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:18 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik ging laatst ook solliciteren voor baantjes
Maar allemaal afgewezen of niets meer van vernomen waarschijnlijk word ik te oud voor die shit
Jij jaquote:
Ik zei het tochquote:Op zaterdag 14 juni 2014 23:19 schreef Moira. het volgende:
Oh kijk
http://www.supertrash.com(...)utm_content=default1
Kindermaat gevonden
Cosmoquote:Op vrijdag 13 juni 2014 15:35 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
Wat? Helemaal niet. Rez is een poepie die ook mijn nr1 is.
Wat hebben jullie voor vaderdag morgen?NiksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
gr grquote:
ook jouw username zegt me wel iets hoor maar die ban strand toevallig net wat meerquote:
ja ik merk hetquote:
je hebt beach zelfs in je fobo. mooi hoor.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook jouw username zegt me wel iets hoor maar die ban strand toevallig net wat meer![]()
maar hij is ook zo'n booi
das waar ook moest ff kijken maar kiek dat koppie danquote:Op zondag 15 juni 2014 00:50 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
je hebt beach zelfs in je fobo. mooi hoor.
aah koesie koeisequote:
ohneequote:Op zondag 15 juni 2014 00:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
heb je je al geregistreerd op unibet?
fatty's.quote:Op zondag 15 juni 2014 00:55 schreef Moira. het volgende:
Midnight speklapjesPerfect gebakken door moner
vreetkick
yoloquote:Op zondag 15 juni 2014 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Eigenlijk het enige warme dat we vandaag eten
hehequote:Op zondag 15 juni 2014 01:12 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Dat kan ik niet hebben, dan kom ik in mijn broekjonnnn
speklapjesquote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef RockNijntje het volgende:
Iemand nog ultiem munchiesvoedsel? Ben even klaar met crackers.
jelly beans, chips, allesquote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef RockNijntje het volgende:
pindakaasquote:Op zondag 15 juni 2014 01:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ervaren junk.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:14 schreef Moira. het volgende:
En crackers als munchie-voerAmateur
Dat trekt je bek juist droog. Je moet juist 'zacht' eten hebben, zoet afwisselen met hartig
quote:
Liefje.quote:
Hebben we niet, hebben we wel, *bijt in oplaadkabel.quote:
Had geen droge bek, was na 1/3 joint al hartstikke stonedquote:Op zondag 15 juni 2014 01:14 schreef Moira. het volgende:
En crackers als munchie-voerAmateur
Dat trekt je bek juist droog. Je moet juist 'zacht' eten hebben, zoet afwisselen met hartig
OMGquote:
Ja doeiquote:
pak droge miequote:Op zondag 15 juni 2014 01:17 schreef FL_Freak het volgende:
of gewoon zo nog een bordje beef shanghai eten.
amateurquote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
Maar dat stoned zijn was 4 uur geleden of zo trouwens.
Volgende keer doe ik mee.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
junk zijnquote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef RockNijntje het volgende:
Hehe, zo herkenbaarquote:Op zondag 15 juni 2014 01:19 schreef PeZu het volgende:
of gewoon meer smoken en je munchies onderdrukken, werkt ook goed
Sorry dat ik geen complete junk benquote:
Aight, doetie even.quote:
zekerquote:Op zondag 15 juni 2014 01:20 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hehe, zo herkenbaar
Lang niet gezien, trouwensJij was toch ook actief rond 2010 enzo?
Aaightquote:
het eerstequote:Op zondag 15 juni 2014 01:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
AaightJe had ineens weer zin om te FOK!ken?
Of ben je nooit weggeweest en ben ik scheel?
Geen van beiden, je hebt toch niet per se alcohol nodig.quote:
waar je zin in hebt, wat vraag is dat nou, stel j0evoor ik dig graag rum cola, jij schenkt het in, maar had toch liever martine gehad, wat dan?quote:
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:23 schreef Beach het volgende:
[..]
Geen van beiden, je hebt toch niet per se alcohol nodig.
ja ik las al zoeitsquote:Op zondag 15 juni 2014 01:22 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nice
Inmiddels mogen we weer tetten posten in ONZ
ja maar allebei is chillaxquote:Op zondag 15 juni 2014 01:23 schreef PeZu het volgende:
[..]
waar je zin in hebt, wat vraag is dat nou, stel j0evoor ik dig graag rum cola, jij schenkt het in, maar had toch liever martine gehad, wat dan?
Idd, nu kunnen we elk kuttopic weer opleuken met een mooi stel jetsersquote:Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik las al zoeits![]()
beter dat betuttelende was zwaar prut
arme modsquote:Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Idd, nu kunnen we elk kuttopic weer opleuken met een mooi stel jetsers
kutjunkquote:Op zondag 15 juni 2014 01:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]jewel, ik begin nu al ontwenningsverschijnselen te vertonen
alles in 1 glas danquote:
rick rossquote:Op zondag 15 juni 2014 01:27 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Dit zijn nog eens tieten:
[ afbeelding ]
ik xou beginnen met de martini te beperken en afmixxen tot ie lekker smaaktquote:
Ik ga dit eens even proberenquote:Op zondag 15 juni 2014 01:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik xou beginnen met de martini te beperken en afmixxen tot ie lekker smaakt
tis een chump manquote:
je dacht je bewijst mijn punt nog even?quote:
die muziek vraagt om meer drugsquote:
Ja dat had ik in het begin wel heel erg. Maar heb het inmiddels zo vaak geluisterd dat het geen associaties meer oplevertquote:
ik denk ik post hem niet hij is te flauwquote:
Gewoon vliegend hert.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Okee martini met cola en rum is geen aanrader
sorryquote:Op zondag 15 juni 2014 01:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Okee martini met cola en rum is geen aanrader
JA LUISTER NAAR DEZE MAN GEEF MIJ GELDquote:Op zondag 15 juni 2014 01:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
GVD DEZE VROUW ZO SLIM GEEF HAAR HOOG LOON ALLES!!2!@!
ik ook niet maar ik wist ook dat iemand anders hem wel zou makenquote:
Hehequote:Op zondag 15 juni 2014 01:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik wist ook dat iemand anders hem wel zou maken
is dat goedkope jagermeister?quote:
ja fok heh, je kan zo 3/4 jaar wegblijven en er weer inrollen, tis net een soapquote:
Eckte Jäger met Red Bull jwz.quote:
Users verschuiven, maar FOK! blijft FOK!quote:Op zondag 15 juni 2014 01:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja fok heh, je kan zo 3/4 jaar wegblijven en er weer inrollen, tis net een soap
Oh, ik wist niet dat dat zo heettequote:Op zondag 15 juni 2014 01:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eckte Jäger met Red Bull jwz.
[ afbeelding ]
Jager met Red Bull mixen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Eckte Jäger met Red Bull jwz.
[ afbeelding ]
ik wil jou wel eens keezen.quote:Op zondag 15 juni 2014 01:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kees liever in het echt. Oh wacht, keezen, geen kezen.
quote:Op zondag 15 juni 2014 01:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kees liever in het echt. Oh wacht, keezen, geen kezen.
quote:
Nee? Je wil niet dat een mooie blonde dolfijneerne lekker je manstaaf verwend?quote:
dat magquote:
Jawel, dat wel. Heb je iemand voor me?quote:Op zondag 15 juni 2014 01:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee? Je wil niet dat een mooie blonde dolfijneerne lekker je manstaaf verwend?
Eerst vorige keer betalen.quote:
meer voor spacequote:Op zondag 15 juni 2014 01:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://29a.ch/sandbox/2011/neonflames/
ultieme stoned spelletej
oud nieuwsquote:Op zondag 15 juni 2014 01:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
http://29a.ch/sandbox/2011/neonflames/
ultieme stoned spelletej
Gaat goed met bubblegum jonko hoorquote:
bubblegumquote:Op zondag 15 juni 2014 01:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gaat goed met bubblegum jonko hoor
ik vape s5quote:Op zondag 15 juni 2014 01:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gaat goed met bubblegum jonko hoor