SPOILER: Klik hier om de kickass jingle te luisteren.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
http://sport.fok.nl/wkpool/subleagues/punten/65quote:Op donderdag 5 juni 2014 21:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/wkpool/meedoen
Als je dat hebt ingevuld moet je naar WK Pool subleagues gaan aan de rechterkant![]()
WK POOL - ONZ SC SUBLEAGUE
![]()
![]()
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Link staat in mijn sig.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
ja iets met stats enzo maar het is een apart linkje dus dat vergeet ik altijd
halpquote:
Inloggen doet niks.quote:Je bent momenteel niet ingelogd, je kunt hierdoor geen persoonlijke statistieken bekijken. Je kunt een account aanvragen door monitor een DM (geen PM) met de volgende tekst te sturen: <fokstats activatie> (incl. < en >). Je kijgt na het sturen van de DM binnen 10 min. een wachtwoord toegestuurd. Indien je geen wachtwoord hebt ontvangen stuur een DM naar bondage om het probleem te onderzoeken.
Dankjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:37 schreef Moira. het volgende:
[..]
Doe even de groetjes aan Krul trouwensDie heb ik lang niet meer gezien hier
![]()
Beter komen jullie ook allemaal naar de meet in Utrecht volgende maand
ERMAHGERD ERT'S MERGERC!quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Moira heb jij gewoon door het slotje heen gepost
Illuminati dit dat
Klopt, dit zit er nog niet zo heel lang in.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Heb je er iets aan veranderd ofzo? Want eerst kon ik gewoon gelijk shit inzien
ERMAGHERD ERLERMERNERTERquote:
oh, moeilijkdoenerijquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Klopt, dit zit er nog niet zo heel lang in.
quote:
Meh. Klachten gehad van users dat anderen heel makkelijk konden achterhalen op welke tijden ze aan het posten waren. Dit voorkomt dat omdat je nu alleen je eigen stats op kunt vragen.quote:
gerard holing met rioquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Wat is eigenlijk de wk hit van dit jaar
Inb4: Zanger rinus
ERMAHGERD BERTER PERST ERN TRUquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:47 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
ERMAGERHD BERLDURBURG CERNFERENCERS
Oh, van die mensen die gaan checken en dan gaan huilen dat ze hen geen aandacht gaven maar FOK! welquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:48 schreef bondage het volgende:
[..]
Meh. Klachten gehad van users dat anderen heel makkelijk konden achterhalen op welke tijden ze aan het posten waren. Dit voorkomt dat omdat je nu alleen je eigen stats op kunt vragen.
Ik ben in iig.quote:
Met je tepeltjes?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Watquote:
Ja, zoiets. Heb ook een keer een klacht gehad dat iemand zijn baas op die manier had gezien dat hij tijdens werktijd erg veel op het forum zat te postenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh, van die mensen die gaan checken en dan gaan huilen dat ze hen geen aandacht gaven maar FOK! wel![]()
Wat wil je spelen danquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Met je tepeltjes?Plak ik van die kwastjes erop en ga ik met m'n tieten schuddenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan meatspin opzetten voor de achtergrondmuziek
Fuck the EBU.
UR ER ERDERSTERND ERT NUWRquote:
Fuckquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Heb ook een keer een klacht gehad dat iemand zijn baas op die manier had gezien dat hij tijdens werktijd erg veel op het forum zat te posten
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Plak ik van die kwastjes erop en ga ik met m'n tieten schuddenEn dan meatspin opzetten voor de achtergrondmuziek
Filmen en een linkje hier plaatsenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wat wil je spelen danIk heb eigk ff geen zin
miss zo nog
[..]
Plak ik van die kwastjes erop en ga ik met m'n tieten schuddenEn dan meatspin opzetten voor de achtergrondmuziek
quote:
Maar vriendquote:
Da's idd het bestequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik heb de hoop al opgegeven voor deze beschaving
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Heb ik dus een BBQ voor vaderdag gekocht.. Heb ik te weinig inpakpapier
krantenpapier/wc papier/bijbelpapier, wees origineelquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Heb ik dus een BBQ voor vaderdag gekocht.. Heb ik te weinig inpakpapier
Ik heb een velletjequote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Zorg dan dat alleen de onderkant niet bedekt is
wcpapierquote:Op zaterdag 14 juni 2014 22:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
krantenpapier/wc papier/bijbelpapier, wees origineel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |