Ze vallen tot nu nogal tegen inderdaad.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:13 schreef Shreyas het volgende:
Uruguay is minder dan Colombia en Chili
Vertaald: ' Waar is Forlan als je 'm nodig hebt?'quote:
Haha, so true. De scheids bij Colombia - Griekenland vond ik overigens ook zéér goed fluiten.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:16 schreef ajacied4lf het volgende:
Goed gezien.
Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Dit is niet Forlanquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef Belladonna80 het volgende:
Godverdedomme verdriedubbelst koleren, Forlan dit moet beter man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:17 schreef Mansjester het volgende:
Hallo jongens
Ik kijk ook. Is het een beetje gezellig of posten er vooral idioten?
Nu jij er bent wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Hallo jongens
Idioten everywhere.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo jongens
Is niet gezellig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
overschatte speler wilde ik zeggen, maar ik heb het aangepast naar "Cavani is overschat''quote:
Hallo jongens
Nu jij er bent wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo jongens
OkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo jongens
Godver, nog een idioot erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar weg.★★★
Uhm. Gisteren overdag heb ik geprobeerd aan mn scriptie te werken. Aangezien dat niet echt ging heb ik in de tuin gezeten en gelezen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tevens, Mansjester, wat heb je gistren gedaan?
Mwha, valt dan nog mee.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:21 schreef Vatta het volgende:
Ik heb maar 1 handicap en dat is mijn wijf.
niet uit geweest?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:20 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Uhm. Gisteren overdag heb ik geprobeerd aan mn scriptie te werken. Aangezien dat niet echt ging heb ik in de tuin gezeten en gelezen.
Daarna kwamen vrienden voetbal kijken. Donderdag heb ik ook met vrienden gekeken
Plas in haar kontquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:21 schreef Vatta het volgende:
Ik heb maar 1 handicap en dat is mijn wijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |