Ze vallen tot nu nogal tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Uruguay is minder dan Colombia en Chili
Vertaald: ' Waar is Forlan als je 'm nodig hebt?'quote:
Haha, so true. De scheids bij Colombia - Griekenland vond ik overigens ook zéér goed fluiten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Goed gezien.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Dit is niet Forlanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef Belladonna80 het volgende:
Godverdedomme verdriedubbelst koleren, Forlan dit moet beter man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
Hallo jongens
Ik kijk ook. Is het een beetje gezellig of posten er vooral idioten?
Nu jij er bent wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hallo jongens
Idioten everywhere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo jongens
Is niet gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overschatte speler wilde ik zeggen, maar ik heb het aangepast naar "Cavani is overschat''quote:
Hallo jongens
Nu jij er bent wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo jongens
OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo jongens
Godver, nog een idioot erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar weg.★★★
Uhm. Gisteren overdag heb ik geprobeerd aan mn scriptie te werken. Aangezien dat niet echt ging heb ik in de tuin gezeten en gelezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, Mansjester, wat heb je gistren gedaan?
Mwha, valt dan nog mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:21 schreef Vatta het volgende:
Ik heb maar 1 handicap en dat is mijn wijf.
niet uit geweest?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uhm. Gisteren overdag heb ik geprobeerd aan mn scriptie te werken. Aangezien dat niet echt ging heb ik in de tuin gezeten en gelezen.
Daarna kwamen vrienden voetbal kijken. Donderdag heb ik ook met vrienden gekeken
Plas in haar kontquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:21 schreef Vatta het volgende:
Ik heb maar 1 handicap en dat is mijn wijf.
Nee, wilde fit zijn om aan mn scriptie te kunnen werken. Daarom ga ik vanavond ook niet.quote:
Die handicap heb ik dus ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:22 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Bet vanmiddag al gezet is een combi.
Ik heb gisteren 3 euro verloren en 5 euro met NLquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:22 schreef Momo... het volgende:
[ afbeelding ]
Bet vanmiddag al gezet is een combi.
Zie ik nu ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:24 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Gaat om het vastpakken El Stinho
Beetpakken is beetpakken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:24 schreef Belladonna80 het volgende:
Gadverdamme zeg. Onterechte pingel dit.
ben jij de vader?quote:
Ze bijten zich wel altijd ergens vast inquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:24 schreef Shreyas het volgende:
Zeer onterecht, Uruguay heeft het altijd mee.
Die zou jij ook op die manier makenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kansen nog niet gezien, ook niet die open doelkans voor Cavani toen straks!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:25 schreef Vatta het volgende:
Die van de vrij en brazilie sloegen nergens op, deze wel
niet hatenquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoop t niet. M'n leven moet nog beginnen.
En Brazilie wint de finale dmv 2 onterechte penalsquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Misschien had de FIFA dit toernooi iets anders kunnen opzetten, alle Zuid-Amerikaanse landen stromen pas in, in de achtste finale.
alle zuid amerikaanse landen hebben gewonnenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit WK wordt een Zuid-Amerikaans en Hollands feestje
En Ecuador.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
alle zuid amerikaanse landen hebben gewonnen
argentinie moet nog spelen
met veel goalsquote:
Ecuador ookquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:27 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
alle zuid amerikaanse landen hebben gewonnen
argentinie moet nog spelen
Enige smet is toch die openingswedstrijd vind ik.quote:
Alleen Brazilië mag datquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:26 schreef Shreyas het volgende:
Misschien had de FIFA dit toernooi iets anders kunnen opzetten, alle Zuid-Amerikaanse landen stromen pas in, in de achtste finale.
of uruk hai wowquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:27 schreef IsaacCuenca het volgende:
tip: voor de mensen die op uruguay haten, je kunt zeggen urugay!
HAHA!!! daarmee pak je ze!
Precies genieten. Alleen jammer dat ze zwakke Afrikanen en Aziaten nog komen. Die halen het niveau omlaag.quote:
lolquote:
Dat was echt triest ja.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:27 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Enige smet is toch die openingswedstrijd vind ik.
quote:
helemaal vergetenquote:
4 jaar geleden was het wk erg saaiquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Precies genieten. Alleen jammer dat ze zwakke Afrikanen en Aziaten nog komen. Die halen het niveau omlaag.
M. Zanka ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:29 schreef Cavaliers het volgende:
Celso Borges was ooit een wereldtalent in FM.
En dat met Oranje in de finale.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
4 jaar geleden was het wk erg saai
B. Hosé ook.quote:
Hij is verhuurd slimmen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
Die Campbell wordt ook echt de hemel ingeprezen omdat die bij Arsenal speelt
waar die een reserve is.
Edit: hij is zwart zie ik, dus begrijp het nuquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
"eigendom van arsenal" is ie hun slaaf ofzo
Ik dacht dat ie bij Olympiacos speelt.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
waar die een reserve is.
Hij is uitgeleend aan Olympiakos.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
waar die een reserve is.
Die speelde bij Olympiacos Henk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef IsaacCuenca het volgende:
waar die een reserve is.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef silverhill het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie bij Olympiacos speelt.
quote:
Waar speelt die?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die speelde bij Olympiacos Henk.
Neequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:31 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als NL won was het zelfs nog een kut WK.
even kijken met de hok-aaiquote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Costa Rica heeft eigenlijk de betere kansen, maar ja, de scheidsrechter vindt dat Uruguay moet winnen
Maar hoe dat? Uruguay is een wereldelftal.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:32 schreef Shreyas het volgende:
Costa Rica heeft eigenlijk de betere kansen, maar ja, de scheidsrechter vindt dat Uruguay moet winnen
hij is een slaaf gekocht door Arsenalquote:
Valt wel mee Cavaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:32 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Maar hoe dat? Uruguay is een wereldelftal.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Valt wel mee Cava
Spanje, Chili en Honduras> Uruguay
Volgens ene Spychisch, die al meer dan een jaar geen wedstrijd van hen heeft gezien, is Uruguay beter dan het Nederlands elftal van 1974. Dus nemen we dat voor waarheid aan.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:33 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Valt wel mee Cava
Chili en Honduras> Uruguay
Klopt, het Nederlands elftal van 1974 was ook zwaar overschatquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens ene Spychisch, die al meer dan een jaar geen wedstrijd van hen heeft gezien, is Uruguay beter dan het Nederlands elftal van 1974. Dus nemen we dat voor waarheid aan.
eet ze ik zieje later in de avondquote:
Die Adu was ook IRL het nieuwe grote talent. Al probeerden voornamelijk de Amerikanen de rest van de wereld dat wijs te maken, zo is gebleken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:33 schreef Vatta het volgende:
Haha die talenten in FM soms slaan ook nergens op. in 2007 had je geloof ik Todorov en Freddy Adu die jaren later nieuwe messi's waren.
Finale is Nederland-Belgiëquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:33 schreef Spychisch het volgende:
Jullie huilen straks hoor als Uruguay in de finale staat
Als diegene het vergelijkt met het Nederlands Elftal uit 1974, zal me het niet verbazen als het een kloon van tong isquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:34 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Volgens ene Spychisch, die al meer dan een jaar geen wedstrijd van hen heeft gezien, is Uruguay beter dan het Nederlands elftal van 1974. Dus nemen we dat voor waarheid aan.
En die kan ik helaas niet zienquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen flopdagje. Alleen Argentinië v Bosnië kan leuk worden.
maandag duitsland - portugalquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb me prima vermaakt dat toernooi omdat Oranje bijna alles won.. dag van de finale was een dag die ik nooit zal vergeten.. geweldig sfeertje in Rotterdam. De afloop was wat minder, maar WK was geslaagd.quote:
Kelderman en Mollema wordt morgen wel genietenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat vindt jij van de strakke bezwete shirts?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
eet ze ik zieje later in de avond
ZWIECUquote:
Het is 30+ graden, dat heeft invloed op deze wedstrijd.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:38 schreef Lothiriel het volgende:
Costa Rica is beter dan ik had gedacht.
Dat is het in Uruguay vaak ook.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is 30+ graden, dat heeft invloed op deze wedstrijd.
Straks VIquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:41 schreef Paxcon het volgende:
Ik hoop dat ik het red tot 00.00
dit is echt saai
Ruiz bij twentequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ruiz is echt slecht
Je zou zo iemand maar voor een miljoen per halfjaar huren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |