Alleen ice-o-lator.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:20 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Piercings.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Kwaliteitspost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet de PFLP steunen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat kijk jij
quote:
Hoi.quote:
Goedenavondquote:
Ik vrees van niet.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
diaperfetisj is tegenwoordig gewoon normaal toch
Niet weten dat er bergen sos doorheen gaan op FOK!-feesten.quote:
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:30 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Ik vrees van niet.
Post pics ter beoordeling.
laat maar zittenquote:
Nee.quote:
Beter.quote:
sorry was grapje :Squote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je doet soms te stoer man. Handel mij gewoon.
2hot2handlequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je doet soms te stoer man. Handel mij gewoon.
Ja maar pas nadat je mijn OT had gestolen.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Ik doe tegen iedereen stoer, niets mis mee.
Volgens mij haal je de dingen een beetje door elkaar.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar pas nadat je mijn OT had gestolen.![]()
Wel tof dat ik je voorbeeld ben
Dat doen heel veel mensenquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:42 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik kijk nooit voetbal behalve Ek en Wk.
BT pls.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja maar pas nadat je mijn OT had gestolen.![]()
Wel tof dat ik je voorbeeld ben
quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:46 schreef deadprez het volgende:
Live the life you love, love the hou je smoel.
Hou toch opquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
N_t_ was gewoon eerder, accepteer het.
Mijn sig is beter.quote:
Boel gemekker lig hier niet wakker van.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:46 schreef deadprez het volgende:
Live the life you love, love the hou je smoel.
Rivier, Oh Rivier, Jy's die diepste woord wat ek ken.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Boel gemekker lig hier niet wakker van.
Toen was hij nog cool.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja? Een quote van Spongeboss is beter?
Jaquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Rivier, Oh Rivier, Jy's die diepste woord wat ek ken.
Dit dus, begin het onderhand wel een beetje zat te worden met dit gezeik. Op deze manier gaat de lol er voor mij ook wel af.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
N_t_ was gewoon eerder, accepteer het.
Hij is gewoon een troll.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Voor mijn tijd. Ik vind het een leipe gozer.
Misschien moet je maar gewoon de volwassene zijn in deze situatie en het uit je OT verwijderen, we weten toch wel beter.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:48 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Dit dus, begin het onderhand wel een beetje zat te worden met dit gezeik. Op deze manier gaat de lol er voor mij ook wel af.
Jammer.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Liebe Leute, deze kunnen jullie volposten maar een nieuwe SC is niet de bedoeling. Jullie zijn nooit subtiel of genuanceerd, tenzij jullie heel voorzichtig een nieuwe SC in het leven willen roepen, dan hebben jullie het plots uitgevonden.
Ja, ergens heb je wel gelijk.quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien moet je maar gewoon de volwassene zijn in deze situatie en het uit je OT verwijderen, we weten toch wel beter.
hoe durf jequote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn nooit subtiel of genuanceerd
Moeten we wat subtieler en genuanceerder doen?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Liebe Leute, deze kunnen jullie volposten maar een nieuwe SC is niet de bedoeling. Jullie zijn nooit subtiel of genuanceerd, tenzij jullie heel voorzichtig een nieuwe SC in het leven willen roepen, dan hebben jullie het plots uitgevonden.
Hè?quote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Frank_Drebin het volgende:
Jullie zijn nooit subtiel of genuanceerd, tenzij jullie heel voorzichtig een nieuwe SC in het leven willen roepen, dan hebben jullie het plots uitgevonden.
Doe danquote:Op zaterdag 14 juni 2014 21:50 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ja, ergens heb je wel gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |